Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen 538

Bericht door Phoenix »

Daan! schreef: 01 mar 2024 13:41
Phoenix schreef: 01 mar 2024 13:26 Barend en Ivo hebben beiden een plek in de dagprogrammering gekregen en Ivo ook nog de Top 40/50. Dan krijg je wel de ruimte en vertrouwen lijkt mij.
Een plek in de dagprogrammering krijgen is niet per se ruimte hebben gekregen. Barend past namelijk helemaal niet op 10-12. Barend had ruimte moeten krijgen in een programma op bijv vrijdagavond (later wel vast ingevallen), 12-15 in het weekend, een lunchshow.
En ja sommige tijdsloten hiervan heeft Barend gedaan, maar als 538 zegt kondig maar gewoon wat hitjes aan en meer niet, schiet je er nog niets mee op.
Barend wilde een plek in de office hours en heeft die ruimte gekregen. Dat jij en ik vinden dat Barend beter tot zijn recht komt op een andere plek doet daar niets aan af.
De Nachtwacht schreef: 01 mar 2024 13:45 Wat mij betreft zit er dus wel een verschil tussen een plek overdag krijgen en ruimte krijgen om jezelf te ontwikkelen.
Klopt, maar met een plek in de dagprogrammering en het toewijzen van prestigieuze programma’s (Top 40) is er wel degelijk de mogelijkheid gegund voor verdere ontwikkeling.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Daan!

Bericht door Daan! »

Waar maak je uit op dat Barend dat wilde? Hij heeft later in een podcast (Vanjeafisharder of the broadcast?) aangegeven dat die uren hem juist niet paste.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Daan! schreef: 01 mar 2024 15:00 Waar maak je uit op dat Barend dat wilde? Hij heeft later in een podcast (Vanjeafisharder of the broadcast?) aangegeven dat die uren hem juist niet paste.
Zo goed is mijn geheugen ook weer niet ;-) Mogelijk is dat toch in de Broadcast geweest, want deze is opgenomen toen hij de ochtend deed op 538. Ik kan me niet voorstellen dat hij toen heeft aangegeven dat die uren hem niet paste terwijl hij juist die uren op dat moment vulde.

Broadcast met Barend van Deelen
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Niks tegen over Bosshra.
Maar voegt hij iets toe aan de show van evers?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Jari de Jonge schreef: 01 mar 2024 17:07 Niks tegen over Bosshra.
Dat vraag ik mij ook af.

Ik ken Cobus eigenlijk als sidekick alleen van tim in de morgen en somertijd, maar vond altijd dat hij dat leuk invulde. Nu lijkt zijn rol een stuk kleiner.

Het lijkt me een bewuste keuze, maar het haalt wat mij betreft wel iets van snelheid en dynamiek uit het pprogramma.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Doet Cobus ook niet een deel van de productie en daarmee het voorwerk van het programma?
Disclaimer:
De Nachtwacht

Phoenix schreef: 01 mar 2024 17:59
Doet Cobus ook niet een deel van de productie en daarmee het voorwerk van het programma?
Ja, dat bedacht ik me net ook, en wilde ik nog toevoegen. Ik ben hetvanuit gegaan dat Jari het had over zijn rol als sidekick (want zo is hij aangekondigd), kan natuurlijk best zijn dat zijn rol achter de schermen een heel stuk groter is. Dat lijkt me haast wel.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Ga er wel vanuit ja. Dat zou t weze. Alsnog is de vormgeving en hoe het afgebeeld word wel met cobus erbij, en vind dat hebk een veel grotere rol heeft dan Cobus als dus sidekick zijnde
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Daan! schreef: 01 mar 2024 15:00 Waar maak je uit op dat Barend dat wilde? Hij heeft later in een podcast (Vanjeafisharder of the broadcast?) aangegeven dat die uren hem juist niet paste.
De aflevering van de Broadcast terug geluisterd en daarin is Barend toch heel erg positief over het 10-12 tijdstip en zag hij het als de juiste stap op dat moment. Dat zei hij letterlijk.
Disclaimer:
San27

Bericht door San27 »

Hoe zien jullie zo een greatest hits 10-12 op 538 mogen daar niet nog meer greatest hits in, ik denk dat 50% toch gewoon de “top40” muziek van nu is ….
Daan!

Bericht door Daan! »

Phoenix schreef: 02 mar 2024 17:58
De aflevering van de Broadcast terug geluisterd en daarin is Barend toch heel erg positief over het 10-12 tijdstip en zag hij het als de juiste stap op dat moment. Dat zei hij letterlijk.
Ik heb dat gister ook even gedaan en kwam tot dezelfde conclusie. Ik zal even moeten zoeken of heb het verkeerd in mijn hoofd.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

San27 schreef: 02 mar 2024 18:03 Hoe zien jullie zo een greatest hits 10-12 op 538 mogen daar niet nog meer greatest hits in, ik denk dat 50% toch gewoon de “top40” muziek van nu is ….
Ik zou het inderdaad 70-30 maken voor greatest hits. Je hebt denk ik 12 nummers per uur dus laten we zeggen van de 24 nummers 16/17 ouder dan 15 jaar.
semsanders

Bericht door semsanders »

538 Stemmenjacht vanaf 11 maart:

26 koffers, 26 stemmen, 26 keer keiharde cash en héél veel winnaars... Vanaf maandag 11 maart spelen we 538 Stemmenjacht op Radio 538! Een gloednieuw spel waarbij we in totaal € 100.000,- (!) weggeven. 😳 💰

- In de 538-studio staan 26 koffers, genummerd van 1 t/m 26.
- Bij elke koffer hoort een audiofragment van een stem van een BN'er.
- Elke stem is een ander bedrag waard.
- Elk uur krijgt een luisteraar de kans om een koffer te kiezen. De 538-dj maakt vervolgens de koffer open en laat zien voor welk bedrag er wordt gespeeld. Daarna hoor je de stem van de BN'er.
- Nu mag je raden wie het is. Heb je het antwoord goed? Dan win je het geldbedrag uit de koffer!
- Heb je het niet goed? Dan gaat de koffer weer dicht en heb je het geld helaas niet gewonnen. Je wint alsnog wél een lot van de Nationale Postcode Loterij!
- De volgende kandidaat mag weer voor die koffer kiezen, of voor een andere.
- Koffers waarvan de stem geraden is, verdwijnen uit het spel.
De Nachtwacht

Heel aardig concept.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Loopt maximaal tot vrijdag 29 maart. Dus 3 weken lang. Is alleen op werkdagen. Dus maximaal 15 dagen.

Maandag tot donderdag: 12 rondes.

Vrijdag: 10 rondes.
Plaats reactie