Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: Veranderingen 538

Bericht door Pot »

Deezers schreef: 16 apr 2024 16:35 Gijs Staverman naar 538!
Frits Spits is in onderhandeling met FunX.

Shit, dat mocht nog niet uitlekken…
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Jobfr schreef: 15 apr 2024 17:59 Ja elke vertrekkende dj heeft wel een reden waarom. Is maar deel van het verhaal natuurlijk. Als hij betere plekken had gehad bij 538 was die niet weg gegaan.
Blijkbaar geen idee hoe hard die gasten nu groeien met die act. Prima verder hoor.
JopisBack

Bericht door JopisBack »

Eerder Veronica
Deezers

Bericht door Deezers »

JopisBack schreef: 16 apr 2024 18:31
Eerder Veronica
Denk Radio 10 met tv BOTB :wink: maar Staverman zou nu ook prima passen tussen Evers, Ruyer, Klijn en Romijn -+dance
StefanT

Bericht door StefanT »

Ik zat vannacht even op TikTok en de nacht dj, weet zn naam niet meer, streamde live achter de schermen. En daar bleek dat hij korte af en aankondigingen voicettrackte om het strak te houden. Is de lol van radio maken niet het live strak te doen?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

StefanT schreef: 18 apr 2024 14:42 Ik zat vannacht even op TikTok en de nacht dj, weet zn naam niet meer, streamde live achter de schermen. En daar bleek dat hij korte af en aankondigingen voicettrackte om het strak te houden. Is de lol van radio maken niet het live strak te doen?
Doet Robert Feller al jaren zo en klinkt altijd prima.

Het wordt me niet altijd in dank afgenomen hier, maar het interesseerd de gemiddelde luisteraar niet hoe radio gemaakt wordt en of iets live is of niet. Als het maar goed klinkt. Als betreffende dj denkt dat het zo beter klinkt, of dat hij zo een beter programma kan maken is dat volgens mij een valide reden.
Orange

Bericht door Orange »

De Nachtwacht schreef: 18 apr 2024 20:50
StefanT schreef: 18 apr 2024 14:42 Ik zat vannacht even op TikTok en de nacht dj, weet zn naam niet meer, streamde live achter de schermen. En daar bleek dat hij korte af en aankondigingen voicettrackte om het strak te houden. Is de lol van radio maken niet het live strak te doen?
Doet Robert Feller al jaren zo en klinkt altijd prima.

Het wordt me niet altijd in dank afgenomen hier, maar het interesseerd de gemiddelde luisteraar niet hoe radio gemaakt wordt en of iets live is of niet. Als het maar goed klinkt. Als betreffende dj denkt dat het zo beter klinkt, of dat hij zo een beter programma kan maken is dat volgens mij een valide reden.
Eens. De lol van radiomaken is om het strak en spontaan te maken. Of dat live is of opgenomen, maakt niet zoveel uit, tenzij dat hoorbaar is. Niet iedere dj kan even goed voicetracken.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Voorheen luisterden wij op het werk de Ochtendshow met team Tim op Veronica, sinds hij overging naar 538 startten wij ook op 538, maar switchten we weer terug naar Veronica als de Ochtendshow afgelopen was. Sinds een maand of 1,5-2 hebben we eigenlijk de hele dag 538 aanstaan.
Wat mij opvalt is dat er een flinke flow en energie zit in de ochtend van 6-12, maar daarna lijkt het momentum eruit te zakken. De muziek lijkt tammer te zijn, en ook de presentatie (muv vrijdag Evers) vind ik wat tam.

Ben ik de enige die die dit bemerkt?
Daan!

Bericht door Daan! »

Nee. Heb hetzelfde. Vanaf 12u is het voor mij ook wel klaar.
WFNX

Bericht door WFNX »

Daan! schreef: 19 apr 2024 13:19 Nee. Heb hetzelfde. Vanaf 12u is het voor mij ook wel klaar.
Same, soms nog een stukje Lindo omdat ik hem goed vind, maar het format zakt dan verder weg. En ik vind al dat GH regelmatig heel matig geprogrammeerd is qua muziek, dat gaat echt behoorlijk up en down, maar Denman maakt een hoop goed.
Kar

Bericht door Kar »

Wat ik niet begrijp is dat Lindo zijn middagshow zo saai is. De lunchshow kan echt wel meer energie en items gebruiken.
Ze kunnen toch weten is winnen terughalen van vroeger…
Orange

Bericht door Orange »

Kar schreef: 19 apr 2024 14:01 Wat ik niet begrijp is dat Lindo zijn middagshow zo saai is. De lunchshow kan echt wel meer energie en items gebruiken.
Helemaal eens. Ik vond de lunchshow van Coen Swijnenberg ook plezier, behalve dat infantiele spelletje dat er iemand heel vals een nummer neuriede of zoiets. Waarom Lindo Duval niet het concept van Swijnenberg laten doen en dan ipv dat infantiele spelletje het spelletje Weten is Winnen weer programmeren.

Kunnen we niet een petitie starten dat Weten is Winnen weer terug moet?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Kar schreef: 19 apr 2024 14:01 Wat ik niet begrijp is dat Lindo zijn middagshow zo saai is. De lunchshow kan echt wel meer energie en items gebruiken.
Ook volledig met je eens. Lijkt een bewuste keus van 538 maar zeker zonde. Lindo wordt duidelijk wat geremd.

Wat ik trouwens nog vreemder vind, is dat ze Jordi deze week weer drie dagen lieten invallen op die uren. Ik dacht dat ze dat station wel voorbij waren, nu Martijn La Grouw op de office hours de uren kan overnemen als er iemand niet is. Jordi is wat mij betreft echt wel een flink niveau lager. Ik ben met twee presentaties in elk geval altijd wel weg als hij er zit.

Volgende week trouwens geen Denman, ben benieuwd wie er dan is. Zal weer even wennen zijn.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Johanneke schreef: 19 apr 2024 14:18 Volgende week trouwens geen Denman, ben benieuwd wie er dan is. Zal weer even wennen zijn.
Ja, hoe hij die show doet: meesterlijk!
Daan!

Bericht door Daan! »

Knite Force schreef: 19 apr 2024 12:52 en ook de presentatie (muv vrijdag Evers) vind ik wat tam.
Ik vind de presentatie van Evers inderdaad ook niet tam. Ik merk wel dat ik me irriteer aan de presentatie van Evers. Ik heb het nu een aantal vrijdagen geprobeerd, maar ga echt wat anders opzoeken op vrijdagmiddag.
Ik vind het hele programma wat ouwbollig. Beginnen met het woord van de week. Het voelt voor mij een beetje als een bejaardenclubje met Henk en Cobus. Er zit geen tempo in de spreek en er komt ook nooit is een verrassend scherpe opmerking uit zoals bij de ochtendshow wel.
Specifiek voor de presentatie van Evers: Ik irriteer me aan "Dames en Heren". Alsof het een theatershow is. Je kunt dit uiteraard een keer zeggen, maar voor Evers lijkt het een stopzinnetje. Verder hoor je elke keer dat het "alweer week x is", "Wat gaat het snel he", "Radiofeuilleton" is er ook zo een. Je luisteraar gebruikt dat soort woorden niet. Doe het zelf dan ook niet. Net als dat de luisteraar helemaal niet denkt in weeknummers. Boeiend dat het het einde van week 16 is. Beter zeg je dat dit het begin van je weekend is! Dat klinkt veel positiever.
Plaats reactie