De tweede was Weten is WinnenDe Nachtwacht schreef: ↑06 jun 2023 16:38wie wat waar.
(in zijn laatste periode had hij ook nog moneymaker, dat vond ik wel de minst leuke van de 3)
Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Een man van 80 als basis van je programmering lijkt me niet het meest wenselijke. Past totaal niet qua stijl meer bij 538.Vanjeafisharder schreef: ↑06 jun 2023 11:12 ...Zou Will Luikinga nog te porren zijn om 'Harry' weer uit de mottenballen te halen voor tussen de middag op 538? Gezellig, Will Will Well tijdens de lunch...yolo!
-
Sarcasme, sarcasme
Goed plan. Weg met die jonge gasten zoals Lindo Duvall, Tim Klijn en Niek van der Bruggen, gewoon Bart van Leeuwen, Will Luikinga, Erik de Zwart en Micheal Pilarczyk weer op de zender.Vanjeafisharder schreef: ↑06 jun 2023 11:12 ...Zou Will Luikinga nog te porren zijn om 'Harry' weer uit de mottenballen te halen voor tussen de middag op 538? Gezellig, Will Will Well tijdens de lunch.
Rock 'n roll is better than music!
Dan kan je beter 38 uit de naam halen
Gelijk Wessel van Diepen weer station voice makenOortjes schreef: ↑06 jun 2023 19:35Goed plan. Weg met die jonge gasten zoals Lindo Duvall, Tim Klijn en Niek van der Bruggen, gewoon Bart van Leeuwen, Will Luikinga, Erik de Zwart en Micheal Pilarczyk weer op de zender.Vanjeafisharder schreef: ↑06 jun 2023 11:12 ...Zou Will Luikinga nog te porren zijn om 'Harry' weer uit de mottenballen te halen voor tussen de middag op 538? Gezellig, Will Will Well tijdens de lunch.
…
O, wacht …
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Ik vond het best spannend hoe de ochtendshow zou worden, maar na drie dagen ben ik eigenlijk enthousiaster dan voorheen toen ze nog op Veronica zaten.
Uurtje langer vind ik leuk en de muziek is gevarieerder dan op Veronica. Juist de afwisseling, van Kris Kross Amsterdam tot Tom Jones, maakt het leuk en volgens mij voor een brede doelgroep aantrekkelijk.
Waar ik wel benieuwd naar ben, waarschijnlijk gaat het team na zes weken op 538 meteen vijf weken op vakantie zoals ze voorheen ook deden op Veronica, dus logisch natuurlijk. Maar wie zou de vervanging worden? Want ergens zou het wel een beetje sneu zijn als 538 nu weer met Bas en Dylan komt aanzetten. Tim, Rick en Niels hadden hun vaders kunnen zijn... Ik hoop dat ze Lindo of Dennis zo ver weten te krijgen, maar we gaan het zien.
Uurtje langer vind ik leuk en de muziek is gevarieerder dan op Veronica. Juist de afwisseling, van Kris Kross Amsterdam tot Tom Jones, maakt het leuk en volgens mij voor een brede doelgroep aantrekkelijk.
Waar ik wel benieuwd naar ben, waarschijnlijk gaat het team na zes weken op 538 meteen vijf weken op vakantie zoals ze voorheen ook deden op Veronica, dus logisch natuurlijk. Maar wie zou de vervanging worden? Want ergens zou het wel een beetje sneu zijn als 538 nu weer met Bas en Dylan komt aanzetten. Tim, Rick en Niels hadden hun vaders kunnen zijn... Ik hoop dat ze Lindo of Dennis zo ver weten te krijgen, maar we gaan het zien.
Dennis zal de middag gaan doen. Coen lijkt me daarom de meest geschikte kandidaat. En dan moet er uiteraard nog één of twee iemanden naast.
Dat zou Bas Menting kunnen zijn, maar ook Niek en misschien zelfs nog wel Wietze. Hoewel dat zo snel natuurlijk raar is, maar voor volgend jaar vind ik het niet gek.
Dat zou Bas Menting kunnen zijn, maar ook Niek en misschien zelfs nog wel Wietze. Hoewel dat zo snel natuurlijk raar is, maar voor volgend jaar vind ik het niet gek.
-
Ik zie ze bij 538 ook doodleuk Wietse weer inzetten als vakantiekracht voor de ochtend.
Hoezo niet gewoon Bas en Dylan? Beetje talent in de ochtend kan ook geen kwaad. Je ziet ook overduidelijk dat ze Bas en Dylan klaarstomen om over een paar jaar de middag of ochtend over te nemen (hebben nu ook vast de vrijdagavondshow). Ik denk dat het contrast tussen oudjes en dan deze twee jonge gasten juist wel grappig werkt.
Volgens mij hadden Wietze en Klaas vorig jaar 4 weken vakantie in augustus. Dus dat zou voor Tim en co nu ook wel het geval zijn.
Volgens mij hadden Wietze en Klaas vorig jaar 4 weken vakantie in augustus. Dus dat zou voor Tim en co nu ook wel het geval zijn.
-
Wieze en Klaas :-)Johanneke schreef: ↑07 jun 2023 10:08 Ik vond het best spannend hoe de ochtendshow zou worden, maar na drie dagen ben ik eigenlijk enthousiaster dan voorheen toen ze nog op Veronica zaten.
Wietze hoeft dan de kinderen niet naar school te brengen.
Ben het weleens met stellingen als je pure hit radio zou ambiëren dat Slam een goed voorbeeld is van energie. Wat wil 538 vandaag zijn..?
538 maakt het zichzelf veel te moeilijk nu zijn ze weer zo overdreven op de 90’s gefocust terwijl de 80’s en op
Sommige uren de 70’s zelfs zouden kunnen, mits niet overdreven en goed afgewisseld met de hits van nu. Rick
Romijn kan dat als geen ander vormgeven.
Sommige uren de 70’s zelfs zouden kunnen, mits niet overdreven en goed afgewisseld met de hits van nu. Rick
Romijn kan dat als geen ander vormgeven.
Pure hitradio is in Nederland nog nooit een succes geworden. Slam scoort beperkt. Caz is ook niets geworden.