Vond het wel leuk dat het in het weekend doorging
Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Dat is juist het punt, het is herhaling. Of hopen ze dat de weekendluisteraar een andere is en misschien doordeweeks extra gaat inschakelen? En over de betrouwbaarheid van de lijst is natuurlijk al wat gezegd. Sommige nummers zijn wel geschikt als uur openers etc. Er zal vast een vleugje magie inzitten van een muzieksamensteller.
daarom heb ik ooit dit topic gemaakt: viewtopic.php?t=31217Deezers schreef: ↑04 nov 2024 10:26Dat is juist het punt, het is herhaling. Of hopen ze dat de weekendluisteraar een andere is en misschien doordeweeks extra gaat inschakelen? En over de betrouwbaarheid van de lijst is natuurlijk al wat gezegd. Sommige nummers zijn wel geschikt als uur openers etc. Er zal vast een vleugje magie inzitten van een muzieksamensteller.
Ik heb echt genoten van de Dutch 1000 en de Millenium Top 1500, maar de 538 Top 1000 kan mij minder bekoren.
Op de eerste plaats omdat de ochtendshow afgelopen week volledig ontbrak (ondanks de drukke spits). In de meivakantie zat Martijn er met Rick en Niels met de Millenium lijst, nu was het alleen platen aan- en afkondigen door Martijn. Jammer dat de lijst ook niet in het weekend doorloopt, waarom zou je er ook geen Top 1500 van maken als dit met de millenium lijst (die immers over een kortere periode gaat) wel kan. En ook de muzikale verrassingen mis ik, zoals je die wel hoorde in de Dutch 1000. Waar zijn K-otic, Chipz en Gerard Joling? En de Kerstnummers? Ik heb uiteindelijk amper geluisterd vorige week, echt jammer. Ook de "middagshow" met Bas Menting vind ik slappe hap. Bij de Millenium lijst zat Mark er tot 18u maar dat ging nu natuurlijk niet omdat die vakantie had.
Op de eerste plaats omdat de ochtendshow afgelopen week volledig ontbrak (ondanks de drukke spits). In de meivakantie zat Martijn er met Rick en Niels met de Millenium lijst, nu was het alleen platen aan- en afkondigen door Martijn. Jammer dat de lijst ook niet in het weekend doorloopt, waarom zou je er ook geen Top 1500 van maken als dit met de millenium lijst (die immers over een kortere periode gaat) wel kan. En ook de muzikale verrassingen mis ik, zoals je die wel hoorde in de Dutch 1000. Waar zijn K-otic, Chipz en Gerard Joling? En de Kerstnummers? Ik heb uiteindelijk amper geluisterd vorige week, echt jammer. Ook de "middagshow" met Bas Menting vind ik slappe hap. Bij de Millenium lijst zat Mark er tot 18u maar dat ging nu natuurlijk niet omdat die vakantie had.
OP zich is het wel een leuk idee om een lijst te maken over de periode dat de zender bestaat, maar vorig jaar zorgde het niet voor een stijging in de luisterijfers, omdat het niet duidelijk is waar je naar luistert. Als 538 nu in de herfstvakantie een week de top 538 met 538 platen uitzend snap ik het misschien nog, maar twee weken onsamenhangende muziek is echt teveel.
Daarnaast heeft 538 de Dutch 1000 die echt iets toevoegt.
Daarnaast heeft 538 de Dutch 1000 die echt iets toevoegt.
-
De lijst ging alleen in 2022 over de periode dat 538 bestaat (toen 30 jaar). Sinds vorig jaar is dat al niet meer zo.
Waarom laten ze Bas altijd vervangen en mag Dylan nooit invallen? Is Dylan eigenlijk een sidekick?
Dylan valt wel eens in op een zondag. Bas is een veel meer ervaren die is al dj vanaf 2019 bij 538 waar Dylan pas in 2022 begon (was daarvoor producer). Ook doet Dylan de avond soms alleen als Bas er niet is. Dus hij is wel een volwaardige dj, maar Bas staat hoger in de pikorde.
30 april 2016 is bas menting begonnen. Omdat dorus van mosselveld geen vast contract kreeg.
Deze analyse van mij kan de prullenbak wel in. 538 scoort bijna het hoogste marktaandeel in jaren afgelopen week, uitgezonderd de Dutch 1000. Zonder Tim en zonder Frank. Blijkt juist een uitstekende zet te zijn geweest zo.Johanneke schreef: ↑04 nov 2024 13:11 Ik heb echt genoten van de Dutch 1000 en de Millenium Top 1500, maar de 538 Top 1000 kan mij minder bekoren.
Begrijp ik nou dat de nieuwe studio ook helemaal van locatie is veranderd? Van begane grond naar 1e verdieping? Is dat ipv veronica oid? Of totaal andere plek?
Andere plek. De oude Veronica-studio is nu van Sky heb ik begrepen.
De nieuwe studio zit op de plek waar de kantoren waren, van bijvoorbeeld de middagshow, voorheen evers en de ruimte wat missie 538 was in 2022
ok grappig dacht hele tijd dat nieuwe studio gewoon in oude was gebouwd