Veranderingen 538
Moderator: admin6
- Ane Sybesma
Re: Veranderingen 538
Het vertrek van Evers was niet op te vangen. De rest is allemaal minder. Logisch dat je dan in een neerwaartse spiraal kunt komen.
Evers vervangen is ook een mission impossible, maar 538 lijkt wel In paniek geraakt, door de programmering steeds om te gooien en Frank weer een kans te geven op een plek waar hij niet in zijn kracht zit. Met de komst van Tim en het bijschaven van de muziek mix verwacht ik wel een stijging in de luistercijfers. Het is nu waarschijnlijk uitzingen tot na de veiling voordat er nieuwe aanpassingen komen
538 heeft ze zomer TOTH alweer uit de kast gehaald, klinkt weer lekker
-
Er staat dat ze zelf is opgestapt gelooft niemand toch?fnlradio schreef: ↑08 jun 2023 21:06 werd tijd
https://www.radiofreak.nl/programmadire ... radio-538/
Ik vind de nieuwe ochtendshow ouderwets goed.
Ik heb lang getwijfeld over wat ik nu de beste ochtendshow vond, maar nu ik ze op 538 hoor ben ik eruit.
Heel netjes van de heren, veel gestroomlijnder dan Wietse en Klaas
Ik heb lang getwijfeld over wat ik nu de beste ochtendshow vond, maar nu ik ze op 538 hoor ben ik eruit.
Heel netjes van de heren, veel gestroomlijnder dan Wietse en Klaas
Misschien kan ze beter? Gemiddelde carrière jager gaat binnen 4 a 7 jaar weg naar een nieuwe job.Vliegendereporter schreef: ↑08 jun 2023 21:18Er staat dat ze zelf is opgestapt gelooft niemand toch?fnlradio schreef: ↑08 jun 2023 21:06 werd tijd
https://www.radiofreak.nl/programmadire ... radio-538/
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Weer een baantje bij de Publieke Omroep. Evenveel salaris en minder stress.
Hele week ochtendshow zit erop. Wat vonden we ervan?
Geweldig!! Heerlijke energie en top muziek mix! Ik heb elke dag tot 12u 538 geluisterd want Lindo is ook een stuk leuker met de 90s. Ook het uur erna vind ik oke, gevoelsmatig vond ik het maandag nog wat minder. Ik hoop dat het hele station deze vibe gaat krijgen. Ik zou ook op zaterdag 8-12 het beste van de 538 ochtend weer gaan doen. Is veel beter dan Julia en Danny die er nu zitten. En dan 12-15 Dennis en 15-18 Niek, die heeft doordeweeks ook maar vier dagen.
-
Wat mij in de testuitzending opviel is dat Tim een stuk rustiger was. Dit is nog steeds het geval, wat de luisterbaarheid zeer ten goede komt.
Tevens komt de hele show een stuk rustiger over. Wellicht omdat Tim zich minder hysterisch/schreeuwerig (ik ben er nog niet achter wat het is) opstelt?
Al met al: De algehele vibe is erop vooruitgegaan.
Tevens komt de hele show een stuk rustiger over. Wellicht omdat Tim zich minder hysterisch/schreeuwerig (ik ben er nog niet achter wat het is) opstelt?
Al met al: De algehele vibe is erop vooruitgegaan.
Tim zei gister en vandaag ook dat hij nog wel even moest wennen. Ik denk dat het daardoor komt.
-
Ik ben meer een meelezer op dit forum dan een 'poster'. Maar nu toch maar weer eens even. Nooit gedacht dat ik na het Evers tijdperk weer bij 538 zou uitkomen. Voor mijn gevoel was ik het station volledig ontgroeid. Ik ben 46... Het was het station van mijn jeugd. In de jaren 90 luisterde ik het al op mijn werk via de lokale omroep van Nijkerk, die het signaal doorprikte als raamprogramma. Tja, toen kon dat nog. De ochtendshows na Evers waren het niet. Toen naar Veronica overgestapt. Met Tim en co. ben ik weer terug bij 538. In de middag (nog) niet, maar ik luisterde eerder al radio tot max 12 uur, daarna meestal een non stop internetstation. De muziekmix van de nieuwe ochtendshow is voor mijn gevoel zoals die was bij Evers. Daarmee bereik je een brede doelgroep. Nooit begrepen waarom ze dat niet hadden vastgehouden... Hoop dat ze een verdere koerswijziging doorzetten. En de mega-blunder van het laten gaan van de Top 40 zouden ze ook ooit nog eens moeten gaan rechtzetten.
Jij lijkt me het schoolvoorbeeld van de luisteraar die hier blij van wordt. Niks ten nadele, maar je lijkt me niet de commercieel interessante luisteraar voor een hitzender.
Rock 'n roll is better than music!