Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Hoi24

Re: Veranderingen 538

Bericht door Hoi24 »

Oortjes schreef: 27 mei 2022 16:46 Mannen als Edwin Evers, Lindo Duvall en Rob van Someren hebben inmiddels wel een ouder publiek. Ik kan mij niet zo goed voorstellen dat deze de ruggengraat van Radio 538 gaan worden, tenzij men echt wil verouderen. Vooralsnog vind ik ze beter op Radio 10 of Veronica passen.
Dat zeggen Orange en ik ook niet dat Edwin Evers en Rob van Someren naar radio 538 gaan.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Jobfr schreef: 27 mei 2022 17:23 Lindo Duvall maakte iets na 13:00 wel een grapje over het feit dat hij vervangen zou worden. Ik weet niet of het een hint was maar goed. Het was een geluidsfragment waarin werd gezegd dat er korting is in de verkoop en toen zei hij: ‘Nee! Wordt ik nou al ingewisseld’ en toen ging er muziek spelen. Verder niet meer op terugkomen.
Misschien een ander tijdslot op de zender?
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Mark Labrand zojuist in de 538 top 50 tijdens het bedanken.

"Special thanks voor de afgelopen jaren Chris Hartgers"
NieuweGebruiker

Bericht door NieuweGebruiker »

Hoi24 schreef: 27 mei 2022 17:57 Mark Labrand zojuist in de 538 top 50 tijdens het bedanken.

"Special thanks voor de afgelopen jaren Chris Hartgers"
Chris is ook jarenlang de vaste vormgever van 538 geweest, en als er één dj bij 538 van strakke vormgeving houdt is het wel Mark Labrand.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Radio 538 is de nummer 1 op vrijdag avond tussen 18 en 21 uur.
Daan!

Bericht door Daan! »

Waar lees je dat?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Hoi24 schreef: 27 mei 2022 18:13 Radio 538 is de nummer 1 op vrijdag avond tussen 18 en 21 uur.
Ik heb niet het idee dat ik nog veel waarde moet hechten aan een groot deel van jouw posts. Je verzint het waar je bij staat.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Johanneke schreef: 27 mei 2022 18:46
Hoi24 schreef: 27 mei 2022 18:13 Radio 538 is de nummer 1 op vrijdag avond tussen 18 en 21 uur.
Ik heb niet het idee dat ik nog veel waarde moet hechten aan een groot deel van jouw posts. Je verzint het waar je bij staat.
Hahaha eens, zijn vaak geen nuttige posts inderdaad, maar ze hadden het erover na 18u op zender, ook op Barend zijn Insta stories kan je het zien.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

DJ_Nick schreef: 27 mei 2022 19:11
Johanneke schreef: 27 mei 2022 18:46
Hahaha eens, zijn vaak geen nuttige posts inderdaad, maar ze hadden het erover na 18u op zender, ook op Barend zijn Insta stories kan je het zien.
Oh sorry, dan snap ik het wel 😄😄
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Mmmm interessant. Nu schieten de kansen voor Barend als middagshow man wel omhoog bij mij.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Jobfr schreef: 27 mei 2022 20:19 Mmmm interessant. Nu schieten de kansen voor Barend als middagshow man wel omhoog bij mij.
Gisteravond luisterde ik naar de show van Barend en toen zei hij ook "'opvolger Coen en Sander zullen we dat bekend maken nu''
Waarschijnlijk was het gewoon een grapje of het is een hint dat hij de middagshow gaat doen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pot schreef: 26 mei 2022 20:31
Phoenix schreef: 26 mei 2022 19:39 De carrousel begint op gang te komen. My guess:
- Barend & Iris gaan naar de middag.
- Lindo Duval gaat naar het 10-12 slot.
- Mark Labrand gaat naar 14-16 en gaat de 538Top50 doen van 12 tot 16
- Ivo van Breukelen gaat naar 19-22
- Niek van der Bruggen gaat naar het weekend (of gaat volledig weg van de zender)
- Frank Dane keert niet terug
Mag ik vragen hoe je op deze suggesties komt? Ik denk zelf dat het een inkoppertje is dat Frank naar de middag gaat (op aandringen van Dave). Verder verwacht ik niet dat de hele programmering op de schop gaat. Enkel Coen tijdens de lunch en Coen & Sander op vrijdag. De Top 40 zie ik niet naar 538 komen voorlopig, maar op vrijdag zal er wel een apart programma gaan komen, aangezien Coen anders 12-14u en 16-19u moet doen. Q zal er ongetwijfeld een stokje voor steken om de Top 40 te behouden.

Frank gaf bovendien aan graag bij 538 te willen blijven en 538 is nog in gesprek met hem. Kan heel misschien nog zo zijn dat 'ie naar 3FM gaat, maar denk het niet.
En waarom wordt Dane dan niet van maandag t/m vrijdag geprogrammeerd? Ik geloof niet dat Dane het risico wil lopen dat Coen & Sander betere cijfers gaan scoren dan hemzelf.

Waarom vraagt niemand zich af waarom Coen & Sander naar de vrijdagmiddag gaan? Is het een gekke gedachte dat ze dit tijdslot krijgen vanwege het lopende contract? Dat 538 liever volledig wilde stoppen met het programma maar dit eigenlijk niet kan. En dus is deze list bedacht. Ik denk dat Coen & Sander hebben vastgehouden aan het behouden van het programma ook al is het maar één dag per week. Dit houdt de merknaam in stand en bij afloop van het contract kunnen ze het programma weer makkelijker elders voortzetten.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Cijfers graag! Iedereen kan zoiets roepen…
Pot

Bericht door Pot »

Phoenix schreef: 27 mei 2022 22:31
Phoenix schreef: 26 mei 2022 19:39 De carrousel begint op gang te komen. My guess:
- Barend & Iris gaan naar de middag.
- Lindo Duval gaat naar het 10-12 slot.
- Mark Labrand gaat naar 14-16 en gaat de 538Top50 doen van 12 tot 16
- Ivo van Breukelen gaat naar 19-22
- Niek van der Bruggen gaat naar het weekend (of gaat volledig weg van de zender)
- Frank Dane keert niet terug
Mag ik vragen hoe je op deze suggesties komt? Ik denk zelf dat het een inkoppertje is dat Frank naar de middag gaat (op aandringen van Dave). Verder verwacht ik niet dat de hele programmering op de schop gaat. Enkel Coen tijdens de lunch en Coen & Sander op vrijdag. De Top 40 zie ik niet naar 538 komen voorlopig, maar op vrijdag zal er wel een apart programma gaan komen, aangezien Coen anders 12-14u en 16-19u moet doen. Q zal er ongetwijfeld een stokje voor steken om de Top 40 te behouden.

Frank gaf bovendien aan graag bij 538 te willen blijven en 538 is nog in gesprek met hem. Kan heel misschien nog zo zijn dat 'ie naar 3FM gaat, maar denk het niet.
En waarom wordt Dane dan niet van maandag t/m vrijdag geprogrammeerd? Ik geloof niet dat Dane het risico wil lopen dat Coen & Sander betere cijfers gaan scoren dan hemzelf.

Waarom vraagt niemand zich af waarom Coen & Sander naar de vrijdagmiddag gaan? Is het een gekke gedachte dat ze dit tijdslot krijgen vanwege het lopende contract? Dat 538 liever volledig wilde stoppen met het programma maar dit eigenlijk niet kan. En dus is deze list bedacht. Ik denk dat Coen & Sander hebben vastgehouden aan het behouden van het programma ook al is het maar één dag per week. Dit houdt de merknaam in stand en bij afloop van het contract kunnen ze het programma weer makkelijker elders voortzetten.
Een mooie gedachtegang, maar ik denk dat het gewoon simpel is. Frank Dane moet een plek krijgen en zou anders wellicht weggaan naar een concurrent. Je zet hem niet op een matige positie, ondanks dat zijn ochtendshow dus blijkbaar niet overtuigd genoeg was voor 538. Daarnaast is er een invloedrijk mannetje bijgekomen die niet wil dat zowel Frank Dane als Coen & Sander verloren gaan. Sander gaf al aan muzikaal wat meer te willen en dat kan bij Veronica. Coen kan zich juist gaan richten op de hits. Dan blijft er altijd nog een terugweg voor de Coen en Sander Show. En inderdaad: daar zullen ook commerciële redenen voor zijn.

Een optie voor vrijdag zou de terugkomst van de Frank en Vrijdagshow kunnen zijn.
Oren open!
JopisBack

Bericht door JopisBack »

Pot schreef: 27 mei 2022 23:01
Phoenix schreef: 27 mei 2022 22:31

Een mooie gedachtegang, maar ik denk dat het gewoon simpel is. Frank Dane moet een plek krijgen en zou anders wellicht weggaan naar een concurrent. Je zet hem niet op een matige positie, ondanks dat zijn ochtendshow dus blijkbaar niet overtuigd genoeg was voor 538. Daarnaast is er een invloedrijk mannetje bijgekomen die niet wil dat zowel Frank Dane als Coen & Sander verloren gaan. Sander gaf al aan muzikaal wat meer te willen en dat kan bij Veronica. Coen kan zich juist gaan richten op de hits. Dan blijft er altijd nog een terugweg voor de Coen en Sander Show. En inderdaad: daar zullen ook commerciële redenen voor zijn.

Een optie voor vrijdag zou de terugkomst van de Frank en Vrijdagshow kunnen zijn.
En wat is dan de reden dat Frank niet meteen de middag show over neemt van Coen en Sander? Hij is nu al bijna een half jaar van de zender! Waarom neemt Mark Labrand dan de middag twee maanden op zich? Nee er klopt niks van of Barend gaat naar het slot toe en anders Tom en Bram.
Plaats reactie