Zn contract loopt toch gewoon af eind 2024? Gewoon hier en daar laten invallen. En anders zijn de laatste 18 maanden gewoon een aftrekpost, als het nieuwe team meer luisteraars trekt is is het goedkoper Wietze gewoon zn contract te laten aflopen.
Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
De laatste uitzending is geweest en het gaat vlot allemaal.
Gisteravond heb ik de 1e 5 minuten van totaal 45 minuten van de woensdagmorgenshow teruggeluisterd (31 mei) en ik dacht net de rest terug te gaan luisteren en morgen/overmorgen de uitzending van donderdagmorgen (1 juni) nog 45 minuten die ik gemist had. Echter is de pagina al aangepast naar Tim Klijn en consorten en zijn de terugluisteruitzendingen van Wietze/Klaas verdwenen: https://www.538.nl/de-538-ochtend-met-t ... florentien.
Jammer maar helaas. Dan via 538 'Gemist' de uitzending van vandaag nog maar even terugluisteren.
Via deze pagina kan ik van de andere dagen, oftewel woe/do niet meer terugluisteren of ik kijk gigantisch scheel.
Gisteravond heb ik de 1e 5 minuten van totaal 45 minuten van de woensdagmorgenshow teruggeluisterd (31 mei) en ik dacht net de rest terug te gaan luisteren en morgen/overmorgen de uitzending van donderdagmorgen (1 juni) nog 45 minuten die ik gemist had. Echter is de pagina al aangepast naar Tim Klijn en consorten en zijn de terugluisteruitzendingen van Wietze/Klaas verdwenen: https://www.538.nl/de-538-ochtend-met-t ... florentien.
Jammer maar helaas. Dan via 538 'Gemist' de uitzending van vandaag nog maar even terugluisteren.
Via deze pagina kan ik van de andere dagen, oftewel woe/do niet meer terugluisteren of ik kijk gigantisch scheel.
-
Via deze link nog wel terug te luisteren https://omny.fm/shows/538-ochtendshow/p ... s-staat-opDaan0612 schreef: ↑02 jun 2023 19:55 De laatste uitzending is geweest en het gaat vlot allemaal.
Ik weet het niet. Hem helemaal wegdoen, lijkt me ergens wat overdreven. Maar ik ken zijn oude cijfers niet voordat hij naar de ochtend ging, ik weet niet hoe de huidige cijfers in het weekend zijn. Dus vind het lastig.
Overigens jammer dat de nieuwe ochtendshow dezelfde naam blijft houden. Zet daar nou weer iets herkenbaars neer.
Ook 538 zelf. Je moet alleen de nieuwe ochtendshow van vandaag, wat nog geen nieuwe ochtendshow was, terugluisteren.Daan0612 schreef: ↑02 jun 2023 19:55 De laatste uitzending is geweest en het gaat vlot allemaal.
Ik verwacht dat De Jager rustig afwacht wat er de komende maanden gaat gebeuren. Ik zie bijvoorbeeld Wietze de Jager na de FM herverdeling wel opduiken bij Slam, mocht Slam een FM frequentie bemachtigen en Talpa hiermee instemmen.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Ik bedacht het me afgelopen week na het nieuws dat Van Velthuyzen terugkeert bij Veronica. Hij moest destijds plaats maken voor Klijn, Ruyer, Van Nieuwenhuize en Van der Bruggen. Veronica moest een soort classic 538 worden. Inmiddels zijn Klijn, Ruyer en Van der Bruggen overgestapt naar 538. Dus inderdaad, waar is het misgegaan?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Disclaimer:
Disclaimer:
Ik heb het al eerder gepost, maar 538’heeft zijn luisteraars (die de zender groot hebben gemaakt) een dikke middelvinger gegeven door te verjongen en zogenaamd ineens music driven te worden. De hele creativiteit en niveau van speaks is daarmee om zeep geholpen.
Nu gaan ze weer langzaam terug naar wat meer personality
en daar heb je ervaring voor nodig.
538’heeft de aantallen luisteraars nog, dus laten we kijken welk effect het gaat hebben
Nu gaan ze weer langzaam terug naar wat meer personality
en daar heb je ervaring voor nodig.
538’heeft de aantallen luisteraars nog, dus laten we kijken welk effect het gaat hebben
Verjongen is geen slecht idee, maar is niet populair bij het publiek zolang de oudgedienden nog goed werk leveren.
Misschien kan je beter als station met je publiek meegroeien dan steeds proberen te verjongen en als dat mislukt nog maar de helft van je luisteraars overhouden. Bij 3FM is het mislukt. BIj 538 gaat het ook niet echt goed.
Misschien had Talpa beter SLam als jongeren zender onder 538 kunnen houden. Nu is 538 de jongste zender en daar ligt de leeftijd geloof ik al gemiddeld op de 35 jaar. Daar onder hebben ze niets meer.
Misschien had Talpa beter SLam als jongeren zender onder 538 kunnen houden. Nu is 538 de jongste zender en daar ligt de leeftijd geloof ik al gemiddeld op de 35 jaar. Daar onder hebben ze niets meer.
-
Even buiten commercie gekeken:jessica schreef: ↑03 jun 2023 02:39 Misschien kan je beter als station met je publiek meegroeien dan steeds proberen te verjongen en als dat mislukt nog maar de helft van je luisteraars overhouden. Bij 3FM is het mislukt. BIj 538 gaat het ook niet echt goed.
Uiteindelijk zul je jezelf uit de markt plaatsen, omdat je luisteraars geheel verdwijnen (zij overlijden een keer)
Moet men dan wel gaan verjongen? Dat natuurlijk wel, anders zendt je uit voor een paardekop die nog leeft.
Dan kun je het beter (wel goed natuurlijk) nu doen zodat je in ieder geval een luisterende een doelgroep behoudt.
(even buiten beschouwing gelaten of 'de jeugd' uberhaupt de radio nog als medium beschouwd.)
Bij Veronica of bij 538?Phoenix schreef: ↑02 jun 2023 20:53 Ik bedacht het me afgelopen week na het nieuws dat Van Velthuyzen terugkeert bij Veronica. Hij moest destijds plaats maken voor Klijn, Ruyer, Van Nieuwenhuize en Van der Bruggen. Veronica moest een soort classic 538 worden. Inmiddels zijn Klijn, Ruyer en Van der Bruggen overgestapt naar 538. Dus inderdaad, waar is het misgegaan?
In ieder geval iets met een minder menselijke mol, ook wel Talpa genoemd.
Rock 'n roll is better than music!
Sowieso bij Radio 538. Totaal geen visie, of de verkeerde. Alles op Dane en Wietze gezet, twee bewezen zwakke schakels zonder de juist intrisieke motivatie. Geen talent opgeleid en dat doet nu pijn. Vier types van middelbare leeftijd 40+ en een 60er in de ochtend is niet ideaalOortjes schreef: ↑03 jun 2023 11:28Bij Veronica of bij 538?Phoenix schreef: ↑02 jun 2023 20:53 Ik bedacht het me afgelopen week na het nieuws dat Van Velthuyzen terugkeert bij Veronica. Hij moest destijds plaats maken voor Klijn, Ruyer, Van Nieuwenhuize en Van der Bruggen. Veronica moest een soort classic 538 worden. Inmiddels zijn Klijn, Ruyer en Van der Bruggen overgestapt naar 538. Dus inderdaad, waar is het misgegaan?
In ieder geval iets met een minder menselijke mol, ook wel Talpa genoemd.
Dat los je op door om de 10 a 15 jaar een nieuw station aan de onderkant van de markt te introduceren.Henkjan2016 schreef: ↑03 jun 2023 09:43Even buiten commercie gekeken:jessica schreef: ↑03 jun 2023 02:39 Misschien kan je beter als station met je publiek meegroeien dan steeds proberen te verjongen en als dat mislukt nog maar de helft van je luisteraars overhouden. Bij 3FM is het mislukt. BIj 538 gaat het ook niet echt goed.
Uiteindelijk zul je jezelf uit de markt plaatsen, omdat je luisteraars geheel verdwijnen (zij overlijden een keer)
Moet men dan wel gaan verjongen? Dat natuurlijk wel, anders zendt je uit voor een paardekop die nog leeft.
Dan kun je het beter (wel goed natuurlijk) nu doen zodat je in ieder geval een luisterende een doelgroep behoudt.
(even buiten beschouwing gelaten of 'de jeugd' uberhaupt de radio nog als medium beschouwd.)
Dus een nieuw jonger station onder 538. Met een nieuwe naam en nieuwe ideeen. Ik vond het een fout dat ze Slam weer hebben afgestoten bijvoorbeeld. Dit station hadden ze kunnen door ontwikkelen.
-
De regels waren toen veranderd dat je van 2 naar 4 kavels mocht en Radio 10 leverde Talpa meer op dus dan stoot je de zender die misschien wel meer jongere bereikt maar mindere scoort afjessica schreef: ↑03 jun 2023 13:51Dat los je op door om de 10 a 15 jaar een nieuw station aan de onderkant van de markt te introduceren.Henkjan2016 schreef: ↑03 jun 2023 09:43Even buiten commercie gekeken:jessica schreef: ↑03 jun 2023 02:39 Misschien kan je beter als station met je publiek meegroeien dan steeds proberen te verjongen en als dat mislukt nog maar de helft van je luisteraars overhouden. Bij 3FM is het mislukt. BIj 538 gaat het ook niet echt goed.
Dus een nieuw jonger station onder 538. Met een nieuwe naam en nieuwe ideeen. Ik vond het een fout dat ze Slam weer hebben afgestoten bijvoorbeeld. Dit station hadden ze kunnen door ontwikkelen.