Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Ingebruik

Re: Veranderingen 538

Bericht door Ingebruik »

Je haalt er allemaal irrelevante dingen bij nu, maar goed. De tijd zal het inderdaad uitwijzen :-)
Ferry!

Bericht door Ferry! »

Laten we afwachten totdat we iets anders weten (waarover het ook mag gaan) i.p.v dingen roepen die totaal niet op de feiten slaan.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Het lijkt wel of 538 denkt dat er op Tweede Paasdag ineens niemand meer naar de radio luistert....
Edwin, Menno, Frank, Mark, Coen & Sander werden vervangen door Desmond, Bas, Barend en Ivo.
Ik vond het geen succes vandaag!
Daan!

Bericht door Daan! »

Gewoon zondagprogrammering. Niets geks opzich.
John6

Bericht door John6 »

Je kon gisteren goed horen waarom deze DJ's er niet op werkdagen zitten maar de meeste in de avond, of het weekend.
Ferry!

Bericht door Ferry! »

Ze waren misschien niet 1 van de beste DJ's van 538 maar je kan ook overdrijven, ze zitten niet voor niets bij 538.

Dimitris & Desmond: Die doen het gewoon goed
Bas: Die zit nog niet eens een jaar bij 538 (omdat hij jong is), verder moet hij groeien volgensmij en hij kan best groot worden denk ik zo.
Barend: Die is net bij 538 natuurlijk en doet het ook steeds beter.
Ivo: Wat is daar mis aan?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Dimitris is zeker top maar die zetten ze dan 's nachts, had Bas Menting dan 00-03 laten doen en Dimitris 08-12. Bas is echt nog niet klaar om een programma overdag te maken, het klinkt allemaal nog niet echt lekker.
Barend vind ik ook geen hoogvlieger, was de eerste paar keer wel verrast door zijn programma's maar kan absoluut nog niet in de schaduw staan van zijn voorganger Dennis Ruyer. Veel versprekingen en ook technisch geen topper. Waarom niet Edwin Noorlander op deze uren, die is vele malen beter ontwikkeld.
En Ivo is inderdaad weinig niks mis mee maar dit rijtje DJ's in vergelijking met een normale maandag vond ik wel een schril contrast.
John6

Bericht door John6 »

Johanneke schreef: 18 apr 2017 12:13 Dimitris is zeker top maar die zetten ze dan 's nachts, had Bas Menting dan 00-03 laten doen en Dimitris 08-12. Bas is echt nog niet klaar om een programma overdag te maken, het klinkt allemaal nog niet echt lekker.
Barend vind ik ook geen hoogvlieger, was de eerste paar keer wel verrast door zijn programma's maar kan absoluut nog niet in de schaduw staan van zijn voorganger Dennis Ruyer. Veel versprekingen en ook technisch geen topper. Waarom niet Edwin Noorlander op deze uren, die is vele malen beter ontwikkeld.
En Ivo is inderdaad weinig niks mis mee maar dit rijtje DJ's in vergelijking met een normale maandag vond ik wel een schril contrast.

Ik sluit mij geheel bij jouw aan, en heel toevallig moest ik ook aan Dennis denken, van mij mag die er weer gaan zitten in het weekend.
vabeekman

Bericht door vabeekman »

Ik vermoed dat ze binnenkort een keer stoppen met Jens op zondag. Ik denk dat hij zijn beste tijd wel gehad heeft. Hij is 44. Waarom zou Ruud weg gaan voor verjonging en Jens nog 3 hits op zondag ochtend aan elkaar praten. Ik vind persoonlijk dat de zondag ochtend eens opgefrist moet worden. Wellicht Dimitris Bas of Edwin naar zondag. Het is een vermoeden geen roddel of iets. Hij doet de Top40 ook niet meer dus het word al steeds minder en minder.

Over Barend gesproken. Hij doet het naar mijn mening niet slecht, maar zijn programma is wat simpel.
Waar Dennis altijd mij wist te boeien doet Barend dat niet. Alleen luisteraars in de uitzending halen en vragen wat ze gaan doen maakt geen radio programma. Ook irriteer ik me mateloos aan dat hij maar 1 Jingle / Bedje heeft. Bij Dennis had je nog de weekend post jingle ed die hij 1x in zijn programma deed.
Ferry!

Bericht door Ferry! »

vabeekman schreef: 21 apr 2017 18:05 Ik vermoed dat ze binnenkort een keer stoppen met Jens op zondag. Ik denk dat hij zijn beste tijd wel gehad heeft. Hij is 44. Waarom zou Ruud weg gaan voor verjonging en Jens nog 3 hits op zondag ochtend aan elkaar praten. Ik vind persoonlijk dat de zondag ochtend eens opgefrist moet worden. Wellicht Dimitris Bas of Edwin naar zondag. Het is een vermoeden geen roddel of iets. Hij doet de Top40 ook niet meer dus het word al steeds minder en minder.

Over Barend gesproken. Hij doet het naar mijn mening niet slecht, maar zijn programma is wat simpel.
Waar Dennis altijd mij wist te boeien doet Barend dat niet. Alleen luisteraars in de uitzending halen en vragen wat ze gaan doen maakt geen radio programma. Ook irriteer ik me mateloos aan dat hij maar 1 Jingle / Bedje heeft. Bij Dennis had je nog de weekend post jingle ed die hij 1x in zijn programma deed.
Misschien kan je je dit bericht herinneren: https://www.radiofreak.nl/538-past-week ... ering-aan/ Eerst werd er aangekondigd dat Jens Timmermans verdween uit de programmering en dat Dimitris Kops de zondagmorgen ging presenteren. Een paar uur later was dat opeens niet het geval. Hoe dat precies zat weet ik niet maar Jens bleef dat programma toch presenteren. Dus om een reden wil/moet Jens het programma maken, het lijkt mij dus sterk als ze het twee maanden later wel kunnen doen. Dimitris Kops lijkt mij trouwens een handige opvolger. Bas doet dan gewoon zaterdag 04:00-08:00 en Dimitris doet het Beste van ESO en de zondag (08:00-12:00) en natuurlijk ma-, di- en woensdagnacht.

Barend van Deelen, ik vind hem zeker niet slecht maar wat jij zegt, het programma is erg simpel. Hij moet eigenlijk een paar spelletjes of dingen zoals de Weekendpost in het programma halen (niet precies de weekendpost natuurlijk). Ik weet alleen niet helemaal wat je bedoeld met 1 bedje, hij heeft sowieso verschillende bedjes ieder begin van het uur... Ik ga trouwens binnenkort even bij hem kijken, dus misschien even in zijn jinglepakket kijken als het lukt.
Ferry!

Bericht door Ferry! »

Op talpadownloads staan weer nieuwe jingles van 538, www.talpadownloads.nl (druk natuurlijk op nieuw en dan '1 Station, Alle Hits') Beetje raar, wat zouden het zijn? Als dat de nieuwe ID's zijn vind ik ze tegenvallen.
Daan!

Bericht door Daan! »

Zo te horen zijn het geen nieuwe ID's maar fillers.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Zit de Frank en Vrijdagshow te luisteren, het blijft na twee jaar nog steeds jammer dat Frank en Jelte niet de middagshow mochten gaan doen in plaats van Coen & Sander. Ik snap de strategie en het is ook gelukt om 3FM "kapot te maken", maar Frank Dane is toch veel leuker om naar te luisteren, vinden jullie niet?
jessica

Bericht door jessica »

Nee, ik ben geen fan van Frank Dane. Kan gewoon niet echt lekker naar zijn programma luisteren. Persoonlijke smaak.
Robbinho

Bericht door Robbinho »

Johanneke schreef: 28 apr 2017 20:43 Zit de Frank en Vrijdagshow te luisteren, het blijft na twee jaar nog steeds jammer dat Frank en Jelte niet de middagshow mochten gaan doen in plaats van Coen & Sander. Ik snap de strategie en het is ook gelukt om 3FM "kapot te maken", maar Frank Dane is toch veel leuker om naar te luisteren, vinden jullie niet?
Dat vind ik dus ook ja! Vind Frank misschien wel de beste dj van nederland. Snap ook niet waarom Ivo volgende week de middagshow doet ipv Frank en Jelte
Plaats reactie