Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Wie zijn al die stemmen bij Evers en dat cabaretstukje? Neem aan niet allemaal Evers zelf?
In de 538 studio is een aftel klok gaan lopen naar een bekendmaking van iets. Ik vermoed een nieuwe editie missie 538 of iets in die trend.
Ze hadden het er net even over. De klok telt af naar donderdagmiddag. Dan wordt er in de middagshow iets bekend gemaakt. Ze hebben geen idee wat, maar kwamen vervolgens toch met hints. Iets met een feest, artiesten en oud&nieuw.
Zo flauw altijd. De djs's en productie weten gewoon al weken wat er op de (Talpa) planning staat. Het zal vast te maken hebben met de eindejaarsperiode. SBS 6 en 538 staan in het teken van wensen uitkomen.
Beste wensen week is al aangekondigd. Dus het zal iets anders zijn.
Missie 538 is vorig jaar gestopt omdat het niet bij de zender paste volgens Dave Minneboo. Dus dat gaat het niet zijn.
Gaan Jelte van der Goot en Iris Schut stoppen bij de middagshow ( en 538)
De profielfoto op de insta van de middagshow is aangepast en hier staan alleen Frank en Airen op dit is ook ip de website zo
De profielfoto op de insta van de middagshow is aangepast en hier staan alleen Frank en Airen op dit is ook ip de website zo
Heel opvallend inderdaad.
-
Zonde… ik zie Iris Schut graag. Buiten dat vind ik haar een hele goede nieuwslezer. Maar dat Frank en Jelte uit elkaar gaan. Dat geloof ik niet. Of zou het format gaan veranderen en meer op muziek gericht gaan worden.
In de jingle van vandaag hebben ze het over een onvergetelijke oud en nieuw. Waarschijnlijk kan je een reis winnen of Disneyland ofzo. Wat jullie allemaal niet maken van een foto hahaha. Of de grandmix terug?Deradiokenner schreef: ↑11 nov 2024 21:47 Zonde… ik zie Iris Schut graag. Buiten dat vind ik haar een hele goede nieuwslezer. Maar dat Frank en Jelte uit elkaar gaan. Dat geloof ik niet. Of zou het format gaan veranderen en meer op muziek gericht gaan worden.
Nee. Nogmaals, tijdens de ochtenshow werden zaken geroepen als "Iets met een feest, artiesten en oud&nieuw."Deezers schreef: ↑12 nov 2024 07:41In de jingle van vandaag hebben ze het over een onvergetelijke oud en nieuw. Waarschijnlijk kan je een reis winnen of Disneyland ofzo. Wat jullie allemaal niet maken van een foto hahaha. Of de grandmix terug?Deradiokenner schreef: ↑11 nov 2024 21:47 Zonde… ik zie Iris Schut graag. Buiten dat vind ik haar een hele goede nieuwslezer. Maar dat Frank en Jelte uit elkaar gaan. Dat geloof ik niet. Of zou het format gaan veranderen en meer op muziek gericht gaan worden.
Misschien weer iets als 538 Jingleball.
Wat denk je van de Party Top 1000? Hebben ze vorig jaar ook rond oud & nieuw gedaan. Was best een leuke lijst.
Check ook eens mijn Soundcloud pagina voor lekkere mixen!
https://soundcloud.com/dj-nick1
https://soundcloud.com/dj-nick1
-
Maar dit vind ik echt iets voor 538. Doe gewoon heel erg veel met events daar zijn ze koning in. Claim dat je iets doet met kerst en Koningsdag is natuurlijk al van 538. Goede doelen acties is voor 3FM, top lijsten voor 10 en 2.