Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Orange

Re: Veranderingen 538

Bericht door Orange »

Henkjan2016 schreef: 30 jun 2022 22:23
Jobfr schreef: 30 jun 2022 22:19 Dave zat allang achter het plan dat Frank Dane de middagshow zou krijgen en Coen en Sander nieuwe plekken. Hij is de baas van alle zenders namelijk dus Coen naar Veronica zit ook in zijn plan waarschijnlijk. Igmar die niet werd verlengd is vast ook al besproken met Dave. Zat niet in zijn plannen. Wietze in de ochtend is denk ik de laatste beslissing geweest waar hij geen rol in heeft gehad.
Ik zal hem maar even inkoppen: Ik lees enkel ‘ik denk’,’vast’ en ‘waarschijnlijk’.

Volgens mij is men hier op het forum op zoek naar meer info/bronnen.
'Ik denk' is vast aan de orde, maar het lijkt mij ook heel logisch. Je gaat niet iemand aanstellen en vlak daarvoor de boel flink omgooien. Dan betrek je de nieuwe baas daar toch echt bij. Als ik binnenkort de scepter over 538/Talpa radio zou mogen zwaaien, zou ik zeer verbolgen zijn als ze vlak daarvoor zonder overleg de kopstukken in de dagprogrammering gaan wisselen. Lijkt me dat Dave zich dan ook gepasseerd zou voelen. Dus lijkt mij dat Jobfr hier echt wel een punt heeft.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Voor info en bronnen moet je bij officiële kanalen of Frank Kicken zijn. Niemand op dit forum heeft bronnen.
JopisBack

Bericht door JopisBack »

Johanneke schreef: 30 jun 2022 12:05 Patrick Kicken meldt dat Barend van Deelen terug naar 3FM zou gaan. Positieve ontwikkeling voor 538, na Daniel en Igmar weer eentje kwijt die ze wat mij betreft als kiespijn konden missen. Grote mond en weinig gepresteerd. Ivo blijft een beetje alleen over van dit clubje.
Ik zou eens proberen of Menno of Wim toch niet de overstap willen maken naar 538, ook met het oog op hun leeftijd misschien interessant zodat ze straks kunnen doorstromen naar bijv Radio 10. Ze scoren op Q music als een trein
Roddelpraat bevestigd het ook! Lekker bezig daar 538,Barend is een goede deejay die zeker wel de middagshow had kunnen pakken.
Pot

Bericht door Pot »

JopisBack schreef: 01 jul 2022 01:34
Johanneke schreef: 30 jun 2022 12:05 Patrick Kicken meldt dat Barend van Deelen terug naar 3FM zou gaan. Positieve ontwikkeling voor 538, na Daniel en Igmar weer eentje kwijt die ze wat mij betreft als kiespijn konden missen. Grote mond en weinig gepresteerd. Ivo blijft een beetje alleen over van dit clubje.
Ik zou eens proberen of Menno of Wim toch niet de overstap willen maken naar 538, ook met het oog op hun leeftijd misschien interessant zodat ze straks kunnen doorstromen naar bijv Radio 10. Ze scoren op Q music als een trein
Roddelpraat bevestigd het ook! Lekker bezig daar 538,Barend is een goede deejay die zeker wel de middagshow had kunnen pakken.
Oja. Was Roddelpraat niet het kanaal dat eekn"n 3FM-Dk beschuldigde van seksueel misbruik bij een minderjarige door de leeftijd 31 om te draaien naar 13? En dat vervolgens niet waar bleek te zijn?

Ik dacht ook dat ze onlangs nog zeiden dat Barend (met Iris) de middagshow op 538 zou gaan doen...

Héél betrouwbaar allemaal. :D
Oren open!
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Orange schreef: 30 jun 2022 22:27
Henkjan2016 schreef: 30 jun 2022 22:23
Jobfr schreef: 30 jun 2022 22:19 Dave zat allang achter het plan dat Frank Dane de middagshow zou krijgen en Coen en Sander nieuwe plekken. Hij is de baas van alle zenders namelijk dus Coen naar Veronica zit ook in zijn plan waarschijnlijk. Igmar die niet werd verlengd is vast ook al besproken met Dave. Zat niet in zijn plannen. Wietze in de ochtend is denk ik de laatste beslissing geweest waar hij geen rol in heeft gehad.
Ik zal hem maar even inkoppen: Ik lees enkel ‘ik denk’,’vast’ en ‘waarschijnlijk’.

Volgens mij is men hier op het forum op zoek naar meer info/bronnen.
'Ik denk' is vast aan de orde, maar het lijkt mij ook heel logisch. Je gaat niet iemand aanstellen en vlak daarvoor de boel flink omgooien. Dan betrek je de nieuwe baas daar toch echt bij. Als ik binnenkort de scepter over 538/Talpa radio zou mogen zwaaien, zou ik zeer verbolgen zijn als ze vlak daarvoor zonder overleg de kopstukken in de dagprogrammering gaan wisselen. Lijkt me dat Dave zich dan ook gepasseerd zou voelen. Dus lijkt mij dat Jobfr hier echt wel een punt heeft.
Volgens mij, maar ik kan het mis hebben, gaat het niet om de inhoud, maar over het 'de mond snoeren van een ander forumlid'.
Dan begrijp ik dat er naar bronnen wordt gevraagd in plaats van de 'ik denk' en 'waarschijnlijk'.

Dat zie ik er niet in terug en ik zie in een latere reactie dat het er ook niet is.

PS: Ik reageerde hierop omdat het naar mijn idee een open discussie onmogelijk maakt]
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Hoezo maak ik met die reactie een open discussie onmogelijk? Ik verwoord het misschien te stellig maar ik claim nergens een feit te presenteren. Ik reageerde op forum leden die zeiden dat omdat Dave vandaag begint er vanaf nu veranderingen komen die zijn idee zijn. Ik geef mijn theorie dat Frank Dane naar de middag en Coen en Sander op nieuwe plekken waarschijnlijk al zijn idee was.
Henkjan2016

Jobfr schreef: 01 jul 2022 12:09 Hoezo maak ik met die reactie een open discussie onmogelijk? Ik verwoord het misschien te stellig maar ik claim nergens een feit te presenteren. Ik reageerde op forum leden die zeiden dat omdat Dave vandaag begint er vanaf nu veranderingen komen die zijn idee zijn. Ik geef mijn theorie dat Frank Dane naar de middag en Coen en Sander op nieuwe plekken waarschijnlijk al zijn idee was.
Dank je voor je reactie. In mijn beleving bracht je het inderdaad iets te stellig. Wat mij betreft is mijn vraag afgesloten.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Mart Meijer zit bijna 3 uur na het einde van zijn uren blijkbaar nog steeds in de studio bij Niek van der Bruggen. Enig idee wat hij daar dan doet? Gaat hij non stop top 50 begeleiden? Gewoon voor de gezelligheid? Vond het vrij bijzonder.
topradiofm

Bericht door topradiofm »

Hij is ook producer bij 538, dit doet hij normaal bij Mark. Nu Niek de uren van Mark overneemt, is Mart producer bij Niek.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Aha oké dat wist ik niet.
rodie

Bericht door rodie »

Pot schreef: 01 jul 2022 08:13
JopisBack schreef: 01 jul 2022 01:34
Oja. Was Roddelpraat niet het kanaal dat eekn"n 3FM-Dk beschuldigde van seksueel misbruik bij een minderjarige door de leeftijd 31 om te draaien naar 13? En dat vervolgens niet waar bleek te zijn?

Ik dacht ook dat ze onlangs nog zeiden dat Barend (met Iris) de middagshow op 538 zou gaan doen...

Oja, was Roddelpraat niet het kanaal dat de schandalen rondom The Voice als eerste bekendmaakten?

Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Interessant Jelmer Gussinklo staat niet meer op de site van 538 bij ''sidekicks''
Henkjan2016

Hoi24 schreef: 05 jul 2022 20:14 Interessant Jelmer Gussinklo staat niet meer op de site van 538 bij ''sidekicks''
Kan ie terug naar Veronica, is vast nog wel een interessant plekje vrij bij voormalig radiocollega Stenders. Ik zou het niet te zwartwit oppakken bij Talpa. Die kunnen schuiven wat ze willen.
Daan!

Bericht door Daan! »

Hij kan daar ook weer alleen producer zijn.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Daan! schreef: 05 jul 2022 20:47 Hij kan daar ook weer alleen producer zijn.
Klopt hij is producer bij Jamy
Plaats reactie