Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Janno

Re: Veranderingen 538

Bericht door Janno »

Evers was vrij duidelijk dat hij alleen terug op de radio wilde komen op een tijdslot waarbij hij zijn andere leven ongehinderd kon voortzetten. Daar zal vervanging van de ochtendshow niet in passen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 02 dec 2023 18:15 Evers was vrij duidelijk dat hij alleen terug op de radio wilde komen op een tijdslot waarbij hij zijn andere leven ongehinderd kon voortzetten. Daar zal vervanging van de ochtendshow niet in passen.
Klopt helemaal. Het was slechts een hersenspinsel van Kicken en wordt door Jessica hier in leven gehouden, maar het zal, wellicht bij een enkele uitzondering, niet gaan gebeuren.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Kan vast wel is af en toe een weekje invallen maar niet elke vakantie en zeker niet in de zomervakantie voor wekenlang.
boxfm

Bericht door boxfm »

Deradiokenner schreef: 02 dec 2023 17:59
Orange schreef: 02 dec 2023 17:46
Johanneke schreef: 02 dec 2023 13:06

Natuurlijk is dat niet zo. Je denkt toch niet dat we straks in de zomer vijf weken Edwin Evers met Henk en Cobus gaan horen in de ochtend. Tim en zijn team zijn er alleen in de (meeste) schoolvakanties niet, daar gaan ze dan vast niet ineens Edwin neerzetten.
Waarom niet eigenlijk?
Omdat hij dat niet zal willen en waarom zou je evers laten vervangen? Dat vind ik best raar. Nee daar hebben ze Bas en Dylan voor en dat lijkt me prima.
Evers heeft eerder wel gezegd dat hij bij ziekte of vakantie gerust Tim zou willen vervangen. Als dat serieus is, dan kan je als 538 zijnde zo'n mooi aanbod niet weigeren natuurlijk. Aangezien Evers toch al de programmering komt versterken en weer 538-dj wordt, zou dat een ideale kans zijn toch?

In ieder geval belangrijk, naar mijn mening, dat bij afwezigheid van de vaste ploeg het niveau en de structuur van de ochtendshow hetzelfde blijft. Met Evers komt dat wel goed. Bij andere vervangers had ik het idee dat zij (zal vast ook de opdracht zijn geweest) tijdelijk een andere ochtendshow neerzette, maar wellicht dat ik te weinig 538 's ochtends luister om dat volledig te kunnen beoordelen.

Bas en Dylan deden het naar mijn mening overigens wel erg goed, zou mooi zijn als 538 hun een betere plek in de programmering samen geeft. Doordeweeks 19-22 uur bijvoorbeeld (+de vrijdagavond houden). Nu SLAM! nonstop is in de avonduren, is het een ideale kans om meer luisteraars te gaan trekken.
petoi

Bericht door petoi »

Ik had het ook wel geweten als ik Talpa was. Doe Evers een goede aanbieding om tijdens het EK en de OS dit jaar de ochtendshow over te nemen en evt. op locatie te gaan uitzenden Duitsland en Parijs zijn toch om de hoek.
Evers kickt altijd wel op die grote sportevenementen dus dat zal hij graag willen doen.
Kar

Bericht door Kar »

boxfm schreef: 03 dec 2023 13:54
Deradiokenner schreef: 02 dec 2023 17:59
Orange schreef: 02 dec 2023 17:46
Waarom niet eigenlijk?
Omdat hij dat niet zal willen en waarom zou je evers laten vervangen? Dat vind ik best raar. Nee daar hebben ze Bas en Dylan voor en dat lijkt me prima.
Evers heeft eerder wel gezegd dat hij bij ziekte of vakantie gerust Tim zou willen vervangen. Als dat serieus is, dan kan je als 538 zijnde zo'n mooi aanbod niet weigeren natuurlijk. Aangezien Evers toch al de programmering komt versterken en weer 538-dj wordt, zou dat een ideale kans zijn toch?

In ieder geval belangrijk, naar mijn mening, dat bij afwezigheid van de vaste ploeg het niveau en de structuur van de ochtendshow hetzelfde blijft. Met Evers komt dat wel goed. Bij andere vervangers had ik het idee dat zij (zal vast ook de opdracht zijn geweest) tijdelijk een andere ochtendshow neerzette, maar wellicht dat ik te weinig 538 's ochtends luister om dat volledig te kunnen beoordelen.

Bas en Dylan deden het naar mijn mening overigens wel erg goed, zou mooi zijn als 538 hun een betere plek in de programmering samen geeft. Doordeweeks 19-22 uur bijvoorbeeld (+de vrijdagavond houden). Nu SLAM! nonstop is in de avonduren, is het een ideale kans om meer luisteraars te gaan trekken.
Bas en Dylan zou ik 21.00 24.00
Laten doen, en 19.00-21.00 door Martijn
Op vrijdag zou na Evers de Frank en Vrijdag show perfect passen, maar dan weer met publiek.

Mocht Niek terug komen zou hij de lunch kunnen gaan doen, ben benieuwd of hij überhaupt nogg terugkomt

Nu even afwachten of Niek nog terugkomt
Laatst gewijzigd door admin5 op 04 dec 2023 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote fix
Morrison

Bericht door Morrison »

petoi schreef: 03 dec 2023 18:00 Ik had het ook wel geweten als ik Talpa was. Doe Evers een goede aanbieding om tijdens het EK en de OS dit jaar de ochtendshow over te nemen en evt. op locatie te gaan uitzenden Duitsland en Parijs zijn toch om de hoek.
Evers kickt altijd wel op die grote sportevenementen dus dat zal hij graag willen doen.
Dus Evers de krenten uit de pap geven, en dan Tim Klijn op het reservebankje zetten? Beetje vreemd.
Morrison

Bericht door Morrison »

petoi schreef: 03 dec 2023 18:00 Ik had het ook wel geweten als ik Talpa was. Doe Evers een goede aanbieding om tijdens het EK en de OS dit jaar de ochtendshow over te nemen en evt. op locatie te gaan uitzenden Duitsland en Parijs zijn toch om de hoek.
Dus Evers de krenten uit de pap geven, en dan Tim Klijn op het reservebankje zetten? Beetje vreemd.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Kar schreef: 03 dec 2023 18:56 ...
Bas en Dylan zou ik 21.00 24.00
Laten doen, en 19.00-21.00 door Martijn
Op vrijdag zou na Evers de Frank en Vrijdag show perfect passen, maar dan weer met publiek.

Mocht Niek terug komen zou hij de lunch kunnen gaan doen, ben benieuwd of hij überhaupt nogg terugkomt

Nu even afwachten of Niek nog terugkomt
Waarom zou je nadat je de programmering hebt aangepast en de lunch er uit hebt gehaald dit weer omgooien? Ik denk ook dat de Lunchshow een beetje overschat wordt en dit gewoon prima opgelost is zo. Dat we graag een Lunchshow zien op 538 is wat anders. Ik zou inderdaad Bas en Dylan een goed tijdslot geven. Bas zit er immers al tussen 21-00. Ik verwacht dat we ergens de komende weken te horen gaan krijgen dat Martijn 19-21 gaat doen. Of hopelijk 9-12 in het weekend want de best off shows vind ik het goedkoopste oplossing die er is.
Laatst gewijzigd door admin5 op 04 dec 2023 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote fix
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Kan goed zo zijn dat ze 10-13, 13-16 houden maar ik had wel het idee dat het plan was Niek de lunchshow te geven. Nu Niek ziek is het praktisch niet goed mogelijk om iemand anders de lunch te laten doen sinds dat Jordi zijn nieuwe weekenduren heeft.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Edwin Evers is tijdens het WK voetbal in 2006 in Duitsland geweest. Dat werd een ervaring om nooit te vergeten en die reden ook nooit meer te doen.

Dus dat gaat ook volgend jaar niet gebeuren.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Gisteren tijdens de AD Mediapodcast spraken ze over Evers van 14-16 uur.
Dat het programma van 14-16 uur live is en daarna in zijn geheel wordt herhaald.

Is daar bij jullie meer over bekend?
Daan!

Bericht door Daan! »

Haha. Dat zou echt een blamage zijn. Ik moet het nog eens luisteren, maar kan het niet geloven.
Daan!

Bericht door Daan! »

Geluisterd: Vanaf 17minuten.
Ze zeggen dat het twee uurtjes zijn en dat het 's avonds herhaald wordt. Ik denk dat de informatie in de podcast gewoon niet klopt.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Daan! schreef: 06 dec 2023 08:52 Geluisterd: Vanaf 17minuten.
Ze zeggen dat het twee uurtjes zijn en dat het 's avonds herhaald wordt. Ik denk dat de informatie in de podcast gewoon niet klopt.
Dat zou kunnen, klopt de tekst 'herhaling savonds' dan niet? [dat idee had ik ook, deze heb ik gemakshalve daarom direct achter 14-16 geplakt]. Of klopt 2 uurtjes niet?
Plaats reactie