Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Daan!

Re: Veranderingen 538

Bericht door Daan! »

Bas is een goede en ervaren kracht hoor. Heeft al jaren radio-ervaring.
Henk34

Bericht door Henk34 »

Daan! schreef: 22 apr 2024 19:50 Bas is een goede en ervaren kracht hoor. Heeft al jaren radio-ervaring.
Daar sluit ik me volledig bij aan.

Waar ik persoonlijk de laatste tijd wel moe van wordt is bij Mark Labrand:
- Zijn ongelofelijke flauwe grappen (als je t een grap kan noemen)
- En de gigantische hoeveelheid dat hij z’n gezin aanhaalt in de intro van een plaat

Ik had graag Martijn, Jordi of Bas met Mark van plek zien ruilen.
Deezers

Bericht door Deezers »

Henk34 schreef: 22 apr 2024 20:03
Daan! schreef: 22 apr 2024 19:50 Bas is een goede en ervaren kracht hoor. Heeft al jaren radio-ervaring.

- En de gigantische hoeveelheid dat hij z’n gezin aanhaalt in de intro van een plaat

Blijkbaar maakt Mark niet zoveel meer mee de laatste tijd. In zijn leven draait het veel om zijn gezin momenteel.
Daan!

Bericht door Daan! »

Over vervanging gesproken; ik verwacht dat de ochtendshow er (zeer) binnenkort voor minstens een week niet is. Zij zijn al sinds begin dit jaar onderweg zonder vakantie. Meivakantie lijkt een logische periode om ertussenuit te gaan.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik proef hier meer in dat je een vaste 538 luisteraar bent, zelf heb ik ook die neiging met sommige programma’s maar als we bas naast Mark, Dennis en Lindo zetten dan is Bas natuurlijk van mindere kwaliteit dan deze dj’s. Daar naast is Bas een goede dj, maar Dennis en Lindo gewoon beter. Dus ik snap zeker het standpunt wel.
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Henk34 schreef: 22 apr 2024 20:03

Grappig, ik heb precies het tegenovergestelde. Kan heel hard lachen om die grappen die gezinsverhalen vind ik juist leuk: maakt hem menselijk.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Daan! schreef: 22 apr 2024 14:10 Hoe bedoel je? Dat Bas dan zowel GH als de middagshow vervangt?
Nee, ik drukte me wss onduidelijk uit. Als Dennis de ochtendhow vervangt, is hij dus vervanger 1, en hij moet dan ook weer door iemand vervangen worden (vervanger 2). Dus heb je 2 shows te vervangen.
Al begrijp ik ook heel goed dat je je beste jock in de ochtend zet om die show de meeste power te geven/laten houden.
Daan!

Bericht door Daan! »

Precies dat laatste was mijn gedachte. Toen Tim Evers verving was het ook zo dat Tim dan weer vervangen moest worden.
De vervanging van de ochtendshow moet geloof ik op elke zender weer vervangen worden. Alleen Radio 2 met Wouter van der Goes deed wel eens twee shifts, maar dat is eerder een uitzondering.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Daan! schreef: 22 apr 2024 21:33 Over vervanging gesproken; ik verwacht dat de ochtendshow er (zeer) binnenkort voor minstens een week niet is. Zij zijn al sinds begin dit jaar onderweg zonder vakantie. Meivakantie lijkt een logische periode om ertussenuit te gaan.
Daar heb je gelijk in, Tim besprak onlangs het feit dat hij ~€130,- moest betalen voor een weekje parkeren op Eindhoven Airport.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

De kwestie met de middagshow lijkt voor volgende week slim te zijn opgelost met de Millennium Top 1500 waarbij ze de shifts vanaf 12u gewoon met een uurtje verlengen. Daarbij zit Jordi in plaats van Martijn tussen 18 en 21u, dus zou me niks verbazen als die laatste de ochtend overneemt. Kan natuurlijk ook dat team Tim er nog een week zit en dat zij pas in de Hemelvaartsweek vrij zijn.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Denk dat de ochtendshow inderdaad eerder de week van 6 mei vakantie heeft. De middagshow dan komende week alleen en dan die week weer terug (voor 3 dagen). Kan ook dat middagshow 2 weken heeft.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Heeft de 538 ochtendshow nu 3 platen in hetzelfde thema na 9:00? Hoorde vanochtend op eens 3 keer Nederlandstalig, maar heb de aankondiging gemist en luister rond die tijd maar heel zelden. Als ik terugblader in de playlist zie ik ook 3 00s en 3 (ik denk) zomerhits.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Volgens mij doen ze als opwarmer voor de Millennium lijst elke dag na 09u een top 3 van een BN'er.
Een thema staat daar volledig los van.
Check ook eens mijn Mixcloud pagina voor lekkere mixen!
https://www.mixcloud.com/DJ-Nick_/
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

ah ja dat kan ook, zo te zien zijn ze idd allemaal van na 2000. Die link had ik nog niet gelegd :)
Jipraatoveradio

Bericht door Jipraatoveradio »

Trouwens..... Weet iemand de programmering van 538 koningsdag? :smile:
Plaats reactie