Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Daan!

Re: Veranderingen 538

Bericht door Daan! »

Ik heb dat niet bewust geluisterd, maar Niek en Marrit waren wel leuk?
Deezers

Bericht door Deezers »

Johanneke schreef: 03 sep 2024 09:26 Nou Marrit heeft vooral veel pech gehad denk ik. April 2023 maakte ze overstap naar 538 voor de lunch met Coen. Die vervolgens in de zomer zes weken vakantie had en daarna in september vertrok. Toen heeft ze een paar weken met Niek die show gedaan, dat vond ik persoonlijk een prima match, dat was leuk. Maar al snel was Niek ook foetsie, kwam eerst Jordi en toen kregen Lindo en Mark allebei een uur erbij. De rol van de nieuwslezer was inmiddels minimaal geworden en ze hoefde alleen nog op het hele uur nieuws te lezen. Nog heel even hebben ze Jordi en Marrit samen op vrijdag en zaterdag programma laten maken maar dat was om te huilen. Uiteindelijk leek een programma met Lex en Luuk op Radio 10 een mooie plek voor Marrit aangezien ze volgens mij naar Talpa is gekomen om meer dan eens per uur anderhalve minuut een bulletin voor te lezen. Maar na twee maanden was het paniekvoetbal al toegeslagen op Radio 10 en was de rol van de nieuwslezer ook meteen weer minimaal. Daar zou ik niet om half 5 de wekker voor zetten. Ik denk een goede keus om naar 538 terug te keren maar het begint wel een treurig verhaal te worden. Ik hoor haar graag in elk geval, al vind ik dit erg jammer voor Hannelore, maar die is nooit lang van de radar.
Zegt vooral ook hoe Talpa met zzp'ers omgaat want voor de zomer aankondigen dat je terugkeert bij 538 en dan 2 maanden later moeten opkrassen (zakelijke snap ik het), is natuurlijk niet leuk. En Marrit voegt zelf weinig toe. Florentien en Iris praten leuk mee en Eva ook in de avond. Uiteindelijk zal ze wel bij Talpa stoppen als ze geen nieuwe rol bij een programma krijgt.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Deezers schreef: 03 sep 2024 08:14
Daan! schreef: 03 sep 2024 07:16 Ongetwijfeld. Hannelore is zzp’er. Zij zal dus als eerste het schip nieten verlaten om ruimte te maken.
Jammer. Marrit mislukt overal maar zal wel een contract hebben.
Marrit is een topper en doet haar werk gewoon goed. Jammer dat dit jou conclusie is de veranderingen die gedaan zijn is denk ook haar eigen keuze geweest. Dus best raar om te zeggen dat marrit overal mislukt.
Deezers

Bericht door Deezers »

Marrit keek niet heel blij vandaag tijdens het lezen van het nieuws (14u). Overigens kan je sinds vandaag tv 538 niet meer doorspoelen bij kpn. Zal misschien te maken hebben met de radio commercials die je tegenwoordig hoort (voorheen niet op tv).
Daan!

Bericht door Daan! »

Ja en wat zegt het dat Marrit niet blij keek?
MdV

Bericht door MdV »

Ha radioforum!
Ik werd getipt over dit topic dus even een account aangemaakt want ik vind het geinig dat die boze blik opvalt. Ik ben hartstikke blij maar tijdens het nieuws doorgaans niet, dat klopt. Dit i.v.m focus en de juiste tone of voice. Het zal je oom of vriend maar zijn die is verongelukt en dat een nieuwslezer dat met een lach staat te vertellen.

Schrik dus niet tijdens het nieuws als je via de webcam luistert 😉

Vrolijke groet en keep on radio nerding!
Marrit
Laatst gewijzigd door MdV op 04 sep 2024 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

MdV schreef: 04 sep 2024 20:03 Ha radioforum!
Ik werd getipt over dit topic dus even een account aangemaakt om te reageren. Ik ben hartstikke blij maar tijdens het nieuws doorgaans niet, dat klopt. Dit i.v.m focus en de juiste tone of voice. Het zal je oom of vriend maar zijn die is verongelukt en dat een nieuwslezer dat met een lach staat te vertellen.

Schrik dus niet tijdens het nieuws als je via de webcam luistert / kijkt 😉

Vrolijke groet!
Marrit
leuk dat je reageert; zeer begrijpelijk ook, tenzij het het "laatste leuke" bericht is ofc; succes gewenst
Deezers

Bericht door Deezers »

MdV schreef: 04 sep 2024 20:03 Ha radioforum!
Ik werd getipt over dit topic dus even een account aangemaakt want ik vind het geinig dat die boze blik opvalt. Ik ben hartstikke blij maar tijdens het nieuws doorgaans niet, dat klopt. Dit i.v.m focus en de juiste tone of voice. Het zal je oom of vriend maar zijn die is verongelukt en dat een nieuwslezer dat met een lach staat te vertellen.

Schrik dus niet tijdens het nieuws als je via de webcam luistert 😉

Vrolijke groet en keep on radio nerding!
Marrit
Sportief dat je reageert! Het was na de break en intro om 14u. Met niet blij bedoelde ik eigenlijk sip, dacht misschien een verband omdat je uit de ochtend bent gehaald bij Radio 10 wat natuurlijk niet leuk is voor je.
Feivel

Bericht door Feivel »

Haha, ik moet toch altijd een beetje lachen om hoe kort sommigen door de bocht gaan. Eerst is Rob van Someren ‘overal uitgespuugd’, dan is Gerard Ekdom ‘een saaie dj’, en nu is Marrit ‘mislukt’. Jongens, toch. Al die mensen die volgens jullie geen succes (meer) hebben, hebben meer talent in hun linker kleine teen dan de gemiddelde Radioforummer in hun hele lijf. Begin bijna te denken dat het een vorm van jaloezie is.

Tijd om hier flink nederiger te worden. Respect voor mensen die meer bereiken dan wij. De meesten van ons worden door de beveiliging bij een gemiddeld landelijk station niet eens binnengelaten om te kijken. Als je post, bedenk dan eerst waar jij staat op de ladder, en dan waar landelijke radiomakers staan. We hebben niet alle wijsheid in pacht.
-MM-

Bericht door -MM- »

fnlradio schreef: 03 sep 2024 11:45
Daan! schreef: 03 sep 2024 07:16 Ongetwijfeld. Hannelore is zzp’er. Zij zal dus als eerste het schip nieten verlaten om ruimte te maken.
Marrit is een topper en doet haar werk gewoon goed. Jammer dat dit jou conclusie is de veranderingen die gedaan zijn is denk ook haar eigen keuze geweest. Dus best raar om te zeggen dat marrit overal mislukt.
Helemaal mee eens! Marrit is zeker een topper. Ze heeft een fijne stem om naar te luisteren en doet haar job gewoon uitstekend!

P.s. en stiekem ziet ze er ook nog fantastisch uit :D
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

-MM- schreef: 05 sep 2024 11:58
fnlradio schreef: 03 sep 2024 11:45

Helemaal mee eens! Marrit is zeker een topper. Ze heeft een fijne stem om naar te luisteren en doet haar job gewoon uitstekend!

P.s. en stiekem ziet ze er ook nog fantastisch uit :D
Kijk uit! Ze leest mee en voor je het weet heb je een probleem.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

538 heeft sinds deze week weer Keysweeps toegevoegd aan het jinglepakket.
Ze waren niet meer te horen sinds de sloganwijziging maar ze zijn er weer!

Klinken erg goed!
Hier een compilatie:
https://soundcloud.com/koendejonge/imag ... weeps-2024
Check ook eens mijn Soundcloud pagina voor lekkere mixen!
https://soundcloud.com/dj-nick1
Lex In Het weekend

Bericht door Lex In Het weekend »

Zo eens met onderstaande bericht. Jammer dat je hier geen likes kunt geven.
Wat mij betreft zou deze ook zo geplaatst kunnen worden in Het Veronica topic, daar zitten namelijk ook een paar figuren die denken dat ze het vak radio maken hebben uitgevonden. :)) .

Feivel schreef: 05 sep 2024 09:44 Haha, ik moet toch altijd een beetje lachen om hoe kort sommigen door de bocht gaan. Eerst is Rob van Someren ‘overal uitgespuugd’, dan is Gerard Ekdom ‘een saaie dj’, en nu is Marrit ‘mislukt’. Jongens, toch. Al die mensen die volgens jullie geen succes (meer) hebben, hebben meer talent in hun linker kleine teen dan de gemiddelde Radioforummer in hun hele lijf. Begin bijna te denken dat het een vorm van jaloezie is.

Tijd om hier flink nederiger te worden. Respect voor mensen die meer bereiken dan wij. De meesten van ons worden door de beveiliging bij een gemiddeld landelijk station niet eens binnengelaten om te kijken. Als je post, bedenk dan eerst waar jij staat op de ladder, en dan waar landelijke radiomakers staan. We hebben niet alle wijsheid in pacht.
Lexinhetweekend. Instagram
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Feivel schreef: 05 sep 2024 09:44 Haha, ik moet toch altijd een beetje lachen om hoe kort sommigen door de bocht gaan. Eerst is Rob van Someren ‘overal uitgespuugd’, dan is Gerard Ekdom ‘een saaie dj’, en nu is Marrit ‘mislukt’. Jongens, toch. Al die mensen die volgens jullie geen succes (meer) hebben, hebben meer talent in hun linker kleine teen dan de gemiddelde Radioforummer in hun hele lijf. Begin bijna te denken dat het een vorm van jaloezie is.

Helemaal met je eens dat het respect voor elkaar soms ver weg lijkt. Voor iedereen, want met 'meer bereiken' en 'ladders' heb ik helemaal niks.

Maar helaas doe jij in je in je post eigenlijk exact hetzelfde; respectloos. Je weet niet wie hier posten en dus ook niet welke talenten die mensen hebben. Of wat hij/zij in het dagelijks leven doet of 'bereikt' heeft. En je eist ook nog eens nederigheid van een ieder die geen landelijke radio maakt. Dat is wat mij betreft ook niet ok.

Los van de discussie wat 'iets (meer) bereiken' precies is en waarom dat precies belangrijk zou zijn, is het natuurlijk niet zo dat je niet over iets kunt discussiëren of iets anders kunt zien als je zelf niet exact hetzelfde doet. Als het respectvol is, is daar niks mis mee.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

“Zo eens met onderstaande bericht. Jammer dat je hier geen likes kunt geven.”
Ingebruik schreef: 05 sep 2024 20:35 Helemaal met je eens dat het respect voor elkaar soms ver weg lijkt. Voor iedereen, want met 'meer bereiken' en 'ladders' heb ik helemaal niks.

Maar helaas doe jij in je in je post eigenlijk exact hetzelfde; respectloos. Je weet niet wie hier posten en dus ook niet welke talenten die mensen hebben. Of wat hij/zij in het dagelijks leven doet of 'bereikt' heeft. En je eist ook nog eens nederigheid van een ieder die geen landelijke radio maakt. Dat is wat mij betreft ook niet ok.

Los van de discussie wat 'iets (meer) bereiken' precies is en waarom dat precies belangrijk zou zijn, is het natuurlijk niet zo dat je niet over iets kunt discussiëren of iets anders kunt zien als je zelf niet exact hetzelfde doet. Als het respectvol is, is daar niks mis mee.
👍🏻
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
Plaats reactie