Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Daan!

Re: Veranderingen 538

Bericht door Daan! »

Hahahaha waarom dat?

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Volgende week zijn een paar nachtelijke uren gereserveerd voor 538 talent. Ik ben benieuwd wie er geprogrammeerd zal zijn. Danny Blom wellicht?
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

Daan!

Bericht door Daan! »

Zo te zien is Bas Menting er niet aankomende week. Mart valt daarom in voor Niek op 19-22. Op een of andere manier wordt Igmar nog steeds niet doordeweeks ingezet. Vind ik niet erg, maar vanuit bedrijfsperspectief is het heel vreemd. Goed dat 538 talenten inzet op 1-4. Kan prima.

Igmar staat overigens weer niet ingepland in het weekend. Zijn blok ontbreekt weer compleet.

vabeekman

Bericht door vabeekman »

Daan! schreef:
20 mar 2020 22:02
Zo te zien is Bas Menting er niet aankomende week. Mart valt daarom in voor Niek op 19-22. Op een of andere manier wordt Igmar nog steeds niet doordeweeks ingezet. Vind ik niet erg, maar vanuit bedrijfsperspectief is het heel vreemd. Goed dat 538 talenten inzet op 1-4. Kan prima.

Igmar staat overigens weer niet ingepland in het weekend. Zijn blok ontbreekt weer compleet.
Igmar heeft toch geen programma in het weekend? Die valt soms toch in om 18:00? Sorry ben het een beetje kwijt als luisteraar. :lol:
Dacht dat ze veel plannen hadden met Igmar. Toch vond ik hem afgelopen zomer in de zomer middag show best goed klinken.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Dennis Dekker schreef:
20 mar 2020 19:58
Volgende week zijn een paar nachtelijke uren gereserveerd voor 538 talent. Ik ben benieuwd wie er geprogrammeerd zal zijn. Danny Blom wellicht?
Maakt Danny idd net bekend op zijn Insta.

boxfm

Bericht door boxfm »

JopisBack schreef:
20 mar 2020 10:13
Yes ontslagen komen er aan van Talpa begin maar met die Niek
Het was al duidelijk dat je Niek niks vindt. Maar je reacties kunnen dus blijkbaar nog sneuer...

Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

boxfm schreef:
21 mar 2020 11:31
JopisBack schreef:
20 mar 2020 10:13
Yes ontslagen komen er aan van Talpa begin maar met die Niek
Het was al duidelijk dat je Niek niks vindt. Maar je reacties kunnen dus blijkbaar nog sneuer...
En dat te bedenken dat ik verbannen werd als ik zo’n reactie zou plaatsen. (Terwijl de toegevoegde waarde in deze context ronduit sneu te noemen is.)

Maar on-topic: de maatregelen die Talpa neemt zijn niet leuk maar een must to do. Heb onlangs ook de foto’s van de studio’s met plexiglas. Hulde ervoor.

boxfm

Bericht door boxfm »

Ikbenroy schreef:
22 mar 2020 22:11
Maar on-topic: de maatregelen die Talpa neemt zijn niet leuk maar een must to do. Heb onlangs ook de foto’s van de studio’s met plexiglas. Hulde ervoor.
Heb op verschillende sites en social media mensen verontwaardigd zien reageren op de aangekondigde maatregelen van Talpa, waarbij vaak het argument is dat John de Mol genoeg geld heeft. Persoonlijk vind ik het goed dat Talpa hier eerlijk over is, ondanks dat het gewoon klote is voor medewerkers dat er banen verloren zullen gaan. Er wordt wel deels duidelijkheid geschept.

De maatregelen gaan ook ongetwijfeld gevolgen hebben voor Talpa Radio, persoonlijk denk ik alleen wel dat dit niet on air merkbaar zal zijn. Hooguit dat nachtelijke uren nonstop blijven (10/Veronica) / worden (538).

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

boxfm schreef:
22 mar 2020 22:54
Ikbenroy schreef:
22 mar 2020 22:11
Heb op verschillende sites en social media mensen verontwaardigd zien reageren op de aangekondigde maatregelen van Talpa, waarbij vaak het argument is dat John de Mol genoeg geld heeft. Persoonlijk vind ik het goed dat Talpa hier eerlijk over is, ondanks dat het gewoon klote is voor medewerkers dat er banen verloren zullen gaan. Er wordt wel deels duidelijkheid geschept.

De maatregelen gaan ook ongetwijfeld gevolgen hebben voor Talpa Radio, persoonlijk denk ik alleen wel dat dit niet on air merkbaar zal zijn. Hooguit dat nachtelijke uren nonstop blijven (10/Veronica) / worden (538).
Als John de Mol die 2 miljard op zijn bankrekening had, dan zou hij misschien geen mensen ontslaan. Zijn vermogen zit echter niet in euro's, maar in zijn radiostations en televisiezenders. John de Mol is boven alles een zakenman die doet wat goed is voor zijn portemonnee. Hij is heel duidelijk en bovendien niet het enige mediabedrijf wat problemen heeft. De BDU heeft ook al aangeven dat ze nu al veel inkomsten mislopen en mogelijk moeten gaan snijden in hun personeel of het verkopen van titels.

Denk ook dat het voorlopig voornamelijk om mensen achter de schermen zal gaan, want hoe lullig het ook klinkt, in tegenstelling tot de stemmen van de radio maakt het niets uit wie de commercials verkoopt.

boxfm

Bericht door boxfm »

WinnaarRadioring2023 schreef:
22 mar 2020 23:34
Als John de Mol die 2 miljard op zijn bankrekening had, dan zou hij misschien geen mensen ontslaan. Zijn vermogen zit echter niet in euro's, maar in zijn radiostations en televisiezenders. John de Mol is boven alles een zakenman die doet wat goed is voor zijn portemonnee. Hij is heel duidelijk en bovendien niet het enige mediabedrijf wat problemen heeft. De BDU heeft ook al aangeven dat ze nu al veel inkomsten mislopen en mogelijk moeten gaan snijden in hun personeel of het verkopen van titels.

Denk ook dat het voorlopig voornamelijk om mensen achter de schermen zal gaan, want hoe lullig het ook klinkt, in tegenstelling tot de stemmen van de radio maakt het niets uit wie de commercials verkoopt.
Precies, maar zelfs al zou John de Mol 2 miljard op zijn rekening hebben staan, dan is het niet 'logisch of normaal' dat hij iedereen in dienst houdt. John de Mol is een persoon en Talpa een commercieel bedrijf, een bedrijf dat financieel gezond 'moet' zijn. Heeft geen zin om er een bodemloze put of groot liefdadigheidsproject van te maken.

Domol2

Bericht door Domol2 »

Ik snap dat sowieso toch nooit. Even voor de gekheid kijken wat daar zit in zo studio soms wel 5 man en wat die daar doen geen idee. Dus ik snap wel als ze daar een paar man er uit gooien vroeger had je mischien maximaal 3 man in zo studio. En persoonlijk ben ik ook geen fan van zo veel mensen in zo studio heel vaak willen ze allemaal hun mening geven en is het ook heel vaak grappig onderling maar als luisteraar wordt je er niet echt bij betrokken.

Daan!

Bericht door Daan! »

Je weet niet wat ze er doen en dus snap je wel dat ze die mensen ontslaan. Andersom geredeneerd, weet je niet wat die mensen doen dus ontslaan we ze maar.

Goed, ik weet ook niet wat jij doet voor de kost dus ik snap wel dat ze je zouden ontslaan.

Domol2

Bericht door Domol2 »

@Daan! Waar slaat dat nu op?
Wat is dat voor een domme reactie?
Ik vraag me eigen gewoon af waarom er zo veel man moet zitten en krijg zo domme opmerking van je.
Maar ben blij dat jij zo zielige kneus ben je heb vast last van de corona.

Daan!

Bericht door Daan! »

Dat slaat op dat jij het je niet afvraagt, maar dat slaat op dat jij stelt dat je snapt dat ze die mensen die daar zitten eruit gooien. Dat is een hele ongenuanceerde opmerking die je daar maakt. Indien je het je had afgevraagd, had je ook daadwerkelijk gevraagd wat die vijf mensen doen in de studio. Dan had ik je kunnen vertellen dat er bij de 538 ochtendshow sowieso de volgende mensen aanwezig zijn:

Frank - dj
Jelte, Jelmer - sidekick/producer.
Hannelore - sidekick. Ik weet niet of zij ook producerwerk doet.
Henk - nieuwslezer

Philip - Social media
Daarnaast is er uit m'n hoofd/lichtelijke gok een hoofdproducer aanwezig. Bij ESO was dat Jeroen van Doorn.
Er is ook nog een redacteur van het 538 nieuws aanwezig die Henk ondersteunt.

Overigens heb ik geen Corona. Daar hoef je je dus niet druk om te maken. Ik zou me wel druk maken om je Nederlandse spelling en grammatica.
Geen dank, graag gedaan.

Domol2

Bericht door Domol2 »

Bedankt voor je info.
Vindt je dat niet een beetje veel man dan voor een simpele ochtendshow?
Maar ben wel een beetje klaar met deze site als je gewoon wat vraagt wordt je meteen aangevallen door van die radio rukkers.
En gelukkig is radio over een paar jaar dood is deze site ook overbodig.

Plaats reactie