Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
castmember

Re: Veranderingen 538

Bericht door castmember »

density1 schreef: 22 jun 2022 11:12Tja, dan snap ik totaal de keuze voor hem niet, als hij eerder uit de ochtend moest verdwijnen....
Een Coen & Sander show zou toch ook niet werken in de ochtend?!?

Sommige DJ's of programma's werken beter in een middag tijdslot dan in de ochtend, ik vind daarin de keuze van 3FM juist gek om Rob & Wijnand in de ochtend te zetten maar dat is een andere discussie voor een ander topic. Ik denk dat Frank dit best kan en dat hij niet weg is gehaald uit de ochtend omdat Frank slecht was, maar omdat de show die hij daar maakte niet aansloot met wat het publiek verwachtte. Volgens mij zijn de programma's die hij hiervoor in de middag maakte allemaal wel goed gelukt, dus waarom dan niet nu weer die kans even. Ik zie het wel gebeuren dat dit weer aan slaat eigenlijk.

Verder blijf ik de communicatie rond dergelijke wijzigingen krom vinden, maar goed.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Jrdy

Bericht door Jrdy »

Hopelijk gaat het een programma worden zoals de De Frank en Vrijdag Show was, dat was altijd genieten met Frank en Jelte. Hannelore zal ook wel weer de vaste nieuwslezer worden van het programma? :D
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Jrdy schreef: 22 jun 2022 12:07 Hopelijk gaat het een programma worden zoals de De Frank en Vrijdag Show was, dat was altijd genieten met Frank en Jelte. Hannelore zal ook wel weer de vaste nieuwslezer worden van het programma? :D
En Jo van Egmond dan?
Jrdy

Bericht door Jrdy »

Ja, daar ben ik ook erg benieuwd naar, maar ik verwacht niet dat zij meegaat naar dit programma.
MrsJT81

Bericht door MrsJT81 »

Ik ben echt Coen en Sander fan, en nog maar 1 keer in de week is te weinig. Mijn inziens.
En dan Dane als vervanging. Echt verschrikkelijk. Was blij dat hij uit de ochtend was.

Hoop dat Coen en Sander als hun contract afloopt bij Talpa alsnog weer ergens samen een dagelijkse show gaan maken.
Greatski

Bericht door Greatski »

Jrdy schreef: 22 jun 2022 12:07 Hopelijk gaat het een programma worden zoals de De Frank en Vrijdag Show was, dat was altijd genieten met Frank en Jelte. Hannelore zal ook wel weer de vaste nieuwslezer worden van het programma? :D
Ja dat zou zeker leuk zijn, inclusief albert op de piano

Afbeelding
Pot

Bericht door Pot »

Het was even wachten op de bevestiging van de (terug)komst van Dane naar de middag.

Of het een goede keuze is, weet ik niet. Vreemd is het wel aangezien ze hem een halfjaar geleden niet goed genoeg vinden voor de ochtend. Vervolgens gaat hij dus de middag doen met één van zijn oude sidekicks uit de ochtend. Kies dan voor wat anders zou ik zeggen.

Overigens gaf Frank wel aan dat hij ook een plekje in de ochtend aangeboden kreeg (dat lijkt 3FM te zijn geweest) en bij een ander station nog in het weekend een programma kon krijgen. Ben wel benieuwd welke zender dat was...
Oren open!
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Pot schreef: 22 jun 2022 14:29 Het was even wachten op de bevestiging van de (terug)komst van Dane naar de middag.

Of het een goede keuze is, weet ik niet. Vreemd is het wel aangezien ze hem een halfjaar geleden niet goed genoeg vinden voor de ochtend. Vervolgens gaat hij dus de middag doen met één van zijn oude sidekicks uit de ochtend. Kies dan voor wat anders zou ik zeggen.

Overigens gaf Frank wel aan dat hij ook een plekje in de ochtend aangeboden kreeg (dat lijkt 3FM te zijn geweest) en bij een ander station nog in het weekend een programma kon krijgen. Ben wel benieuwd welke zender dat was...
Qmusic? Met het vertrek van Jordi Warners
WFNX

Bericht door WFNX »

Zelden zoveel gestuntel en idiotie gezien als bij 538. Haal je hem met veel tam tam van de ochtend af, met grote gevolgen voor de luistercijfers, om hem negen maanden later de middag te geven. Wat een wanprestatie. Had die switch gelijk gemaakt. Weekje ertussen en gaan. Of anders voor iets nieuws, maar deze constructie is bizar. De leiding is het daar echt volledig zoek. Die quotes over "de luisteraar is met ons meegegroeid" dus we moeten iets anders zijn helemaal hilarisch. Want dat waag ik te betwijfelen. Als 538 luisteraar in de 90s en 00s is er weinig meer herkenbaar, en het format is meer hitradio dan ooit (spoiler: dat was het niet meer sinds de komst van Evers, als je uitzendingen van hem en greatest hits terug luistert hoor je een veel bredere muziekmix inclusief classics dan 538 nu). Nee, dit lijkt me allemaal half half, hopelijk vindt Frank het vuur weer, maar daarmee staat 538 nog niet "aan".
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Je vergeet 3fm qua gestuntel. En wat ik begreep is er een voormalig regelaar van 538 nu op weg naar 3fm?
Pot

Bericht door Pot »

Henkjan2016 schreef: 22 jun 2022 21:40 Je vergeet 3fm qua gestuntel. En wat ik begreep is er een voormalig regelaar van 538 nu op weg naar 3fm?
Menno de Boer?
Chris Hartgers?
Of Caroline Will?

Alle drie werknemers van Talpa/538 geweest, maar nu al even actief bij de NPO.
Oren open!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

WFNX schreef: 22 jun 2022 21:29 Zelden zoveel gestuntel en idiotie gezien als bij 538. Haal je hem met veel tam tam van de ochtend af, met grote gevolgen voor de luistercijfers, om hem negen maanden later de middag te geven. Wat een wanprestatie. Had die switch gelijk gemaakt. Weekje ertussen en gaan. Of anders voor iets nieuws, maar deze constructie is bizar. De leiding is het daar echt volledig zoek. Die quotes over "de luisteraar is met ons meegegroeid" dus we moeten iets anders zijn helemaal hilarisch. Want dat waag ik te betwijfelen. Als 538 luisteraar in de 90s en 00s is er weinig meer herkenbaar, en het format is meer hitradio dan ooit (spoiler: dat was het niet meer sinds de komst van Evers, als je uitzendingen van hem en greatest hits terug luistert hoor je een veel bredere muziekmix inclusief classics dan 538 nu). Nee, dit lijkt me allemaal half half, hopelijk vindt Frank het vuur weer, maar daarmee staat 538 nog niet "aan".
Duidelijke mening en ben het er volledig mee eens. Niels Hoogland werd in 2011 weggestuurd door de toenmalige aandeelhouders om totaal onduidelijke redenen, want het station scoorde als een trein en was zeer steady qua programmering. De mevrouw die nu de programmaleiding moet voorstellen, heeft er in nog geen twee jaar een onbeschrijfelijke bende van gemaakt, totaal onlogische beslissingen genomen en het verschil met Q music verviervoudigd. Je zou zeggen, hoe krijg je het voor elkaar? Maar vooral vraag ik me af, waarom laten ze haar verder gewoon aanklooien???
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Misschien is de komst van Dave Minneboo wel het einde van Coco Hermans. Ik weet niet hoelang haar contract loopt, maar dat zal misschien wel volgend jaar aflopen. Denk niet dat Talpa met haar door wilt. Edwin Evers over 538 gister kort over 538 zegt het ook onbegrijpelijk te vinden wat er nu bij 538 gebeurd. Ze zullen na de zomer weer opnieuw moeten bouwen en luisteraars vinden. Ik hoop dat ze nu wel een lange adem hebben…
Daan!

Bericht door Daan! »

Waar zei Evers dat?
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Ik denk bij Humberto gisteravond op RTL4, daar zit ie.
Plaats reactie