Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Veranderingen 538

Bericht door jessica »

JopisBack schreef: 26 mei 2022 18:55 Denk nog steeds Tom en Bram op de plaats van Coen en Sander.
Dat zou heel slim zijn van 538. Ze hadden Tom en Bram natuurlijk direct van Slam moeten overnemen. Maar nu weghalen bij Q lijkt me zeer verstandig. Dan kan je jaren verder.
Daan!

Bericht door Daan! »

Dat betwijfel ik. Tom kan zeker verder groeien, maar ik vraag me af of Bram altijd aan de radio gebonden blijft en hoe hij zich doorontwikkelt naar een dj/sidekick die voor het grotere publiek een show kan maken.
Elke sag 30seconds spelen, gaat niet.
JopisBack

Bericht door JopisBack »

jessica schreef: 26 mei 2022 22:58
JopisBack schreef: 26 mei 2022 18:55 Denk nog steeds Tom en Bram op de plaats van Coen en Sander.
Dat zou heel slim zijn van 538. Ze hadden Tom en Bram natuurlijk direct van Slam moeten overnemen. Maar nu weghalen bij Q lijkt me zeer verstandig. Dan kan je jaren verder.
Precies! en Frank Dane komt echt niet terug want anders had hij in juli al de middag show overgenomen.
MrsJT81

Bericht door MrsJT81 »

Ik weet wel dat als ze Frank Dane in de middag zetten, ik weg ben. Ben teruggekomen van 3FM naar 538 vanwege Coen en Sander. Irriteerde mij mateloos aan Frank Dane en team in de ochtend. Scheelde al toen Hannelore weg was, maar ook het drietal Frank Jelmer en Jelte was niet top. Heb nimmer Frank en Vrijdag show gehoord, dus mogelijk is het wat.

Maar toch vind ik het maf dat 538 dit doet. Je hebt net een wisseling gedaan in de ochtend en je wilt naar stabiele wateren en dan gooi je Coen en Sander eruit.....
de wijze heren en dames zullen het wel weten.....
Daan!

Bericht door Daan! »

Peter Heerschop deelt in Lieve Marianne een kleine sneer uit naar de directie over het uit elkaar halen van Coen en Sander.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Vanmorgen is er een kluis de studio in gebracht. Lijkt mij dat win met de zin terug komt
boxfm

Bericht door boxfm »

MrsJT81 schreef: 27 mei 2022 09:35 Ik weet wel dat als ze Frank Dane in de middag zetten, ik weg ben. Ben teruggekomen van 3FM naar 538 vanwege Coen en Sander. Irriteerde mij mateloos aan Frank Dane en team in de ochtend. Scheelde al toen Hannelore weg was, maar ook het drietal Frank Jelmer en Jelte was niet top. Heb nimmer Frank en Vrijdag show gehoord, dus mogelijk is het wat.

Maar toch vind ik het maf dat 538 dit doet. Je hebt net een wisseling gedaan in de ochtend en je wilt naar stabiele wateren en dan gooi je Coen en Sander eruit.....
de wijze heren en dames zullen het wel weten.....
De Frank en Vrijdagshow was echt een wereld van verschil met de ochtendshow, dus zou zeker de moeite waard zijn om Frank -als luisteraar- kans te geven in de middag, als die daar terecht komt dan.

Persoonlijk zou ik Frank Dane in de middag een goede zet vinden, mits ze hem de creatieve vrijheid geven die hij op de vrijdagavond had. Dat is naar mijn mening ook het creatieve/tikkeltje brutale radio dat 538 goed kan gebruiken. En dicht bij het 'oude dna' van de zender ligt.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Misschien een gekke gedachte maar ik bedacht me net iets.

Zou het zo kunnen zijn dat Jordi Warners de middagshow overneemt?
Hier mijn bedenkingen:

1): Coen en Sander zeiden dat ze het al een paar weken wisten dus misschien wisten ze het sinds half/eind April begin Mei.

2): Jordi Warners had in z'n instagram post dat hij weg ging bij Q gezegd dat hij zich even wou focussen op podcasts, livestreaming, sociale media, voice over ( https://www.instagram.com/p/CbuuvlYMqHy ... MyMTA2M2Y=)

3): dus misschien dat als het Jordi Warners zou worden dat Mark Labrand daarom wel vanaf 16 Juni tijdelijk de middagshow doet.

(Al meldt roddelpraat dat Barend van Deelen de middagshow gaat doen https://roddelpraat.nl/scoop-barend-van ... show-plek/
Daan!

Bericht door Daan! »

Nee, totaal niet realistisch.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Zou Roddelpraat betere bronnen hebben dan Kicken? Haha denk het niet maar Barend en Iris is ook een optie voor de middagshow. Al was het in de mei vakantie ook een periode Ivo en Iris. Ik denk dat Iris sowieso een rol gaat krijgen in de middagshow.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Orange schreef: 25 mei 2022 17:45 Ik vraag me af of Coen en Sander echt worden ingeruild voor Frank Dane. Is het niet Evers die terug wil en dat ze daarom worden ingeruild. Want waarom zou je Frank Dane uit de ochtend halen en dan later in de middag een plek geven ten koste van Coen en Sander?

Alhoewel Rob van Someren maandag schijnbaar ook iets bekend gaat maken. Dus dan zou het ook nog zo kunnen zijn dat Evers naar Radio 10 gaat (want waarom zou je Van Someren weghalen bij Radio 10 als het niet Evers is die daarvoor in de plaats komt? Misschien Van Someren dan in de ochtend van Veronica en Tim Klijn naar 9/10 tot 12u op 538.

Hoe dan ook, verwacht ik niet dat er een stoelendans los komt omdat Frank Dane ergens een plek moet krijgen. Ik denk dat Evers in aantocht is.
Oké, Evers naar de middag van radio 10 en Rob van Someren naar de ochtend van radio veronica.

Tim Klijn naar 9/10 tot 12 op 538? Ik denk het niet dan zou ik eerder Lindo daar neerzetten en Barend in de avond 21/00 en Frank Dane ook in de avond 19/21 met een leuke show soort avondcircus dat Frank dan doet en Tim, Rick, Niels en Jo in de middag van 538.

Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren eerlijk gezegd.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Mannen als Edwin Evers, Lindo Duvall en Rob van Someren hebben inmiddels wel een ouder publiek. Ik kan mij niet zo goed voorstellen dat deze de ruggengraat van Radio 538 gaan worden, tenzij men echt wil verouderen. Vooralsnog vind ik ze beter op Radio 10 of Veronica passen.
Rock 'n roll is better than music!
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Lindo Duvall maakte iets na 13:00 wel een grapje over het feit dat hij vervangen zou worden. Ik weet niet of het een hint was maar goed. Het was een geluidsfragment waarin werd gezegd dat er korting is in de verkoop en toen zei hij: ‘Nee! Wordt ik nou al ingewisseld’ en toen ging er muziek spelen. Verder niet meer op terugkomen.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Neh is onzin, dat soort quotjes doet ie wel vaker in z'n uuropeners, doet ie 's avonds ook heel vaak namelijk.
Dus dat is iets te ver gezocht haha.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Edit
Plaats reactie