Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Veranderingen 538

Bericht door Herman ven Schippers »

Satfreak13 schreef:
05 jul 2019 17:21
Herman ven Schippers schreef:
05 jul 2019 13:13
Zou ik eerder doen. Daniël is een dertien in een dozijn DJ, niet vervelend om naar te luisteren, maar je mist er ook eigenlijk ook niks aan wanneer je het niet luistert.
Ieder zijn meug, natuurlijk. Weet niet in hoeverre je oordeel hier gedeeld wordt.
Want? Hier is de graadmeter voor de rest van Nederland?

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Gisteravond om 23:00 even geluisterd maar leek gewoon voicetrack. Niet onverwact, maar wel jammer. Dan had alles van mij wel bij het oude mogen blijven,
dat was tenminste nog onderscheidend.

Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

05 jul 2019 20:28
Satfreak13 schreef:
05 jul 2019 17:21
05 jul 2019 13:13
Zou ik eerder doen. Daniël is een dertien in een dozijn DJ, niet vervelend om naar te luisteren, maar je mist er ook eigenlijk ook niks aan wanneer je het niet luistert.
Ieder zijn meug, natuurlijk. Weet niet in hoeverre je oordeel hier gedeeld wordt.
Want? Hier is de graadmeter voor de rest van Nederland?
Nee, sorry, de zin had moeten zijn: "..hierIN gedeeld wordt"..

Johanneke

Bericht door Johanneke »

De Nachtwacht schreef:
06 jul 2019 10:42
Gisteravond om 23:00 even geluisterd maar leek gewoon voicetrack. Niet onverwact, maar wel jammer. Dan had alles van mij wel bij het oude mogen blijven,
dat was tenminste nog onderscheidend.
Het was zeker voicetrack en het was gewooon heel veel muziek en heel korte talks. Ergens wel raar omdat Daniel van ma t/m do op hetzelfde tijdstip bijna geen muziek meer draait...

Maar voor mij was het prima, heb volgens mij voor de allereerste keer op vrijdagavond na 23u naar 538 geluisterd 👍🏻👍🏻🎉

Daan!

Bericht door Daan! »

En Mark, was dat ook voicetrack? Programma's zie ik niet in de lijst met programma's om terug te luisteren. Heeft iemand de hele uitzending?

Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Lijkt een beetje rommelig te worden op 538 op dit tijdstip. Dit is niet zonder risico. Beter gauw maar terug naar "normaal" presenteren.

RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Daan! schreef:
06 jul 2019 11:20
En Mark, was dat ook voicetrack? Programma's zie ik niet in de lijst met programma's om terug te luisteren. Heeft iemand de hele uitzending?
De uitzending is "gewoon" terug te luisteren via de app van 538. Het zou best eerder opgenomen kunnen zijn, maar de muziek was goed en het programma was strak in elkaar gezet.

Daan!

Bericht door Daan! »

Dat risico valt wel mee. 9/10 mensen heeft niet door dat het voicetrack is en zoveel zijn de reclameopbrengsten op dat tijdstip niet. Dus wat verliest 538?

Ik denk dat 538 op deze manier een mooie bezuiniging heeft doorgevoerd. Een aantal dure programma's, waar (aanname) weinig inkomsten tegenover staan, hoeft niet meer ingekocht te worden. Vervolgens komen er twee hele goedkope programma's voor terug.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Daan! schreef:
06 jul 2019 13:31
Dat risico valt wel mee. 9/10 mensen heeft niet door dat het voicetrack is en zoveel zijn de reclameopbrengsten op dat tijdstip niet. Dus wat verliest 538?
Ik luister zelf praktisch altijd achteraf naar radioprogramma’s. Dan merk je het al helemaal niet -bier

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Daan! schreef:

Ik denk dat 538 op deze manier een mooie bezuiniging heeft doorgevoerd. Een aantal dure programma's, waar (aanname) weinig inkomsten tegenover staan, hoeft niet meer ingekocht te worden. Vervolgens komen er twee hele goedkope programma's voor terug.
Eens! En er was niks rommeligs aan vannacht, was prima strakke radio. Mark was idd ook niet live.

DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Johanneke schreef:
06 jul 2019 17:32
Daan! schreef:

Eens! En er was niks rommeligs aan vannacht, was prima strakke radio. Mark was idd ook niet live.
Klopt was gwn goede uitzending! Het programma voor Daniël & Mark, de Global Dance Chart was wel live omdat het de 300e show was! Was echt top uitzending eindelijk Wessel echt weer achter de schuiven in de echte studio en dus niet op een festival ofzo waar ze het dan wel live doen denk aan Tomorrowland en DJ Hotel (ADE). Dat is toch anders!

Daan!

Bericht door Daan! »

Igmar Felicia, sinds juni te horen op Radio 538, zoekt nog een sidekick voor zijn nieuwe weekendprogramma. Dat vertelde hij vrijdag in ‘The Friday Move’ op BNR. “Ik vind het leuk om met een sidekick radio te maken, een co-host. Die zijn we nog aan het zoeken.”

Igmar heeft al met diverse mensen getest, maar dé sidekick zegt hij nog niet gevonden te hebben. “Ik zoek iemand die het leuk vindt om mee te praten en die gewoon een beetje zichzelf is, dat vind ik belangrijk. Ik vind dat veel mensen in de media niet zichzelf zijn.”

Bron Radiofreak.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Daan! schreef:
07 jul 2019 14:26
Igmar Felicia, sinds juni te horen op Radio 538, zoekt nog een sidekick voor zijn nieuwe weekendprogramma. Dat vertelde hij vrijdag in ‘The Friday Move’ op BNR. “Ik vind het leuk om met een sidekick radio te maken, een co-host. Die zijn we nog aan het zoeken.”

Igmar heeft al met diverse mensen getest, maar dé sidekick zegt hij nog niet gevonden te hebben. “Ik zoek iemand die het leuk vindt om mee te praten en die gewoon een beetje zichzelf is, dat vind ik belangrijk. Ik vind dat veel mensen in de media niet zichzelf zijn.”

Bron Radiofreak.
Goed te weten dat hij nog zoekende is. Vooralsnog vind ik het een vreselijke show, met die sidekicks op zaterdag en vorige week ook op zondag. Na Jayjay Boske ben ik voorlopig afgehaakt. Het zijn saaie figuren die hij als gast heeft, draai dan gewoon muziek. Voorlopig luister ik Veronica op deze uren, ik hoop dat Igmar straks met een vaste sidekick een beter programma weet neer te zetten. (Mijn mening 😉)

Daan!

Bericht door Daan! »

Vanaf volgende week zijn Frank en zijn team en Coen en Sander vier weken op vakantie. Opvallend, want Frank had het vanochtend over vijf weken.

Frank wordt vervangen door Wietze en Coen en Sander door Igmar Felicia.

slam538q

Bericht door slam538q »

Zat er aan te komen dat ivo de middagshow niet zou komen nu hij ervoor zit. Anders moest niek ivo weer vervangen. Dan had je bijna alles kunnen aanpassen als ivo niek en wietze vervangen moesten worden

Plaats reactie