We hopen op iets met kerst en oudjaar. Maar het moet commercieel wel aantrekkelijk zijn. Ik gok daar dus niet op. Vooral na volgend jaar waarin Serious Request zo’n groot succes was. Adverteerders kiezen dan toch iets anders.
Veranderingen 538
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 538
Ook daar worden alleen Frank en Airen genoemd voor de middagshow. Ben benieuwd wanneer we daar iets officieels over horen.
Is toch een bijzondere gang van zaken. Ook op sociale media krijgt 538 en de middagshow al meermaals de vraag hoe dit zit. De inbreng van Jelte & Iris is ook al een stuk minder geworden.
We redeneren hier dat Jelte en Iris verdwijnen of een minder prominente plek krijgen. Maar zou het niet andersom kunnen zijn, namelijk dat Airen een prominentere rol krijgt. Eerst was het de middagshow met Frank Dane en nu met Frank en Airen. Wellicht denken ze daarmee succesvoller te worden, zoals ook Mattie en Marieke in de ochtend die vervolgens ook nog side-kicks en een nieuwslezer hebben. Dus dan verandert er niet noodzakelijk iets aan de positie van Jelte en Iris, maar juist aan die van Airen.
Ik luister en kijk nu naar de middagshow, maar ik denk dat Orange gelijk heeft. Airen presenteert nu mee.
Ik vind het overigens niet om aan te horen. Frank klinkt laks en Airen is een stuiterbal. Het eerste halfuur is geheel gevuld met vragen of input van de luisteraar.
Ik vind het overigens niet om aan te horen. Frank klinkt laks en Airen is een stuiterbal. Het eerste halfuur is geheel gevuld met vragen of input van de luisteraar.
de bekend making is dat 538 een new years event gaat doen op oudjaarsdag van 10u tot 17u in de avas
Goedkoopste kaartje 55 euro. Nou dan blijf ik thuis. Wordt waarschijnlijk ook nog eens uitgezonden op tv 538 en de radio? Martijn is de dienstdoende dj. Bijzonder dat niemand anders voorlopig inspringt, je zou dan op zijn minst Frank en Airen verwachten gezien de bekendmaking daar was..
Ben Dance Department aan het terugluisteren (wat per 2 afleveringen op dinsdag door Armin wordt opgenomen) en hij leest allemaal berichtjes van luisteraars voor alsof het live is (oh, hoe heette die plaat van zojuist?) of reacties op de hotmix die ook vooraf zijn uitgeschreven. Ik snap dat het een bepaalde sfeer en interactie geeft maar het komt ongelooflijk nep over. Deze en vorige week was er bijna hetzelfde bericht over uitgaan in Breda. Kan natuurlijk, maar origineel is het niet.
Blijf het toch vreemd vinden de middagshow met Frank en Airen als uuropener Frank Dane heeft.. en inderdaad nu wel heel erg magazine achtig met duo presentatie. Heb helaas nog nooit de toegevoegde waarde van Airen gemerkt. Die heeft een vast contract bij Talpa, vast een waar ze niet heel snel van haar afkunnen..
Dave doet niets zonder reden, uit onderzoek zal gebleken zijn dat Airen goed scoort bij de doelgroep. Ze komt sympathiek over, dat heeft die show wel nodig.
Jelte is een aardig gozer, harde werker, maar op de radio over zijn hoogte punt. Ook is het goed voor de vrouwtjes dat er een vrouw mee praat.
-
Op locatie lijkt 538 nogsteeds de rode broadcaster microfoon te gebruiken.
Bij evers zie ik dat nu.
Grappig want meestal doen de commerciële het andersom
Op locatie de sm7b, en studio de rode broadcaster
Bij evers zie ik dat nu.
Grappig want meestal doen de commerciële het andersom
Op locatie de sm7b, en studio de rode broadcaster
Volgens mij zijn bijna alle zenders geswitcht naar Shure sinds de nieuwe studio's in gebruik zijn genomen....
Check ook eens mijn Soundcloud pagina voor lekkere mixen!
https://soundcloud.com/dj-nick1
https://soundcloud.com/dj-nick1