Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
u114525

Re: Veranderingen 538

Bericht door u114525 »

Weggeefrondes kaarten 'Sensation' stilgelegd op 538 na de aanslagen in Brussel.
Daan!

Bericht door Daan! »

Paauw

Bericht door Paauw »

Tweet van HanneloreZwitserlood ‏@HZwitserlood 6 u6 uur geleden
Heftige nieuwsdag. Toch sta ik er ook bij stil dat ik voor 't laatst kan genieten van m'n naamjingle door @wesselvandiepen #nieuwevormgeving

Ik ben benieuwd wie de nieuwe station voice gaat worden bij 538
Doet iets in de media
Daan!

Bericht door Daan! »

Dat hoeft niet. Het kan goed zijn dat de vormgeving verandert en dat de naamjingle door iemand anders wordt ingesproken of verdwijnt zonder dat Wessel weg gaat.

Hier staat de nieuwe vormgeving. Straks maar eens luisteren.
u114525

Bericht door u114525 »

Wessel van Diepen blijft bij 538. Hij blijft gewoon stationvoice. Alleen de naamjingles verdwijnen.
Rolfz

Bericht door Rolfz »

Daan Bakker schreef:Dat hoeft niet. Het kan goed zijn dat de vormgeving verandert en dat de naamjingle door iemand anders wordt ingesproken of verdwijnt zonder dat Wessel weg gaat.

Hier staat de nieuwe vormgeving. Straks maar eens luisteren.
Weinig inspirerend jingle pakket, vind ik.
Ruud de Wild, De beste presentator van de Nederlandse Radio!
Jrdy

Bericht door Jrdy »

Ben er ook nog niet zo over te spreken.. Het vorige pakket was juist zo goed, ondanks het een soort remake was van daarvoor.
Daan!

Bericht door Daan! »

Kijk dinsdag eerst maar eens hoe het gebruikt het gaat worden; wie gaat waar wat zeggen en dergelijke. Daarna is pas een goed oordeel te geven.
Jrdy

Bericht door Jrdy »

Uiteraard, maar je hoort nu al duidelijk hoe het gaat klinken. Dus we kunnen al een oordeel geven.
Daan!

Bericht door Daan! »

uiteraard, maar = nee
hoerooierhoemooier

Bericht door hoerooierhoemooier »

Jrdy schreef:Uiteraard, maar je hoort nu al duidelijk hoe het gaat klinken. Dus we kunnen al een oordeel geven.
Bullshit. Je hoort alleen het middenstuk van wat bedjes, zo kan je totaal niet inbeelden hoe het klinkt met volledige vormgeving + stemmen eroverheen. Laten we nou eerst wachten tot alles live is voor we oordelen, gosh.
Daan!

Bericht door Daan! »

Ik was gisteren, zoals elke vrijdag, de Top40 aan het luisteren en het viel mij door de nieuwe vormgeving die eraan komt op dat er op de vrijdagmiddag geen hoofdpunten van het nieuws op het half uur worden voorgelezen. Ik vind dat eigenlijk nogal vreemd. 538 biedt het de gehele week op het half uur aan tijdens de ochtend-/lunch-/middagshow, maar op vrijdag ineens niet.

Behalve dat ik vind dat het ook op vrijdagmiddag gedaan moet worden, zou de Top40 wat strakker in zijn jasje komen. Gisteren was Jeroen ook weer om 17.50 klaar zoals dat vaker gebeurt.

Op 3FM vind ik de hoofdpunten veel beter gepresenteerd trouwens. Ieder nieuwsbericht wordt daar in één zin voorgelezen. Daardoor krijg je in één minuut in hoog tempo het nieuws te horen en dat houdt de vaart er lekker in. Bovendien is daar geen zware trage aanlopende nieuwsjingle zoals bij 538, waarvan een aantal jocks notabene moeite heeft met het inspreken van dat ding.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Oh ik was dus niet de enige die het was opgevallen dat hij om 17.50u de reclames al instartte. Bijzonder inderdaad!
En wat het nieuws betreft, volkomen mee eens, hoort ook gewoon in de top 40, zou ik zeggen.
Jrdy

Bericht door Jrdy »

hoerooierhoemooier schreef:
Jrdy schreef:Uiteraard, maar je hoort nu al duidelijk hoe het gaat klinken. Dus we kunnen al een oordeel geven.
Bullshit. Je hoort alleen het middenstuk van wat bedjes, zo kan je totaal niet inbeelden hoe het klinkt met volledige vormgeving + stemmen eroverheen. Laten we nou eerst wachten tot alles live is voor we oordelen, gosh.
Eerder gaf ik alleen aan dat mijn eerste indruk niet zo geweldig was als bij het huidige jinglepakket.. Dat mag toch?
737

Bericht door 737 »

Hello, I am from the Czech Republic and I can't speak Dutch, so I will type my question in English. Because I don't understand Dutch language it is possible that I put my question in a wrong thread. I'm really sorry about it, so if I'm in a wrong thread, please move it to the right one.

And what is my question? I like the Netherlands and I sometimes listen to Dutch radio stations (especially Slam FM, Radio 538 etc.) and I want to know what music is played in the background on radio 538 during Media Markt Top 40? I mean the background music which is usually played last minutes of each hour. To be specific, I mean this music: http://www.538.nl/programma/23/de-top-4 ... 066/top-40 - it starts at 56:12. The same music is played if you click on "beluister uur 2" at 55:12. I believe it's a song not a jingle - which one is it? Please, I'm desperate to find out which song it is.. :-) Thank you very much for your help. And again, I apologize if I put my question in a wrong thread or if it has been already solved out.
Plaats reactie