Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Q heeft het ook een tijd gedaan. Toen scoorde het ook minder.
Ik denk ook dat in de tijd van spotify, waar iedereen heel veel muziek kan horen en leuk vind, het niet meer realistisch is pure hitradio te maken.
Ik denk ook dat in de tijd van spotify, waar iedereen heel veel muziek kan horen en leuk vind, het niet meer realistisch is pure hitradio te maken.
-
Ervan uitgaande dat 538 op dit moment het doel heeft te hervormen.
Een aanwijzing daarvoor heb ik in de media volgens mij nog niet gezien.
Maar wellicht heb ik iets gemist.
-
Als ze dan toch bezig zijn met hervormen zou ik ook eens kijken of Joost Burger van Slam de overstap wil maken naar 538. Hij doet namelijk de muziek samenstelling bij Slam. Daar barst het van de energie in de playlist. En dan een muziek redactie samenstellen met Joost Burger, Niek van der Bruggen en Rick Romijn. Deze 3kunnen vast en zeker een goede afwisselende playlist opstellen.Henkjan2016 schreef: ↑07 jun 2023 17:04Ervan uitgaande dat 538 op dit moment het doel heeft te hervormen.
Pure hitradio heeft vandaag de dag totaal geen toegevoegde waarde meer daar is spotify gewoon beter voor.
Radio is juist voor de wisselde muziek en de toevoeging die de spreeks met zich meebrengen, het zorgt voor vermaak.
-
Lees je de post waarop je reageert?RobinvanLangerak schreef: ↑07 jun 2023 21:38Als ze dan toch bezig zijn met hervormen zou ik ook eens kijken of Joost Burger van Slam de overstap wil maken naar 538. Hij doet namelijk de muziek samenstelling bij Slam. Daar barst het van de energie in de playlist. En dan een muziek redactie samenstellen met Joost Burger, Niek van der Bruggen en Rick Romijn. Deze 3kunnen vast en zeker een goede afwisselende playlist opstellen.Henkjan2016 schreef: ↑07 jun 2023 17:04Ervan uitgaande dat 538 op dit moment het doel heeft te hervormen.
Pure hitradio heeft vandaag de dag totaal geen toegevoegde waarde meer daar is spotify gewoon beter voor.
Radio is juist voor de wisselde muziek en de toevoeging die de spreeks met zich meebrengen, het zorgt voor vermaak.
Ik ben juist van mening dat van hervorming van 538 geheel geen sprake is.
-
Excuus de reactie was op de post waar u ook op reageerde.Henkjan2016 schreef: ↑07 jun 2023 21:55Lees je de post waarop je reageert?RobinvanLangerak schreef: ↑07 jun 2023 21:38Als ze dan toch bezig zijn met hervormen zou ik ook eens kijken of Joost Burger van Slam de overstap wil maken naar 538. Hij doet namelijk de muziek samenstelling bij Slam. Daar barst het van de energie in de playlist. En dan een muziek redactie samenstellen met Joost Burger, Niek van der Bruggen en Rick Romijn. Deze 3kunnen vast en zeker een goede afwisselende playlist opstellen.Henkjan2016 schreef: ↑07 jun 2023 17:04
Ervan uitgaande dat 538 op dit moment het doel heeft te hervormen.
Ik ben juist van mening dat van hervorming van 538 geheel geen sprake is.
Er is inderdaad nog geen sprake van dat het gebeurd. Maar het is in mijn ogen wel nodig om er weer bovenop te komen en weer een beetje in de buurt van Q en radio 2 te komen.
Laat ze eerst maar weer naar de 9% gaan. Net boven Radio 1 en Skyradio. Die top drie is niet realistisch.
Lekker slordig weer, afgelopen twee nachten zat Danny op 00-02, nu is het vannacht ineens non stop?! Dat gebeurt op Q niet in elk geval
Toen martijn kolkman de nacht op q deed kwam t daar ook met regelmaat voor. Dylan boet hoort de nacht te doen de laatste 2 nachten maar idd erg slordig
-
Joost Burger is al een tijdje gestopt met radio.RobinvanLangerak schreef: ↑07 jun 2023 21:38Als ze dan toch bezig zijn met hervormen zou ik ook eens kijken of Joost Burger van Slam de overstap wil maken naar 538. Hij doet namelijk de muziek samenstelling bij Slam. Daar barst het van de energie in de playlist. En dan een muziek redactie samenstellen met Joost Burger, Niek van der Bruggen en Rick Romijn. Deze 3kunnen vast en zeker een goede afwisselende playlist opstellen.Henkjan2016 schreef: ↑07 jun 2023 17:04Ervan uitgaande dat 538 op dit moment het doel heeft te hervormen.
Slordige dingen wat dacht je in de 538 App. De playlist zie je gewoon soms 14 x hetzelfde nummer in een uur. Al paar maal aangeven , dat het niet klopt..
Dus radiowereld meldt dat Coco Hermans opstapt
Inderdaad. Het duurde nog lang.
-
Persoonlijk vraag ik mij af of Coco überhaupt zeggenschap heeft gehad, en anders in hoeverre ze het voor het zeggen had. De staat van 538 is naar mijn mening haar absoluut niet aan te rekenen.
In nieuwsberichten en interviews komt namelijk duidelijk naar voren dat zij de grote blunders niet heeft gemaakt, hogere hand heeft de beslissingen gemaakt en zelfs uitvoering gegeven eraan. Bijvoorbeeld Frank Dane bij het AD over zijn vertrek uit de ochtend: "Ik werd een dag na kerst geappt door de baas van Talpa, Paul Römer. Of we even konden bellen? Ik dacht dat er iemand overleden of ziek was en ging even naar buiten. Thuis was het druk, mijn vriendin had een aantal vriendinnen uitgenodigd. Terwijl ik over straat liep, werd mij verteld dat de ochtendshow zou stoppen. Mijn opvolging was al geregeld (dj Wietze de Jager, red.). Ik had geen enkel signaaltje gehad, niks. Het was echt een donderslag bij heldere hemel."