Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Kar

Re: Veranderingen 538

Bericht door Kar »

Maar wel een hoop negatieve publiciteit
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Jobfr schreef: 29 sep 2022 17:46 Heerlijk storm in een glas water weer dit haha
Nee, geen storm in een glas water, maar een slecht uitgevoerd radio-item.
Het bespreekbaar maken van dit onderwerp is een goed uitgangspunt, want het zal voor veel luisteraars herkenbaar zijn. De uitvoering is echter zeer slecht en tekenend voor 538 op dit moment.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
San27

Bericht door San27 »

Net ook bij rtl4 ,Marco b zoveel Alarmschijven en 0 vermeldingen in een top 1000 van 30 jaar. Denken jullie , reactie 538 niet op gestemd. Hmmm…
Oortjes

Bericht door Oortjes »

https://www.radiofreak.nl/wietze-de-jag ... -toe-zoek/

Radio is continuïteit, verrast worden in een voorspelbare programmering. Vier dagen een ochtendshow doen, lijkt mij een doodsteek.
Rock 'n roll is better than music!
Jobfr

Bericht door Jobfr »

San27 schreef: 29 sep 2022 18:51 Net ook bij rtl4 ,Marco b zoveel Alarmschijven en 0 vermeldingen in een top 1000 van 30 jaar. Denken jullie , reactie 538 niet op gestemd. Hmmm…
Hij is veel fans verloren natuurlijk.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Oortjes schreef: 29 sep 2022 18:58 https://www.radiofreak.nl/wietze-de-jag ... -toe-zoek/

Radio is continuïteit, verrast worden in een voorspelbare programmering. Vier dagen een ochtendshow doen, lijkt mij een doodsteek.
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... of-reactie
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Phoenix schreef: 29 sep 2022 18:41
Jobfr schreef: 29 sep 2022 17:46 Heerlijk storm in een glas water weer dit haha
Nee, geen storm in een glas water, maar een slecht uitgevoerd radio-item.
Het bespreekbaar maken van dit onderwerp is een goed uitgangspunt, want het zal voor veel luisteraars herkenbaar zijn. De uitvoering is echter zeer slecht en tekenend voor 538 op dit moment.
Eens. Of geld hier het gezegde ‘alle aandacht is goed of het nou negatief of positief is’
density1

Bericht door density1 »

Weet niet of dit nou positieve of negatieve aandacht is. Het is gewoon onhandig voor een station wat het moeilijk heeft.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Na de sneer van Niek van der Bruggen richting de vertrekkende 538 jocks, was het vanavond Andres Odijk die een plaagstootje uitdeelde aan 538 en Wietze de Jager in het bijzonder. Voor wie het gemist heeft en wil terugluisteren, het was vanavond rond 10 voor 9. Conclusie is dat Andres stopt met het avondprogramma omdat het niet te combineren is met de zorg voor zijn drie planten.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Pot

Bericht door Pot »

Ik lees dit 538-statement echt als onzinverhaal: als 538 zoiets daadwerkelijk wil bespreken of een balletje wil opgooien, dan laat je een DJ niet 'on air' dreigen om een dag minder te gaan werken. En mocht dat wel de bedoeling zijn geweest, dan begrijp ik niet dat er vanmiddag pas een statement naar buiten is gekomen.

Overigens heeft Wietze wel recht op z'n vrije dagen en zolang zijn kinderen nog jong genoeg zijn, zou ik, als ik hem was, die dagen opmaken. Het risico is alleen dat je je ochtendprogramma kwijtraakt.
Oren open!
RadioFanDaan

Bericht door RadioFanDaan »

Phoenix schreef: 29 sep 2022 23:14 Na de sneer van Niek van der Bruggen richting de vertrekkende 538 jocks, was het vanavond Andres Odijk die een plaagstootje uitdeelde aan 538 en Wietze de Jager in het bijzonder. Voor wie het gemist heeft en wil terugluisteren, het was vanavond rond 10 voor 9. Conclusie is dat Andres stopt met het avondprogramma omdat het niet te combineren is met de zorg voor zijn drie planten.

😂😂😂😂😂😂. Ik heb t gehoord ja😂😂
density1

Bericht door density1 »

Pot schreef: 29 sep 2022 23:57 Ik lees dit 538-statement echt als onzinverhaal: als 538 zoiets daadwerkelijk wil bespreken of een balletje wil opgooien, dan laat je een DJ niet 'on air' dreigen om een dag minder te gaan werken. En mocht dat wel de bedoeling zijn geweest, dan begrijp ik niet dat er vanmiddag pas een statement naar buiten is gekomen.

Overigens heeft Wietze wel recht op z'n vrije dagen en zolang zijn kinderen nog jong genoeg zijn, zou ik, als ik hem was, die dagen opmaken. Het risico is alleen dat je je ochtendprogramma kwijtraakt.
Damage control?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Tim bij de aankondiging van de laatste Ruyers Goud van Oud: Hij gaat terug naar 538.
Rick: Ja en je weet, als er een schaap over de dam is ...

Ik zou het toch wel gaaf vinden, hoe leuk en goed de ochtendshow op Veronica nu ook is. Maar heb wel ergens het gevoel dat ze nu wel meer een eilandje worden op een zender die met de nieuwe programmering steeds een beetje meer op een lokale omroep gaat lijken.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 30 sep 2022 09:01 Tim bij de aankondiging van de laatste Ruyers Goud van Oud: Hij gaat terug naar 538.
Rick: Ja en je weet, als er een schaap over de dam is ...

Ik zou het toch wel gaaf vinden, hoe leuk en goed de ochtendshow op Veronica nu ook is. Maar heb wel ergens het gevoel dat ze nu wel meer een eilandje worden op een zender die met de nieuwe programmering steeds een beetje meer op een lokale omroep gaat lijken.
Tim Klijn en team naar 538? Dat is heel ongeloofwaardig, maar ik verbaas me nergens meer over.
Disclaimer:
Daan!

Bericht door Daan! »

Als Wietze per se minder wil werken, lijkt me de makkelijkste oplossing om Lindo vanaf 9u te laten beginnen. Oke, dan kan hij nog zijn kinderen niet naar school brengen, maar het scheelt wel 5uur. Bovendien bespaart Talpa een sidekick.
Plaats reactie