Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henk34

Re: Veranderingen 538

Bericht door Henk34 »

Ze snoeien aardig in het DJ bestand zo:
- Armin van Buuren,
- Hardwell,
- Edwin Noorlander,
- Desmond Baidjoe
- Menno de Boer (zal wel backup blijven)

Leuk als er iemand ziek is of met vakantie is.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

De Nachtwacht schreef: 17 aug 2020 10:11 Ik ben niet zo'n 538 luisteraar meer, maar mooi dat Mart zo'n goede plek krijgt en er toch nog ruimte gevonden is voor Danny Blom. Beiden erg grote talenten. Ook Bas op zondagochtend vind ik een goede zaak, Deed hij in het verleeden al een tijdje, en dat vond ik altijd wel goed. Had van mij ook wel op zaterdag gemogen, maar met oog op de bezuinigingen bij Talpa zal dat er wel niet ingezeten hebben. Verder benieuwd of Wietze de lunch zolo zal gaan doen of samen met Chris en/of Klaas.

wát een degradatie voor Daniël Lippens. Echt opvallend.
Daniel is goed in vage gesprekken en onzin met luisteraars, dit past natuurlijk wel in de nacht
topradiofm

Bericht door topradiofm »

Ik vind de verandering van daniel lippens wel bijzonder
Hoort-u-mij

Jongens als Mart, Danny, Barend zijn niet de meest royaal verdienende dj's. Dus logische zet bij bezuiniging

Wat mij doet opvallen, is dat men nog steeds verder gaat met Igmar. Die man is meer ziek en afwezig geweest dan aanwezig.
Hoort-u-mij

Henk34 schreef: 17 aug 2020 10:13 Ze snoeien aardig in het DJ bestand zo:
- Armin van Buuren,
- Hardwell,
- Edwin Noorlander,
- Desmond Baidjoe
- Menno de Boer (zal wel backup blijven)

Leuk als er iemand ziek is of met vakantie is.
Armin was altijd maar een show via de FTP met wat losse spreeks. Soms was hij live.
Hoort-u-mij

Ze hebben nu dus 28 uur aan non-stop in de nieuwe programmering
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Hoort-u-mij schreef: 17 aug 2020 10:15
De Nachtwacht schreef: 17 aug 2020 10:11 Ik ben niet zo'n 538 luisteraar meer, maar mooi dat Mart zo'n goede plek krijgt en er toch nog ruimte gevonden is voor Danny Blom. Beiden erg grote talenten. Ook Bas op zondagochtend vind ik een goede zaak, Deed hij in het verleeden al een tijdje, en dat vond ik altijd wel goed. Had van mij ook wel op zaterdag gemogen, maar met oog op de bezuinigingen bij Talpa zal dat er wel niet ingezeten hebben. Verder benieuwd of Wietze de lunch zolo zal gaan doen of samen met Chris en/of Klaas.

Daniel is goed in vage gesprekken en onzin met luisteraars, dit past natuurlijk wel in de nacht
Daar heb je zeker een punt, dat doet hij nu volgens mij ook al in het laatste uur van zijn avondshow.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Hoort-u-mij schreef: 17 aug 2020 09:52 Ook opvallend is Wietze 2 x op vrijdag. Dat gaat weer een hele stoelendans worden wanneer hij gaat invallen voor Frank Dane .
Dit is niet opvallend, want Frank Dane deed dit voorheen ook zo.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Hoort-u-mij

Phoenix schreef: 17 aug 2020 10:24
Hoort-u-mij schreef: 17 aug 2020 09:52 Ook opvallend is Wietze 2 x op vrijdag. Dat gaat weer een hele stoelendans worden wanneer hij gaat invallen voor Frank Dane .
Blijf wel degelijk opvallend, want dus een dubbele zwakke plek bij afwezigheid. Was toen ook vaak een zootje

Verwacht dat ze hetzelfde gaan doen met Wietze als bij Frank, tussen de middag solo en op vrijdag personality show met Chris en Klaas.

Ze moeten wel nu iemand klaarstomen voor drive time on de ochtend of middag. Ik heb ook geen goed gevoel meer bij de middag show van Coen en Sander.
Laatst gewijzigd door Hoort-u-mij op 17 aug 2020 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Stef99

Bericht door Stef99 »

Hoort-u-mij schreef: 17 aug 2020 10:27
Blijf wel degelijk opvallend, want dus een dubbele zwakke plek bij afwezigheid.

Verwacht dat ze hetzelfde gaan doen met Wietze als bij Frank, tussen de middag solo en op vrijdag personality show met Chris en Klaas.

Ze moeten wel nu iemand klaarstomen voor drive time on de ochtend of middag. Ik heb ook geen goed gevoel meer bij de middag show van Coen en Sander.
Dat klaarstomen gebeurt nu al met Wietze, ook gezien het feit dat hij vaste invaller is van Frank. Tevens was Frank dat eerst ook van Edwin
Hoort-u-mij

Stef99 schreef: 17 aug 2020 10:31
Hoort-u-mij schreef: 17 aug 2020 10:27

Blijf wel degelijk opvallend, want dus een dubbele zwakke plek bij afwezigheid.

Dat klaarstomen gebeurt nu al met Wietze, ook gezien het feit dat hij vaste invaller is van Frank. Tevens was Frank dat eerst ook van Edwin
Klopt, maar nu nog even een versnelling hoger.

Luisteraars overdag laten wennen aan wietze en op vrijdag kan hij nog lekker keten en experimenteren met invulling van zijn programma
boxfm

Bericht door boxfm »

Wietze gaat, verwacht ik, de lunch met Chris doen. Eerder in dat plaatje van de Whatsappgroep van 538 weekdj's mochten zowel Wietze als Chris blijven, daarnaast heeft Wietze het in de volgende quote alleen over Klaas.

"538-dj Wietze de Jager: 'Als jongetje uit het oosten van het land had ik nooit verwacht dat ik een dagelijks programma zou krijgen bij het grootste radiomerk van Nederland! Op dit soort momenten realiseer ik mij hoe bevoorrecht ik ben. Ook wel lekker om buiten de vrijdagavond ook een keer een programma te maken zonder Klaas."
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Wietze gaat zijn show solo presenteren, terwijl daar zijn zwakte ligt. Maar ben benieuwd, ga er niet speciaal voor omschakelen. Nu vraag ik me af, wat gaat Q doen? Want die komt ook met een nieuwe programmering. Na Tom en Bram zal Armin ook wel de overstap maken, Niek weer in het weekend had hem lekker Greatest Hits laten doen, ik vind Mark meer voor de hits.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Deradiokenner schreef: 17 aug 2020 10:52 Wietze gaat zijn show solo presenteren, terwijl daar zijn zwakte ligt. Maar ben benieuwd, ga er niet speciaal voor omschakelen. Nu vraag ik me af, wat gaat Q doen? Want die komt ook met een nieuwe programmering. Na Tom en Bram zal Armin ook wel de overstap maken, Niek weer in het weekend had hem lekker Greatest Hits laten doen, ik vind Mark meer voor de hits.
Zoals ik al schreef ben ik niet zo'n vaste 538 luisteraar meer, maar greatest hits bestaat toch niet meer?
Daan!

Bericht door Daan! »

Nu weer wel dus.
Plaats reactie