Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
JopisBack

Re: Veranderingen 538

Bericht door JopisBack »

Daan Bakker schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat mensen de radio aanzetten voor een herhaling. Ik heb het net even snel teruggeluisterd maar er worden zeker 7 fragmenten herhaald. En de uitzending van afgelopen zaterdag was nog geen eens representatief, want Tim zat er live. Hij deed namelijk de files, het weerbericht en er belde iemand in voor kaarten.

Heel jammer dat Florent ontslagen is. Ik denk en hoopte dat hij 538 met een frisse blik kon gaan leiden. Ik heb het idee dat er nu weer verder wordt gegaan op het vastgeroeste patroon.

Edwin is nu terug van vakantie en zal ongetwijfeld mee hebben gekregen dat hij flink wat luisteraars is verloren. Benieuwd of hij nog iets verandert (ook al zijn het details). Tot nu toe helaas niets.
Joh die Evers zit er haast nooit meer Live! gauw schrappen dat programma,anno 2013 kan idereen het wel terugluisteren via internet
Leuk dat Wessel weer een programma gaat maken voor 538 -bier hopelijk word die ook weer de vaste vervanger op zaterdag Dance Department

Daan!

Bericht door Daan! »

Orange,

Het gaat er ook om hoe Florent had ingespeeld op de huidige ontwikkelingen. Dat de programmering nu nog hetzelfde is doet er dan niet toe.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Daan Bakker schreef:Overigens denk ik niet dat een luisteraar iets wil. Die zet de radio aan en als het hem/haar bevalt laat de luisteraar hem daar op staan en anders zapt die weg.
Is het feit dat het hem niet bevalt, en hij wegzapt, niet juist een bewijs dat hij wél iets wil?
Daan Bakker schreef:Orange,

Het gaat er ook om hoe Florent had ingespeeld op de huidige ontwikkelingen. Dat de programmering nu nog hetzelfde is doet er dan niet toe.
toch wel een beetje. De huidige situatie is (ook) gecreëerd door hem. Het is leuk dat je er hoge verwachtingen van had, maar dat wil niet zeggen dat het ook een succes was geworden.

De Nachtwacht

toch wel een beetje. De huidige situatie is (ook) gecreëerd door hem. Het is leuk dat je er hoge verwachtingen van had, maar dat wil niet zeggen dat het ook een succes was geworden.
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 22 aug 2013 23:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Daan!

Bericht door Daan! »

fonswielemaker schreef:
Daan Bakker schreef:Overigens denk ik niet dat een luisteraar iets wil. Die zet de radio aan en als het hem/haar bevalt laat de luisteraar hem daar op staan en anders zapt die weg.
Is het feit dat het hem niet bevalt, en hij wegzapt, niet juist een bewijs dat hij wél iets wil?
Aan de ene kant wel, aan de andere kant ook weer niet. Als ik in mijn omgeving kijk vinden de meeste het niet erg als er gepraat wordt op de radio, maar maar moet het wel nuttig of grappig zijn. Als er veel muziek gedraaid wordt, vinden ze dat ook niet erg. Verder denk ik ook dat het afhankelijk is of je alleen luistert en zoniet met wie.

Ik denk dat Florent het gewoon niet af heeft kunnen maken, maar neemt niet weg dat je gelijk hebt. Daarom zijn het ook verwachtingen.

De Nachtwacht

Naast armin van Buuren en Afrojack dus nu ook Nicky Romero en Fedde Le Grand op 538 zo valt te lezen op radiofreak.nl. Weer 2 gevestigde namen uit de club Scene erbij. Dat doen ze toch wel heel erg goed daar.

Talpafan

Bericht door Talpafan »

Nicky Romero en Fedde Le Grand komen over van het kleine broertje van 538 namelijk SLAM FM. Ben wel benieuwd per wanneer 538 zijn programmering om gaat gooien. Gebeurt dit al vanaf 9 september gelijktijdig met de 53j8 en de start van het nieuwe programma van Wessel van Diepen?

Wie of wat gebeurd er met NIEK= in het weekend?
Talpafan.nl=medianieuws met dagelijks nieuws over Talpa, RTL, SBS, Eredivisie Live, Radio 538, Radio 10 Gold, Slam FM, Slam TV en TV 538 [url]http://www.talpafan.nl[/url]

Sam2323

Bericht door Sam2323 »

Tot nu toe doet Niek de powermix en Niek= nog wel, misschien dat hij dat ook tot januari blijft doen.

De Nachtwacht

Wessel start op 13 september al, dus vanaf dan is er sowieso geen Powermix meer. Niek deed in elk geval afgelopen weekend nog Niek =. Denk gewoon tot januari.

jassy

Bericht door jassy »

Waarom halen ze nu al die DJ's weg bij SLAM!FM terwijl de doelgroep voor dit soort muziek juist bij SLAM!FM zit ?! Of wil men SLAM!FM langzaamaan gaan uitkleden zodat er Juize op kan??

Hele rare keuzes naar mijn mening..
Check live de details van de ensembles op 11C (Commercieel), 12C (NPO) en 6B (DAB Oost) op

http://www.dabmonitor.nl/

Daan!

Bericht door Daan! »

Snap ik ook niet helemaal. Volgens mij dacht iedereen toen Slam onder de 538-groep ging vallen dat de zenders zich een beetje zouden gaan herprofileren, maar dat is niet gebeurd.

Vandaag verving Martijn Biemans Tim Klijn. Vorige week verving hij al Labrand. Lijkt er dus op dat hij kans maakt op het vervangen van Niek.

DX'r

Bericht door DX'r »

jassy schreef:Waarom halen ze nu al die DJ's weg bij SLAM!FM terwijl de doelgroep voor dit soort muziek juist bij SLAM!FM zit ?! Of wil men SLAM!FM langzaamaan gaan uitkleden zodat er Juize op kan??

Hele rare keuzes naar mijn mening..
omdat Slam exit moet gaan om Radio 10 vrijbaan te geven anders heeft talpa straks 3 zenders op FM en dat mag niet - wellicht heb ik al teveel gedronken -+dance

De Nachtwacht

Ik ddacht eerst dat het per ongeluk was, maar het valt me op dat er de laatste dagen op Twitter weer wordt gesproken over #radio538 inplaats van over #538radio. En niet alleen op twitter, maar ook Bijv. in dit nieuwsbericht wordt weer gesproken over radio 538:
http://www.538.nl/radio/nieuws/534/dee- ... nd-van-538" onclick="window.open(this.href);return false;

zijn ze toch niet zo blij met de naamswijziging?

Sam2323

Bericht door Sam2323 »

Die gedachte heb ik ook gehad ja. Op de radio zijn soms ook weer oude jingles te horen (met radio ervoor) en zeggen de DJ's weer meer radio. De nieuwe programmering voor zaterdagnacht is trouwens ook bekend:

(Zaterdag) 20-00 Dance Department
(Zondag) 00 Nicky Romero
01 Afrojack
02 Fedde Le Grand
03 David Guetta
Dit betekent dus dat ze ook op zoek moeten naar een nieuwe invulling voor de vrijdagnacht, of zouden ze (Dance Department) in the mix daarnaartoe verplaatsen?

Talpafan

Bericht door Talpafan »

De vrijdagavond kwam een uur te kort dat is nu opgelost door jacked naar de zaterdagavond te verplaatsen.
Vanaf volgende week geen powermix meer maar de nieuwe chart show van wessel van diepen.
Talpafan.nl=medianieuws met dagelijks nieuws over Talpa, RTL, SBS, Eredivisie Live, Radio 538, Radio 10 Gold, Slam FM, Slam TV en TV 538 [url]http://www.talpafan.nl[/url]

Plaats reactie