Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Vanjeafisharder

Re: Veranderingen 538

Bericht door Vanjeafisharder »

Ja ik snap dat echt niet. JOE, de zender die bekende namen weer terug wilde halen op de radio, haalt bakzeil bij Evers. Ik vind dat ongekend. Overigens blijft het erg stil vanuit Amsterdam omtrent JOE en eventuele andere uitbreidingen in hun DJ stal.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Vanjeafisharder schreef: 30 nov 2023 11:13 Ja ik snap dat echt niet. JOE, de zender die bekende namen weer terug wilde halen op de radio, haalt bakzeil bij Evers. Ik vind dat ongekend. Overigens blijft het erg stil vanuit Amsterdam omtrent JOE en eventuele andere uitbreidingen in hun DJ stal.
Heeft Joe ooit geroepen dat ze Evers wilden dan?
Kritisch Avrolid
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Jobfr schreef: 30 nov 2023 10:58 538 zocht iemand voor de vrijdagmiddag sinds vertrek Coen en Sander dus goede zet dit dan. Wat andere al zeiden vind ik het idd opvallend dat hij 14:00 al begint dat betekent dat op vrijdag er weer een lunchshow terugkeert. Misschien een teken dat deze vanaf 29 januari ook weer terugkeert maandag-donderdag? Misschien toch Niek als hij weer terugkomt? Martijn 19-21 en in het weekend. Jordi en Marrit idd op zaterdag en zondag 12-15 dan.
Ik verwacht toch weer een lunchshow terug van ma-vrij. Denk (helaas) niet met Niek. Die zie ik geen 5 dagen radio (meer) maken eerlijk gezegd... Zie dan Martijn wel op de lunch komen. Niek als hij terugkomt op zijn plek in de avond.

Verder wel benieuwd wat er nou met Wietze gaat gebeuren. Zou ook wel wat zijn als hij ineens ma-don 19-21 gaat doen... Blijf het bijzonder vinden dat we niks horen over hem.
Vanjeafisharder

rutgrrr schreef: 30 nov 2023 11:16
Vanjeafisharder schreef: 30 nov 2023 11:13 Ja ik snap dat echt niet. JOE, de zender die bekende namen weer terug wilde halen op de radio, haalt bakzeil bij Evers. Ik vind dat ongekend. Overigens blijft het erg stil vanuit Amsterdam omtrent JOE en eventuele andere uitbreidingen in hun DJ stal.
Nou, dat zal toch wel, dat is een no brainer. Iedereen wil Evers in hun gelederen.
Sqwest

Bericht door Sqwest »

Vanjeafisharder schreef: 30 nov 2023 11:20
Nou, dat zal toch wel, dat is een no brainer. Iedereen wil Evers in hun gelederen.
Plus dat Evers vaak heeft aangehaald loyaal te zijn naar De Mol. Dus die zal niet zo maar naar de concurrent gaan zoals Joe. Voor de centen hoeft hij het sowieso niet te doen.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Ik denk wel dat het idee was om Niek de lunch te geven. Omdat het opvallend was dat ze nadat Niek ziek werd de lunchshow nog een aantal weken behouden hebben en toen zonder officiële aankondiging verdween. Ik denk dat 10-13, 13-16 puur uit praktische overwegingen is. Jordi ging de weekendshow doen (inplaats van Dennis Ruyer) en kon niet de lunchshow blijven overnemen tijdelijk.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Vanjeafisharder schreef: 30 nov 2023 11:20
Volgens mij heeft Joe nooit geroepen Evers te willen. De zender doet pas mededelingen als de deal gesloten is, zie Ruijer en C&S. Ik vind het dan een beetje raar om te roepen dat de zender "bakzeil haalt" terwijl er nooit sprake is geweest van onderhandelingen voor zover je weet. En dan superlatievens als "ongekend" rondslingeren. Je roept maar wat.
Kritisch Avrolid
Vanjeafisharder

Ja, jij ook dus dat treft. Ik zeg hoe ik het zeg.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Jobfr schreef: 30 nov 2023 10:58 538 zocht iemand voor de vrijdagmiddag sinds vertrek Coen en Sander dus goede zet dit dan. Wat andere al zeiden vind ik het idd opvallend dat hij 14:00 al begint dat betekent dat op vrijdag er weer een lunchshow terugkeert. Misschien een teken dat deze vanaf 29 januari ook weer terugkeert maandag-donderdag? Misschien toch Niek als hij weer terugkomt? Martijn 19-21 en in het weekend. Jordi en Marrit idd op zaterdag en zondag 12-15 dan.
Ik vind het niet zo opvallend, gezien hij zijn andere hobby's daarnaast wil blijven combineren. (bron: uitzending vanmorgen)
RadioSjoerd

Bericht door RadioSjoerd »

Pot schreef: 30 nov 2023 09:56 Erg leuk. Maar drie uur is wel wat aan de lange kant. Gelukkig ook eens zonder Rick & Niels, maar met Cobus Bosscha (en Henk Blok). Toch ook niet een combinatie die ik helemaal meer verwacht had op 538.
Vier uren zelfs, da's voor een radioprogramma lang, maar Evers staat Op was ook altijd van 6:00 tot 10:00.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Jobfr schreef: 30 nov 2023 11:24 Ik denk wel dat het idee was om Niek de lunch te geven. Omdat het opvallend was dat ze nadat Niek ziek werd de lunchshow nog een aantal weken behouden hebben en toen zonder officiële aankondiging verdween. Ik denk dat 10-13, 13-16 puur uit praktische overwegingen is. Jordi ging de weekendshow doen (inplaats van Dennis Ruyer) en kon niet de lunchshow blijven overnemen tijdelijk.
Maar dat hopen we met zijn allen, dat Niek terug komt en zijn kwaliteiten heeft als dj. Alleen zie ik hem niet meer terug keren. Ik denk dat de avondshow naar Martijn La Grouw gaat. Dat er misschien een tijdslot tussen 12-14 komt op vrijdag is opzich niet gek. Dat heeft Qmusic ook. Ik ga er niet vanuit dat 538 op ma-do een Lunchshow erin gaat bouwen.

Ik kreeg een pushbericht van RTL en las dat evers een Middagshow kreeg, het eerste wat ik dacht dus toch! Ging het helaas om de vrijdag. Evers hoort op de radio, maar op 538? Ik had hem wel bij radio 10 vinden passen. Maar het maakt niet uit waar het is!
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Henkjan2016 schreef: 30 nov 2023 11:46
Ik vind het niet zo opvallend, gezien hij zijn andere hobby's daarnaast wil blijven combineren. (bron: uitzending vanmorgen)
Het opvallende zit er volgens mij in dat de lunchshow (mogelijk) terugkeert op vrijdag. Niet zozeer het begintijdstip van Evers zelf :).
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Leuk nieuws. van 14.00 uur t/m 16.00 uur Evers en dan naar Keur op 3FM. Prima vrijdagmiddag.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Ik denk toch dat dit geen blijvertje is, hij schuift vanzelf wel door naar radio 10
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik zie net het filmpje bij RTL boulevard, daarin zegt evers duidelijk dat er alleen maar voor hem 538 een optie was. Anders zag hij zichzelf niet terug keren op de radio. De combinatie voor 1x in de week en op 538 dat was voor hem een reden om terug te komen. Anders had hij het nooit gedaan. Dus roepen dat JOE niks doet, is dus niet zo raar. Het was of 538 en anders nooit meer radio.
Plaats reactie