Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Hij zit nog in de 20-49 doelgroep :)
Dat hangt er dus vanaf of men alleen hitzender wil zijn, of blijven. Of breder wil gaan, wat naar mijn mening toekomstbestendiger is. Val inderdaad (@Jobfr) nog steeds binnen de commercieel belangrijke doelgroep 20-49. En zelfs dat is al wel achterhaald, die doelgroep kan prima 20-54 worden.
-
Hier ben ik het helemaal niet mee eens. Zeker met de nieuwe (oudere) ochtendshow moet op 538 jong geluid blijven klinken. Het station moet ooit door met de nieuwe talenten. Op deze plek kunnen zij zich goed ontwikkelen. Ik vind Julia en Danny uitstekend op die plek. Ik vind het te simpel om daar herhaling van de ochtend uit te gaan zenden, en ik denk dat een gemiddelde luisteraar daar niet op zit te wachten. Het weekend van 538 klinkt prima zo als je het mij vraagt.Johanneke schreef: ↑09 jun 2023 11:34Geweldig!! Heerlijke energie en top muziek mix! Ik heb elke dag tot 12u 538 geluisterd want Lindo is ook een stuk leuker met de 90s. Ook het uur erna vind ik oke, gevoelsmatig vond ik het maandag nog wat minder. Ik hoop dat het hele station deze vibe gaat krijgen. Ik zou ook op zaterdag 8-12 het beste van de 538 ochtend weer gaan doen. Is veel beter dan Julia en Danny die er nu zitten. En dan 12-15 Dennis en 15-18 Niek, die heeft doordeweeks ook maar vier dagen.
-
En wat vinden jullie van Rob Scheepers in de ochtendshow?
-
Kan mij niet voorstellen dat het afwijkt van de week in oneliners op veronica?
Aangezien hij een tonprater is en daarin deze stijl hanteert.
90 at Work mag nog een uurtje langer!
Beetje saai zo lang 90's beetje het slechtste decennium qua muziek. Dat gaan mensen echt niet onthouden die periode. Zelfs de 00's zijn beter.
-
Het is maar net op welke wijze je er naar kijkt. Ik vind juist dat in de 90s opgekomen acts veel groter zijn gebleken en nog steeds zijn dan menig act in de 00s. En inderdaad, er is in beide decennia veel troep gemaakt.
Enkele voorbeelden
Prodigy
Snap
Pearl Jam
Spice Girls
Metallica
(De bekende RHCP)
Guns N Roses
Faithless
Nirvana
Radiohead
Moby
Oasis
Underworld
Foo Fighters
Muse
Chemical Brothers
Zijn stuk voor stuk hele grote acts geworden die ons ook in de 00s hebben voorzien van 'betere' muziek.
Gewoon enkele voorbeelden, en dan pak ik bijvoorbeeld het alternatieve circuit nog niet eens mee. Zoals Pulp, Massive Attack, Blur, Smashing Pumpkins, RATM, Beck, Nick Cave etc. Of de bakermat van de in de 00s populaire gothic rock.
Wat je noemt is niet slecht nee. Misschien is het meer persoonlijk. Op 2 uur lang 80's of 00's zou ik ook snel uitgeluisterd zijn. Een uurtje per dag is misschien leuk net na de ochtendshow. Moet deze wel om 9.00 uur ophouden en niet om 10.00 uur.
Waarom moet dat?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Ieder decennium heeft zijn eigen ontwikkeling. In de jaren 90 is ontzettend veel gebeurd in de dance. De huidige dance cultuur is nog steeds gestoeld op wat begonnen is in de jaren 90. Daarmee is het een belangrijke muzikale periode, zeker niet slecht.
Rock 'n roll is better than music!
De verschuiving naar 10 uur begrijp ik. Ik zie steeds meer een verschuiving van werktijden. Veel collega’s, voornamelijk de jonge generatie, zie ik pas na 10 uur op kantoor verschijnen. Ze starten eerst thuis op en rijden na de files naar kantoor.jessica schreef: ↑10 jun 2023 12:22Het hoeft natuurlijk niet. Maar 1 uurtje tussen 10 en 11 is een beetje vreemd vind ik. Voelt niet natuurlijk aan. Net als programma's van 11 tot 13.
Ze zijn er ook niet veel geweest. En als ze er wel waren hield het meestal al snel weer op.
Disclaimer:
Disclaimer:
Ik ook, maar ik ook niet zeggen dat de jaren ‘60 of de jaren ‘00 de mooiste jeugdjaren waren
Disclaimer:
Disclaimer: