Eens. Als er inhoudelijk geen verschil is, is het ook geen klokformat.
Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Rock 'n roll is better than music!
Denk nog steeds Tom en Bram op de plaats van Coen en Sander.
De carrousel begint op gang te komen. My guess:
- Barend & Iris gaan naar de middag.
- Lindo Duval gaat naar het 10-12 slot.
- Mark Labrand gaat naar 14-16 en gaat de 538Top50 doen van 12 tot 16
- Ivo van Breukelen gaat naar 19-22
- Niek van der Bruggen gaat naar het weekend (of gaat volledig weg van de zender)
- Frank Dane keert niet terug
- Niek van der Bruggen gaat naar het weekend (of gaat volledig weg van de zender)
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Als het zo zou zijn dan hoop ik dat Niek van der Bruggen blijft in de dag programmering en anders het weekend.Phoenix schreef: ↑26 mei 2022 19:39 De carrousel begint op gang te komen. My guess:
Ik hoop ook dat de non-stop 50 weg gaat.
Is dat dan tot na de zomervakantie of echt tot het einde van de zomer dus tot eind september?
En trouwens gister in rtl boulevard hoorde ik dat Frank Dane nu op vakantie is, dus misschien is hij nu op vakantie omdat hij de middagshow gaat overnemen.
Er stond hier al dat Mark Labrand dat ging overnemen tot de nieuwe middagshow.
Probeer iets meer te lezen ipv te heel veel berichten te sturen. Dat maakt de berichten die je post waarschijnlijk beter.
Probeer iets meer te lezen ipv te heel veel berichten te sturen. Dat maakt de berichten die je post waarschijnlijk beter.
Mag ik vragen hoe je op deze suggesties komt? Ik denk zelf dat het een inkoppertje is dat Frank naar de middag gaat (op aandringen van Dave). Verder verwacht ik niet dat de hele programmering op de schop gaat. Enkel Coen tijdens de lunch en Coen & Sander op vrijdag. De Top 40 zie ik niet naar 538 komen voorlopig, maar op vrijdag zal er wel een apart programma gaan komen, aangezien Coen anders 12-14u en 16-19u moet doen. Q zal er ongetwijfeld een stokje voor steken om de Top 40 te behouden.Phoenix schreef: ↑26 mei 2022 19:39 De carrousel begint op gang te komen. My guess:
Frank gaf bovendien aan graag bij 538 te willen blijven en 538 is nog in gesprek met hem. Kan heel misschien nog zo zijn dat 'ie naar 3FM gaat, maar denk het niet.
Oren open!
Coen twitterde al dat hij de lunchshow op maandag t/m donderdag gaat doen. Het tijdstip van Coen en Sander op vrijdag heb ik nog nergens gezien.
In de meivakantie deed Ivo samen met Iris de middagshow voor een periode. Ik denk niet dat Mark Labrand de hele zomer (2 maanden minimaal) de middagshow gaat doen. Denk dat Ivo ook een periode doet.
-
Je kunt je afvragen wat een hitlijst nog toevoegt? In de tijd van streaming en spotify…Wat natuurlijk ook kan is dat je je weekendprogrammering al deels op vrijdag laat ingaan… Barend heeft zich natuurlijk wel bewezen. Zou natuurlijk zo kunnen.
Afwijkende programmeringen op vrijdagmiddag en - avond zijn er al heel lang, ook op 538. Dat is niet zo gek.
Ik ben vooral benieuwd waar 538 zich op gaat richten, jonger of toch wat ouder publiek.
Ik ben vooral benieuwd waar 538 zich op gaat richten, jonger of toch wat ouder publiek.
ik snap niet waarom ze coen niet nu al laten invallen. zo kan hij alvast oefenen. Niek is toch met vakantie nog
Oh ja Barend en Iris in de middag, dat zou ook nog goed kunnen met Coco nog aan het roer... Maar zou ze echt zo dom zijn om C&S daarvoor aan de kant te zetten?!Phoenix schreef: ↑26 mei 2022 19:39 De carrousel begint op gang te komen. My guess:
Met Wietze & Klaas in de ochtend en Barend & Iris in de middag is 538 in mijn ogen totaal niet meer serieus te nemen.
ik dacht zo iets ook al barend en iris de middagshowJohanneke schreef: ↑26 mei 2022 22:32Oh ja Barend en Iris in de middag, dat zou ook nog goed kunnen met Coco nog aan het roer... Maar zou ze echt zo dom zijn om C&S daarvoor aan de kant te zetten?!Phoenix schreef: ↑26 mei 2022 19:39 De carrousel begint op gang te komen. My guess:
Met Wietze & Klaas in de ochtend en Barend & Iris in de middag is 538 in mijn ogen totaal niet meer serieus te nemen.