Welke acts zijn dan wel 538 Herman?Herman ven Schippers schreef: ↑14 feb 2025 10:48 Rondé is toch ook totaal geen 538 act imo. Zo'n bandje dat je tegenkomt in een Vera/Hedon/Doornroosje en dan denkt: geinig bandje. Maar toch ook niet iets wat kan doorgroeien naar Kensington of Chef's Special? (Wat je ook van die laatste twee vindt)
Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
-
Ja dat, maar ook: waarom past een actie rond een artiest die de afgelopen 4 jaar 5 hits heeft gehad en grote delen van de tijd op de playlist heeft gestaan dan niet op 538?Barwijn schreef: ↑14 feb 2025 15:05Welke acts zijn dan wel 538 Herman?Herman ven Schippers schreef: ↑14 feb 2025 10:48 Rondé is toch ook totaal geen 538 act imo. Zo'n bandje dat je tegenkomt in een Vera/Hedon/Doornroosje en dan denkt: geinig bandje. Maar toch ook niet iets wat kan doorgroeien naar Kensington of Chef's Special? (Wat je ook van die laatste twee vindt)
-
Sorry maar dat is echt onzin. Ronde is een van grootste bands van Nederland. Die hoort dus ook op 538Herman ven Schippers schreef: ↑14 feb 2025 10:48 Rondé is toch ook totaal geen 538 act imo. Zo'n bandje dat je tegenkomt in een Vera/Hedon/Doornroosje en dan denkt: geinig bandje. Maar toch ook niet iets wat kan doorgroeien naar Kensington of Chef's Special? (Wat je ook van die laatste twee vindt)
-
538 staat hier in de kantoortuin wel aan. Ronde valt me daar nooit op. Alle hits die jullie mij opnoemen, zijn me onbekend. Vandaar ook de 'imo'.
Gisteren minstens 5x gedraaid op 538 waarvan 2x onder kantoortijd.Herman ven Schippers schreef: ↑14 feb 2025 16:42 538 staat hier in de kantoortuin wel aan. Ronde valt me daar nooit op. Alle hits die jullie mij opnoemen, zijn me onbekend. Vandaar ook de 'imo'.

ligt het aan mijn browser dat de show na het eerste uur niet in de player wordt weergegeven?
Dit met Evers van gisteren terugluisteren, onhandig als je wil spoelen
Rick is eigenlijk onvervangbaar en uniek natuurlijk. Maar Jelte is wel met afstand het beste alternatief wat ik zo kan bedenken.
Jelte heeft laatst al een paar keer ingevallen voor Rick dus het zou kunnen. Voor de rest zijn er niet veel alternatieven bij 538. Ik vind Airen bij de middagshow ook nog steeds een rare match maar misschien is de doelgroep in de middag veelal vrouwelijk en Frank en Jelte niet interessant genoeg voor de vrouwelijke luisteraars.Johanneke schreef: ↑15 feb 2025 11:02Rick is eigenlijk onvervangbaar en uniek natuurlijk. Maar Jelte is wel met afstand het beste alternatief wat ik zo kan bedenken.
Jelte heeft er inderdaad gezeten toen Rick Romijn ziek was, dit was in ieder geval woe 5 en do 6 februari.Deezers schreef: ↑15 feb 2025 13:33Jelte heeft laatst al een paar keer ingevallen voor Rick dus het zou kunnen. Voor de rest zijn er niet veel alternatieven bij 538. Ik vind Airen bij de middagshow ook nog steeds een rare match maar misschien is de doelgroep in de middag veelal vrouwelijk en Frank en Jelte niet interessant genoeg voor de vrouwelijke luisteraars.
Ik vond de show toen direct anders 'wegluisteren', ik miste Rick Romijn zeer zeker! Hij heeft toch een mooi soort humor wat bij mij past.....
Jelte is toch anders!
In Google Chrome ben ik hier bij de 538 ochtendshow ook al meermaals tegenaan gelopen. En een keer gehad dat een hele uitzending (volgens mij 21 jan) ontbrak.
'Vervelende' is dat die na 2 uur buiten beeld doorloopt en je inderdaad niet vooruit, of terug kunt spoelen.
Een tip voor mensen die (vaak) shows van 538 terugluisteren:
https://omny.fm/shows/538-gemist/playli ... app-gemist
Bij deze link staan ook alle shows die op de site staan en kan je veel makkelijker doorspoelen!
Ook in de 538 app is het makkelijker terugluisteren dan op de site.
Merk wel dat er de laatste tijd wat shows missen voor terugluisteren. Aantal dance shows missen maar ook Evers van gisteren is bijvoorbeeld maar 1 uurtje. Hoop dat dit snel gefixt gaat worden.
Bij deze link staan ook alle shows die op de site staan en kan je veel makkelijker doorspoelen!
Merk wel dat er de laatste tijd wat shows missen voor terugluisteren. Aantal dance shows missen maar ook Evers van gisteren is bijvoorbeeld maar 1 uurtje. Hoop dat dit snel gefixt gaat worden.
Check ook eens mijn Soundcloud pagina voor lekkere mixen!
https://soundcloud.com/dj-nick1
https://soundcloud.com/dj-nick1
Denkt dat het komt omdat ze bezig zijn met een nieuwe website. Daarmee word het denk wel gefixtDJ_Nick schreef: ↑15 feb 2025 14:50 Een tip voor mensen die (vaak) shows van 538 terugluisteren:
De ticketprijs van 538 Koningsdag is trouwens 47,50 euro per kaartje. Best fors voor de doelgroep. Is de tijd van grote sponsors voorbij? Met zoveel duizenden bezoekers loopt dat aardig op, al zullen de kosten ook wel elk jaar stijgen.
Wat is in jouw ogen de doelgroep van 538 Koningsdag?
Dan moeten ze een ander alternatief zoeken voor op Radio 538.Johanneke schreef: ↑15 feb 2025 11:02Rick is eigenlijk onvervangbaar en uniek natuurlijk. Maar Jelte is wel met afstand het beste alternatief wat ik zo kan bedenken.