Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Wat een prachtige week met de 90s lijst weer! 200 nummers extra betekent ook meer variatie en tracks die je echt nooit meer hoort. Normaal gesproken pakte ik ook de Q top 500 van de 90s nog mee, maar die kan nu alleen nog maar tegenvallen denk ik. (En valt bovendien samen met de comeback van Denman 10-12 op 538).
Verder vind ik ook de ochtendshow prima klinken zonder Niels en Florentien. Dat had ik maandagochtend niet verwacht. Maar Hannelore is soms net wat scherper en Niels mis ik nog niet echt, misschien mede daardoor. Eigenlijk zonde dat Hannelore die middagshow op Veronica met nog geen 2 procent marktaandeel zit te doen, ze zou beter verdienen. Maar die haakt wellicht straks weer aan bij C&S op Joe, wie weet, als dat nog ooit eens gaat beginnen trouwens...
Verder vind ik ook de ochtendshow prima klinken zonder Niels en Florentien. Dat had ik maandagochtend niet verwacht. Maar Hannelore is soms net wat scherper en Niels mis ik nog niet echt, misschien mede daardoor. Eigenlijk zonde dat Hannelore die middagshow op Veronica met nog geen 2 procent marktaandeel zit te doen, ze zou beter verdienen. Maar die haakt wellicht straks weer aan bij C&S op Joe, wie weet, als dat nog ooit eens gaat beginnen trouwens...
Ik hoop dat 538 ook een 00s lijst gaat doen ergens dit voorjaar. En dan net zoals vorig jaar in mei een 10s lijst.
-
Weet iemand of er plannen zijn voor een nieuwe 538 studio? Als je via TV 538 meekijkt zie je echt dat sommige elementen flink aan het einde zijn. Die geluidswerende panelen achter de DJ zijn gekreukeld, het meubel is op verschillende plekken helemaal kapot etc. etc.
Het is idd een topweek met ook leuke 90s gasten/verhalen en elke dag DJ JeanJohanneke schreef: 21 feb 2024 10:29 Wat een prachtige week met de 90s lijst weer! 200 nummers extra betekent ook meer variatie en tracks die je echt nooit meer hoort. Normaal gesproken pakte ik ook de Q top 500 van de 90s nog mee, maar die kan nu alleen nog maar tegenvallen denk ik. (En valt bovendien samen met de comeback van Denman 10-12 op 538).

Zeker, daar zijn ze op dit moment mee bezig. Ergens dit jaar gaat die als het goed is af zijn.semsanders schreef: 21 feb 2024 17:17 Weet iemand of er plannen zijn voor een nieuwe 538 studio? Als je via TV 538 meekijkt zie je echt dat sommige elementen flink aan het einde zijn. Die geluidswerende panelen achter de DJ zijn gekreukeld, het meubel is op verschillende plekken helemaal kapot etc. etc.
Check ook eens mijn Soundcloud pagina voor lekkere mixen!
https://soundcloud.com/dj-nick1
- Le Son Dancefloor
lekkere lijstGreatski schreef: 20 feb 2024 11:52 Leuk dat 538 ook de oude jingles gebruikt deze week uit de jaren 90![]()
-
Dat zou maar zo eens kunnen gebeuren. De huidige studio is inmiddels ook alweer een jaar of 10 oud, dus die is wel aan vervanging toe.semsanders schreef: 21 feb 2024 17:17 Weet iemand of er plannen zijn voor een nieuwe 538 studio? Als je via TV 538 meekijkt zie je echt dat sommige elementen flink aan het einde zijn. Die geluidswerende panelen achter de DJ zijn gekreukeld, het meubel is op verschillende plekken helemaal kapot etc. etc.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Het zou mij niet verbazen als Edwin Evers bedongen heeft dat de middag 'al bij het weekend' hoort qua programmering.
Wat mij opvalt is dat Hier met je rekening 2 weken terug rond 13.00u al stopte. Daarna zijn er géén rekeningen meer betaald. En gisteren gaf Tim Klijn in de 538 ochtendshow aan dat de ontknoping van de Top '90 750 vrijdag a.s. even voor 14.00u is.
De show van Evers is nu 4 weken bezig deze week en dat zijn al 2 dingen die opvallen.
Wat mij opvalt is dat Hier met je rekening 2 weken terug rond 13.00u al stopte. Daarna zijn er géén rekeningen meer betaald. En gisteren gaf Tim Klijn in de 538 ochtendshow aan dat de ontknoping van de Top '90 750 vrijdag a.s. even voor 14.00u is.
De show van Evers is nu 4 weken bezig deze week en dat zijn al 2 dingen die opvallen.
Is die 90,s lijst ook iets meer volwassener op 538 geworden dus minder focus op euro dance and happy hardcore maar veel breder?
- Le Son Dancefloor
evers wil gewoon geen gekkigheid en lekker zijn ding doen. slimme gozer.Daan0612 schreef: 21 feb 2024 21:42 Het zou mij niet verbazen als Edwin Evers bedongen heeft dat de middag 'al bij het weekend' hoort qua programmering.
Kwam net een typetje van Gordon voorbij in de ochtendshow , klonk vrij goed moet ik zeggen , iemand een idee wie hier achter zit?
Ik dacht al aan Jeroen van de boom
Ergens dit jaar ? Het jaar is nog langDJ_Nick schreef: 21 feb 2024 17:49Zeker, daar zijn ze op dit moment mee bezig. Ergens dit jaar gaat die als het goed is af zijn.semsanders schreef: 21 feb 2024 17:17 Weet iemand of er plannen zijn voor een nieuwe 538 studio? Als je via TV 538 meekijkt zie je echt dat sommige elementen flink aan het einde zijn. Die geluidswerende panelen achter de DJ zijn gekreukeld, het meubel is op verschillende plekken helemaal kapot etc. etc.
-
Ricardo ras, deed ook robert ten brink in de tv kantinewaeyen schreef: 22 feb 2024 09:54 Kwam net een typetje van Gordon voorbij in de ochtendshow , klonk vrij goed moet ik zeggen , iemand een idee wie hier achter zit?
-
Klopt. Vind t zelfs jammer dat ik 'm niet eerder heb angezet, fijne lijst!San27 schreef: 21 feb 2024 22:09 Is die 90,s lijst ook iets meer volwassener op 538 geworden dus minder focus op euro dance and happy hardcore maar veel breder?
Ja klopt maar verwachten volgens mij rond de zomer.waeyen schreef: 22 feb 2024 09:56Ergens dit jaar ? Het jaar is nog langDJ_Nick schreef: 21 feb 2024 17:49Zeker, daar zijn ze op dit moment mee bezig. Ergens dit jaar gaat die als het goed is af zijn.semsanders schreef: 21 feb 2024 17:17 Weet iemand of er plannen zijn voor een nieuwe 538 studio? Als je via TV 538 meekijkt zie je echt dat sommige elementen flink aan het einde zijn. Die geluidswerende panelen achter de DJ zijn gekreukeld, het meubel is op verschillende plekken helemaal kapot etc. etc.![]()
Check ook eens mijn Soundcloud pagina voor lekkere mixen!