Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Veranderingen 538

Bericht door Johanneke »

Ben erg benieuwd naar de programmering vanaf 3 februari als Barend terug is van vier weken vakantie.
Zou Evers nog wat langer blijven en Barend teruggaan naar 19-22? Coen is volgens mij niet op korte termijn terug als ik op Shownieuws af moet gaan.

Ik zou Niek niet graag kwijt willen in de avond, die is echt top! Misschien Barend naar de lunch, al verwacht ik dat niet. 🙃

Pot

Bericht door Pot »

Johanneke schreef:
26 jan 2020 19:06
Ben erg benieuwd naar de programmering vanaf 3 februari als Barend terug is van vier weken vakantie.
Zou Evers nog wat langer blijven en Barend teruggaan naar 19-22? Coen is volgens mij niet op korte termijn terug als ik op Shownieuws af moet gaan.

Ik zou Niek niet graag kwijt willen in de avond, die is echt top! Misschien Barend naar de lunch, al verwacht ik dat niet. 🙃
Ik zie Evers niet invallen in de avond. Als ze Niek hebben, zal hij wel blijven in de avond en Barend zal de middag gaan doen. We weten niet wanneer Coen terugkomt, als hij terug komt.
Zoals ik al eerder heb gemeld: waarom neemt 538 niet wat extra jocks aan. Niek kan niet altijd ingezet worden (3x per dag...). Blijft een rommeltje zo.
Oren open!

JopisBack

Bericht door JopisBack »

Nog steeds heb ik het gevoel dat Bram Krikke naar 538 gaat om de avond te versterken.

castmember

Bericht door castmember »

Johanneke schreef:
Coen is volgens mij niet op korte termijn terug als ik op Shownieuws af moet gaan.
Moest echt naar de shownieuws pagina toe om het bericht te vinden want google had hem niet opgepakt. Best apart voor een media-bedrijf om zo slecht vindbaar nieuws te produceren :lol:

https://www.shownieuws.nl/top-nieuws/20 ... over-coen/

Weinig contact tussen de twee en verder niet veel andere berichtgeving dan in november, dat hij echt even zijn tijd nodig heeft.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

Robbinho

Bericht door Robbinho »

Johanneke schreef:

Vanaf maandag Barend weer in de Coen&Sander show, Niek blijft 19-22 doen

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Robbinho schreef:
30 jan 2020 10:54
Johanneke schreef:

Vanaf maandag Barend weer in de Coen&Sander show, Niek blijft 19-22 doen
Ja hoorde het ook. Blij met Niek in de avond maar jammer dat Evers weer gaat. Kon deze week wel horen dat hij er een beetje klaar mee was, vond ik. Ben benieuwd naar de luistercijfers straks, november/december zakte 538 behoorlijk in, persoonlijk vond ik de vervanging van Barend niet verkeerd, hij doet het prima.

Daan!

Bericht door Daan! »

Ik heb niet kunnen luisteren, maar waarom hoorde je dat Evers er wel weer klaar mee was?

Durashift

Bericht door Durashift »

Wat is de reden dat Frank in de ochtend een dubbele halbe stunde doet?
Ik heb het op zender niet kunnen horen..

Gebrek aan inspiratie voor de laatste 20 minuten ofzo?

Meer inkomsten kan het volgens mij niet zijn.. want er bellen losse luisteraars in.. het is geen company lijst die wordt afgewerkt.

Marco79

Bericht door Marco79 »

Misschien meer luisteraars vast houden, die anders na half uur switchen naar Q, voor laatste deel foute uur?

Wel op werk zo een zapmoment.

Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Durashift schreef:
05 feb 2020 21:50

Meer inkomsten kan het volgens mij niet zijn.. want er bellen losse luisteraars in.. het is geen company lijst die wordt afgewerkt.

Sowieso al gebrek aan inspiratie om die Halbe Stunde te organiseren. Slap aftreksel van Het Foute Uur.

Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Durashift schreef:
05 feb 2020 21:50

Hier in elk geval een goede reden om Radio 538 vanaf 9 uur uit te laten. Ik vond een half uur nog net te doen maar een uur... Nee laat maar. Als ik een uur lang gouwe ouwe wil horen zet ik hem wel op Radio 2, 5 , 10 of Veronica.

Dus dan maar weer gewoon naar 3FM.

Daan!

Bericht door Daan! »

Niet voor niets dat 538 na 9u luisteraars begint te verliezen.

Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

538 begint in het geheel een slap aftreksel te worden van Q.
Komende week de 00s top 538 , want 90s top 500 op Q, en eerder ook al 90s top 538 tov top 1000. Is dit nou werkelijk paniekvoetbal na het vertrek van Evers?
538 hoeft geen tweede Q te zijn, de doelgroep is totaal anders van beide.

Daan!

Bericht door Daan! »

Programmadirecteur Menno de Boer zou ook veel beter bij Qmusic passen dan bij 538. 538 moet een zender zijn met ballen en waar gelachen wordt, maar het is inderdaad allemaal heel safe.

Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Ikbenroy schreef:
07 feb 2020 22:03
538 begint in het geheel een slap aftreksel te worden van Q.
Komende week de 00s top 538 , want 90s top 500 op Q, en eerder ook al 90s top 538 tov top 1000. Is dit nou werkelijk paniekvoetbal na het vertrek van Evers?
538 hoeft geen tweede Q te zijn, de doelgroep is totaal anders van beide.
Valt mij ook op, ja. Telkens als Q een lijst aankondigd komt 538 enkele dagen later met een andere lijst aanzetten.

Laatste 4 dagen van vorig jaar deden ze dat ook terwijl Q op die plek al jaren de Top500 van het Foute Uur uitzend.

Eigenlijk ook totaal niet slim, er zijn volgens mij genoeg luisteraars die niet zitten te wachten op 90's muziek. Als je nu een alternatief aanbied als zender wat 538 mooi had kunnen doen met hun normale programmering hou je misschien luisteraars vast. Op deze manier komen ze niet naar je station hoor. Dan zoeken ze zeer waarschijnlijk gewoon een non-stop variant van de zender op en anders is er altijd Spotify nog.

Plaats reactie