Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RJ1984

Re: Veranderingen 538

Bericht door RJ1984 »

Jobfr schreef: 19 jul 2024 14:10 Er staat nu Mark van 12-16 volgende week. Zou ook kunnen dat het nog 13-16 wordt en 10-13. Had Lindo vakantie? Anders doet hij vast 10-12/13.
Dat klopt, Lindo is er nu met Greatest Hits tot 12 uur.
Daan!

Bericht door Daan! »

Daarmee zegt 538 indirect ook dat ze helemaal geen lunchshow hebben en dat 12-14 eigenlijk hetzelfde is als 14-16.
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Daan! schreef: 22 jul 2024 10:20 Daarmee zegt 538 indirect ook dat ze helemaal geen lunchshow hebben en dat 12-14 eigenlijk hetzelfde is als 14-16.
En ook de items van Greatest Hits zijn er niet, zoals bijvoorbeeld Your 90"s Choice. Wel een lekkere mix van classics en hits.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

RJ1984 schreef: 22 jul 2024 10:36
Daan! schreef: 22 jul 2024 10:20 Daarmee zegt 538 indirect ook dat ze helemaal geen lunchshow hebben en dat 12-14 eigenlijk hetzelfde is als 14-16.
En ook de items van Greatest Hits zijn er niet, zoals bijvoorbeeld Your 90"s Choice. Wel een lekkere mix van classics en hits.
Het viel me ook op, slecht hoor. Dat was echt het enige leuke item wat nog over was tussen 10 en 16u. Het wordt gewoon saai zo. Heb Menno op Q music maar aangezet, daar heb je tenminste nog het Foute uur en Top 40 classic.

Sowieso vind ik dat 538 zich er weer makkelijk vanaf maakt deze zomer. De ochtendshow met Martijn vond ik prima vandaag, dat is veel meer in lijn met wat er normaal te horen is op die uren, in tegenstelling tot vorig jaar. Maar waarom laten ze Dennis drie weken (!) tegelijk op vakantie gaan met Tim en Frank? Wat mij betreft, had Dennis de middagshow overgenomen.
De zondag overdag was ook niet te doen met Floris, Marnix, Jordi en Dylan... Zo saai en er gebeurt werkelijk nul komma niks.
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Je werkdag in 3 woorden en de collega van de dag gingen wel door in het 2e uur.
Deezers

Bericht door Deezers »

Johanneke schreef: 22 jul 2024 11:06
RJ1984 schreef: 22 jul 2024 10:36
Het viel me ook op, slecht hoor. Dat was echt het enige leuke item wat nog over was tussen 10 en 16u. Het wordt gewoon saai zo. Heb Menno op Q music maar aangezet, daar heb je tenminste nog het Foute uur en Top 40 classic.

Sowieso vind ik dat 538 zich er weer makkelijk vanaf maakt deze zomer. De ochtendshow met Martijn vond ik prima vandaag, dat is veel meer in lijn met wat er normaal te horen is op die uren, in tegenstelling tot vorig jaar. Maar waarom laten ze Dennis drie weken (!) tegelijk op vakantie gaan met Tim en Frank? Wat mij betreft, had Dennis de middagshow overgenomen.
De zondag overdag was ook niet te doen met Floris, Marnix, Jordi en Dylan... Zo saai en er gebeurt werkelijk nul komma niks.
Je hoeft niet elke dag radio te luisteren. Een podcast of luisterboek kan ook hoor ;). Sowieso luister ik zelf minder als de originele bezetting er niet is. De meeste mensen met kinderen zijn allemaal in de zomervakantie vrij dus ook Frank en Dennis.
Deezers

Bericht door Deezers »

Julia zit er de hele maand in plaats van Martijn dus zal wel tot 19 augustus duren. Wat vinden jullie trouwens van 19-21u? Julia doet het best leuk (al is ze iets te bewust met de camera bezig en die vervelende producer die elke keer met zijn handjes klapt als een klein kind als ze de talk goed weet dicht te praten met de intro..). Maar je hebt eerst de best drukke middagshow, dan 19-21u music driven wat qua tempo best inzakt en dan weer 3 uur lang drukte met de avondshow.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Frank dane vanaf 19aug weer terug op de radio & boulevard.
Zijn vriendin had een verschrikkelijke tumor op een nare plek die effect had op haar zicht, dit is precies in de week geweest can538 tijdens EK. inmiddels verwijderd, en ze is weer op de betere hand
Hierdoor was hij dus een langere tijd niet op 538 te horen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Jari de Jonge schreef: 24 jul 2024 15:36 Frank dane vanaf 19aug weer terug op de radio & boulevard.
Zijn vriendin had een verschrikkelijke tumor op een nare plek die effect had op haar zicht, dit is precies in de week geweest can538 tijdens EK. inmiddels verwijderd, en ze is weer op de betere hand
Zou die Kicken zich niet kapot (moeten) schamen?

“Zou het Dane in Duitsland ter oren zijn gekomen dat er achter de schermen gesleuteld wordt aan zijn opvolger? En wie zou dat dan moeten worden? Of is hij zelf in gesprek met een andere partij?”

Nee, l*l! -kots Hij was bij zijn vriendin waar een hersentumor was ontdekt.
God is a DJ
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Risico om blindelings geruchten de wereld in te helpen zeg maar. Dan kun je dit krijgen.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Phoenix schreef: 24 jul 2024 18:25
Jari de Jonge schreef: 24 jul 2024 15:36 Frank dane vanaf 19aug weer terug op de radio & boulevard.

“Zou het Dane in Duitsland ter oren zijn gekomen dat er achter de schermen gesleuteld wordt aan zijn opvolger? En wie zou dat dan moeten worden? Of is hij zelf in gesprek met een andere partij?”

Ik vond het destijds al een schande, maar nu het zo ernstig blijkt zo mogelijk nog meer.

Dit zou voor mij een reden zijn om hem niet meer als columnist te willen.

anyway, en natuurlijk het aller belangrijkste, fantastisch voor alle betrokkenen dat het zo goed is afgelopen.
Hipo

Bericht door Hipo »

De Nachtwacht schreef: 24 jul 2024 18:48

Ik vond het destijds al een schande, maar nu het zo ernstig blijkt zo mogelijk nog meer.

Dit zou voor mij een reden zijn om hem niet meer als columnist te willen.

anyway, en natuurlijk het aller belangrijkste, fantastisch voor alle betrokkenen dat het zo goed is afgelopen.
Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik dacht ook hetzelfde en het gemene is dat hij het in de vraagvorm opschrijft. Dus het is geen feit want hij stelt het als vraag. En dan gaat hij zelf er antwoord op geven. Dat hij er in dit geval 100% naast zit is al erg maar de reden dat Dane tijdelijk (dus) weg is maakt het nog pijnlijker. Iemand is dus absent, er wordt netjes vermeld dat het om familiezaken ging en dan toch een column schrijven over zijn opvolgers. Leuk dat je daarover wilt schrijven maar het slaat in dit geval kant noch wal. Pijnlijk, heel pijnlijk en een excuus ergens waard.
Radio=10
Hipo

Bericht door Hipo »

Kicken reageerde al:
Och het was hooguit een beetje ongepast, het was pas schaamteloos geweest als ik had opgeschreven wat er in zijn gezin speelt.

Het feit dat hij het bekend heeft gemaakt op Instagram en het niet via een persbericht door Talpa geeft meteen het verschil aan: we hebben het hier over de prestaties van discjockeys en die waren niet zo bijster goed in Duitsland, daar had ik al eerder over geschreven en daar borduurde ik nu op voort.

Bovendien weet iedereen dat Ruud de Wild zijn contract dit jaar afloopt en hij weer met 538 loopt te flirten
Radio=10
Streampie

Bericht door Streampie »

\Exact mijn gedachte. Wat een onwetende hork van een eikel is die Kicken. NUL integriteit, kennelijk NUL ingangen naar 538 of mensen rondom Dane maar TOCH moet meneer weer een bak stront uitbraken ten koste van iemands prive leven.

Maar hey, alles voor de kliks. DE KLIKS.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Hipo schreef: 24 jul 2024 20:12 Kicken reageerde al:
Och het was hooguit een beetje ongepast, het was pas schaamteloos geweest als ik had opgeschreven wat er in zijn gezin speelt.

Het feit dat hij het bekend heeft gemaakt op Instagram en het niet via een persbericht door Talpa geeft meteen het verschil aan: we hebben het hier over de prestaties van discjockeys en die waren niet zo bijster goed in Duitsland, daar had ik al eerder over geschreven en daar borduurde ik nu op voort.

Bovendien weet iedereen dat Ruud de Wild zijn contract dit jaar afloopt en hij weer met 538 loopt te flirten

Wat zegt Kicken hier nu? Welk verschil wordt nu aangegeven? En hoe staat de communicatie via IG in relatie tot de (tegenvallende) presentaties van discjockeys?

Dat hij een vervolg geeft op de tegenvallende prestaties is prima, maar om een verband te leggen met de afwezigheid van Dane door familieomstandigheden is ronduit schandalig.

Kicken speelt blufpoker en speelt deze kaart om zijn straatje schoon te vegen. Ook al loopt De Wild uit contract en is hij in gesprek met 538 dan is het schandalig om een verband te leggen met de afwezigheid van Dane door familieomstandigheden.

De laatste column van Kicken was schandalig en Kicken weet dit ook, maar is te ijdel om dit toe te geven. Helaas want het zou hem sieren.
God is a DJ
Plaats reactie