Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Kriss kross is donderdagmiddag ook in de studio
In de beschrijving op de site staat ook de middag show met Frank en Airen. Niks over Jelte of Iris inderdaad. Ik heb het ook niet geluisterd de afgelopen dagen moet ik zeggen.
Het is vast een soort opvolger van het Coen&Sander Fest, maar dan een oud&nieuw party.Deradiokenner schreef: ↑12 nov 2024 13:31Maar dit vind ik echt iets voor 538. Doe gewoon heel erg veel met events daar zijn ze koning in. Claim dat je iets doet met kerst en Koningsdag is natuurlijk al van 538. Goede doelen acties is voor 3FM, top lijsten voor 10 en 2.
-
Mijn vermoeden; vandaag stond op de 538 Instagram een zogenaamd groepsapp gesprek waar Bas Menting zegt: ‘Ik ga niet weer zingen hoor, Jelt’ waarop ‘Frank’ zegt: ‘Daar hebben we onze vrienden voor toch’. Radio 538 heeft al een samenwerking met Vrienden van Amstel Live, wat op 6 januari in Ahoy Rotterdam start. Stage / Decor etc zal er dan al wel staan. Ik vermoed tijdens Oud & Nieuw een soort 538 NYE Vrienden van Amstel Editie.
-
Och ja daar had ik niet aan gedacht. Het zal wel iets met vrienden van Amstel te maken hebben… de soep zal niet zo heet gegeten worden als die word opgediend. We komen waarschijnlijk van een koude kermis thuis.
Een koude kermis of een heet feestje?Deradiokenner schreef: ↑13 nov 2024 13:40 Och ja daar had ik niet aan gedacht. Het zal wel iets met vrienden van Amstel te maken hebben… de soep zal niet zo heet gegeten worden als die word opgediend. We komen waarschijnlijk van een koude kermis thuis.
Oh ja waarschijnlijk weer minimaal een maand lang thema uitzendingen in januari. Hoe vaak kan je artiesten nog laten langskomen in de studio voor elk jaar hetzelfde gesprekje? Blijkbaar financieel erg aantrekkelijk voor Talpa deze samenwerking. En bizar dat het alweer bijna een jaar verder is.Deradiokenner schreef: ↑13 nov 2024 13:40 Och ja daar had ik niet aan gedacht. Het zal wel iets met vrienden van Amstel te maken hebben… de soep zal niet zo heet gegeten worden als die word opgediend. We komen waarschijnlijk van een koude kermis thuis.
-
Radio 538 marktleider in de doelgroep 20-49 jaar.
https://talpanetwork.com/nieuws/radio-5 ... HLiG0-6uMg
-
Dat zegt Talpa. Maar prima toch. Wat wel opvalt is inderdaad dat er gesproken wordt over de middagshow met Frank en Airen….Vliegendereporter schreef: ↑13 nov 2024 17:14 Radio 538 marktleider in de doelgroep 20-49 jaar.
-
Rond de 538 Middagshow gaat overduidelijk toch iets gebeuren met 'Frank & Airen'. De promo clipjes op TV 538 zijn ook aangepast en zijn alleen Frank en Airen te zien. De foto op de website is ook aangepast. Ik hoorde net ook een tune 'Ik luister altijd naar de middagshow met Frank en Airen'. Jelte en Iris zitten er nog gewoon.
-
Ik snap het wel, Airen is een bekende naam. Ipv Frank en Jelte.
Wel een geweldige inhaalslag van 538! Nog niet eens zo lang geleden was het 10-12% bij 538 en 23-25% bij Qmusic. Natuurlijk hebben ze het marktleiderschap in 20-49 jaar wel weten te bereiken door de Top 1000, maar alsnog een prestatie voor een relatief korte tijd.
-
Het is een mooie inhaalslag, maar volgende week begint ook de top 1500 op Q. Ben benieuwd hoe dan de hazen lopen. Het is wel een kleine percentage. Maar knap gedaan. 538 klinkt weer zoals het moet zijn.
Er is een hint gegeven vandaag in de middagshow 12 duizend handen. Ik denk iets in de ziggo dome een kerst of oudjaar iets
Ook de site is aangepast: https://www.538.nl/de-538-middagshow-met-frank
Misschien toch om de doelgroep te verbreden? Dat ze hopen dat er meer vrouwen afstemmen op 538 als ze weten dat Airen er zit? Of goed onderhandeld in haar contract. Ze ging ook ineens van nieuwslezer naar sidekick vorig jaar.. en heeft een vast contract bij Talpa. Jelte en Iris zullen wel niet stoppen. Dan wordt het een kale show en een nieuwslezer moet er toch zijn. Of Jelte moet ineens een midlifecrisis hebben en wat anders gaan doen. 12.000 handen zijn 6000 mensen. Dat kan dus best de Ahoy zijn of afas.
Misschien toch om de doelgroep te verbreden? Dat ze hopen dat er meer vrouwen afstemmen op 538 als ze weten dat Airen er zit? Of goed onderhandeld in haar contract. Ze ging ook ineens van nieuwslezer naar sidekick vorig jaar.. en heeft een vast contract bij Talpa. Jelte en Iris zullen wel niet stoppen. Dan wordt het een kale show en een nieuwslezer moet er toch zijn. Of Jelte moet ineens een midlifecrisis hebben en wat anders gaan doen. 12.000 handen zijn 6000 mensen. Dat kan dus best de Ahoy zijn of afas.