WFNX schreef: ↑19 nov 2023 20:51
Joe wilde vertrouwde en bekende stemmen. Hoe gezellig Kai ook is, die is niet vertrouwd bij de frisse veertiger. Niek een stuk meer... Zou inderdaad een goede aanwinst voor 13-16 zijn, net als Lindo overigens...
Een leeftijd van DJ vind ik echt een onzin discussie. Het gaat erom of je de luisteraars kan boeien en dat binnen profiel van de zender. Leeftijd zegt heel weinig. Kai gaat prima kunnen aansluiten bij het publiek van Joe, daar ben ik van overtuigd.
Niek komt wel terug, soms heb je even zo fase. Met beetje geluk komt hij er nog sterker uit terug.
Vind het toch kaal zo op de office hours bij 538. "Mis" dan toch de lunchshow wel. Net ff wat meer interactie, ff wat meer afwisseling.
Bij Q vind ik die blokken van 3u juist lekker overdag, maar bij 538 wordt het dan zo snel langdradig. Lindo en Mark zijn top jocks maar weten me niet 3u vast te houden.
Meer mensen die dat zo ervaren nu?
Jari de Jonge schreef: ↑20 nov 2023 15:42
Tijdstip word denk ik de uren van Dennis Ruyer, de avond van Niek, of de middag waar eerst Coen zat
Ik gok op de avond van Niek, ik geloof niet dat ze nog een Lunchshow gaan toevoegen. En Jordi meteen weer daar weghalen zie ik ook niet gebeuren. Dus het zal de avond wel worden. Niek is waarschijnlijk uitgespeeld op 538.
Jari de Jonge schreef: ↑20 nov 2023 15:42
Tijdstip word denk ik de uren van Dennis Ruyer, de avond van Niek, of de middag waar eerst Coen zat
Ik gok op de avond van Niek, ik geloof niet dat ze nog een Lunchshow gaan toevoegen. En Jordi meteen weer daar weghalen zie ik ook niet gebeuren. Dus het zal de avond wel worden. Niek is waarschijnlijk uitgespeeld op 538.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, hoe jammer ik het ook vind. Had graag Niek op 12-14 gehoord
Daan_17 schreef: ↑20 nov 2023 15:09
Vind het toch kaal zo op de office hours bij 538. "Mis" dan toch de lunchshow wel. Net ff wat meer interactie, ff wat meer afwisseling.
Bij Q vind ik die blokken van 3u juist lekker overdag, maar bij 538 wordt het dan zo snel langdradig. Lindo en Mark zijn top jocks maar weten me niet 3u vast te houden.
Meer mensen die dat zo ervaren nu?
Ja volledig met je eens. Ik ben om 12 afgehaakt richting Veronica vandaag. Gebeurt ook weinig daarna tot de middagshow begint. Voor mij maakte de lunch met Niek juist het verschil. Helaas heeft dat welgeteld negen dagen geduurd. Maar vond Jordi best een redelijk alternatief. Beter als dit in elk geval wat mij betreft.
Ik ben echt wel fan van Niek, ik vond zijn Middagshow op Q destijds ook een fijne show. Hij was voor mij toch wel echt 538. Wat ik gister hier poste was meer iets waar ik aan moest denken maar ik ben toch bang dat Niek echt is uitgespeeld op 538. Dat ze de uren van Martijn nog niet bekend maken zal alles te maken hebben met de wetgeving omtrent dat je medewerker echt ziek is of niet. Ik vermoedt toch dat Niek op gaat duiken bij Joe, hij is te goed voor het weekend.
Deradiokenner schreef: ↑20 nov 2023 17:37
Ik ben echt wel fan van Niek, ik vond zijn Middagshow op Q destijds ook een fijne show. Hij was voor mij toch wel echt 538. Wat ik gister hier poste was meer iets waar ik aan moest denken maar ik ben toch bang dat Niek echt is uitgespeeld op 538. Dat ze de uren van Martijn nog niet bekend maken zal alles te maken hebben met de wetgeving omtrent dat je medewerker echt ziek is of niet. Ik vermoedt toch dat Niek op gaat duiken bij Joe, hij is te goed voor het weekend.
Het zou me niks verbazen als hij naar Veronica vertrekt.