Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Jobfr

Re: Veranderingen 538

Bericht door Jobfr »

Het enige wat Niek doet is ‘maken of kraken’ in die 2 uur inderdaad. Lindo vraagt altijd hoe je dag is in 3 woorden. Coen gaat waarschijnlijk ook wel wat dingen doen in zijn lunchshow (nieuwslezer is Jo van Egmond). Mark Labrand doet nooit iets bijzonders in zijn uren. Dat is ook niet zijn kwaliteit.

Ik zou inderdaad wat meer speciale dingen doen maar wel vooral draaiend rond muziek. Niet allemaal domme spelletjes doen in Office uren. Dat is iets voor de ochtendshow, middagshow en late avond. Je had een tijdje ‘Greatest Hits’ tussen 10:00-12:00 en top 5 verschuivingen in de 538 top 50 om 19:00. Zulke dingen moet je weer introduceren.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Opvallend is dat David Guetta opeens bij de dj pagina verdwenen is. Julia van reyendam is al toegevoegd
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Jurjen Gofers was ook tijdje verdwenen en toen weer terug. Zegt niet zoveel. Ze doen soms rare dingen op de 538 site.
supermanbart

Bericht door supermanbart »

Hoi24 schreef: 27 sep 2022 16:42 Ze kunnen beter nu ingrijpen voor het nog meer mis gaat.

Wietze wilt 4 dagen werken, dus Wietze naar radio 10 middagshow, Rob van Someren ochtendshow bij radio 10.

Gerard Ekdom ochtendshow op radio veronica

Tim, Rick, Niels en Florentien ochtendshow radio 538.

Bij Frank en Jelte een vaste nieuwslezer ook voor de halve uren.
Zou hetzelfde doen, maar ik zou Coen en Sander op de ochtend van Radio 10 zetten. Vind het ook raar dat ze dat niet gelijk gedaan hebben, toen ze bij Radio 538 van de middag afgehaald zijn. Bij Radio 10 kunnen ze nog jaren vooruit met hun show.

Gerard Ekdom dan naar de ochtend bij Veronica,
Tim Klijn met z’n team naar de ochtend bij 538.
Wietze naar de lunch van 538.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wat ik ook raar vind, die awards die ze uitreiken tijdens de Top 1000, genaamd de ballen van 538, voor artiesten die veel betekend hebben in 30 jaar 538.
Gisteren voor Di-rect, volkomen terecht natuurlijk. Vandaag ging de award naar Antoon 🙄 die net komt kijken. Dat snap ik dan echt niet. Twee uur later is Jacqueline van Krezip in de uitzending en die krijgt niks 🤣🤣. Wie beslist dit soort rare dingen?

En ook dat de middagshow van Frank en Jelte op het halve uur helemaal geen nieuws meer heeft, dat is toch ook redelijk debiel?
Daan!

Bericht door Daan! »

Gewoon helemaal geen nieuws? Daarvoor was er alleen geen interactie.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Daan! schreef: 28 sep 2022 18:36 Gewoon helemaal geen nieuws? Daarvoor was er alleen geen interactie.
Nee vandaag alleen verkeer en weer nog
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vliegendereporter schreef: 26 sep 2022 23:18 De Ochtend show te zwaar voor Wietze https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... htendshow/
Kicken brandt Wietze de Jager tot de enkels af. Terecht of niet, eerder opperde dezelfde Kicken dat Wietze samen met zijn vrouw de ochtendshow op Sky maar moest gaan doen. Alsof dat geen (grotere) impact heeft op het gezinsleven.

“Ik geef toe, het is gedurfd, maar hoe gaaf zou het zijn als Wietze (van Mattie & Wietze) samen met zijn vrouw Lieke (tot voor kort ook on-air bij QMusic) samen het stokje van Edwin Evers overnemen, als die ooit een deurtje verder gaat kijken. Dán krijgen we iets op de radio dat in Nederland nog nooit vertoond is.. Ja je had de Breakfast Club van Jeanne & Peter, maar dat was alleen een duo, geen koppel.”

https://radiowereld.nl/column/2018/02/c ... en-wietze/
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
james knol

Bericht door james knol »

enige voordeel: code is cashen die is heel goed en houd je lang bezig ;) waarom hebben we daar niet over gehad?
Daan!

Bericht door Daan! »

Misschien omdat er onderwerpen zijn die meer impact hebben en daarom daar de focus naar toegaat?
james knol

Bericht door james knol »

ik luister altijd naar code is cashen omdat ik dan net in de taxi zit en het is niet makkelijk
marbles

Bericht door marbles »

supermanbart schreef: 28 sep 2022 18:23
Hoi24 schreef: 27 sep 2022 16:42 Ze kunnen beter nu ingrijpen voor het nog meer mis gaat.

Wietze wilt 4 dagen werken, dus Wietze naar radio 10 middagshow, Rob van Someren ochtendshow bij radio 10.

Zou hetzelfde doen, maar ik zou Coen en Sander op de ochtend van Radio 10 zetten. Vind het ook raar dat ze dat niet gelijk gedaan hebben, toen ze bij Radio 538 van de middag afgehaald zijn. Bij Radio 10 kunnen ze nog jaren vooruit met hun show.

Sander heeft geloof ik zelfs 4 kinderen, als je hem een ochtendshow laat doen, krijg je een 2e Wietze.
Minder eenheidsworst op de radio please
joostpas

Bericht door joostpas »

supermanbart schreef: 28 sep 2022 18:23

Waarom zouden jullie allemaal willen dat Tim, Rick en Niels naar de ochtend van 538 zouden gaan?
Ik vind ze juist op Veronica goed tot hun recht komen, en ik zie 538 nu ook niet echt als vlaggenschip van Talpa radio, want zo wordt de zender in ieder geval niet behandeld, ook afgaande op deze 'top 1000 van 30 jaar 538' week.

Persoonlijk zou ik het idee dat al eerder geopperd werd toepassen, namelijk Wietze maandag tot en met donderdag, en dan op vrijdag iemand van buitenaf laten presenteren, al ben ik nog er nog niet uit wie dat zou moeten zijn (geen Evers 😉)
Pot

Bericht door Pot »

Geen ouderschapsverlof voor Wietze:
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... of-reactie
Oren open!
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Heerlijk storm in een glas water weer dit haha
Plaats reactie