Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
IkbennlXD

Re: Veranderingen 538

Bericht door IkbennlXD »

Herman ven Schippers schreef: 13 mei 2021 00:35 Rare move van 538. Kemps is een ontzettend intelligent persoon, het publiek bij 538 is toch meer van de pies en poep grapjes van Coen & Sander?
Het is wel de type man die ik echt als 538 luisteraar kan neerzetten. Jong, grote mond en kan vast ook een een minuut aan een stuk door lachen zoals noodzakelijk is bij 538. En daarbij al jaren vriend van de shows.
Askey

Bericht door Askey »

Niek op de plek van zowel Wietze als Ivo klinkt eigenlijk best wel prima.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Waarom geeft Talpa Rob Kemps niet een vast programma op 538? Deze man past daar totaal en de zender kan wel wat gezelligheid gebruiken.
density1

Bericht door density1 »

Dat zie ik toch anders. Ik vind Rob Kemps van het kaliber Rob Jansen van 3FM; totaal niet passen bij het type zender. Leuk voor bij een feel good zender maar niet bij een CHR als 538.
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

Heb het idee dat 538 nu langzaam overstapt op echt een strak hitradio format. Vandaag 3 keer op een dag hetzelfde nummer gehoord en vrijwel alleen hits. Ook wat meer dance muziek overigens.
density1

Bericht door density1 »

Ja, je moet wat proberen en als ze dit format nu eens consequent blijven hanteren met daarbij een goede marketing dan moeten we het nog maar eens zien of het nu wel aan slaat en waarom zenders als Yorin FM en Caz! volledig faalde hierin in het verleden.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

IkbennlXD schreef: 18 mei 2021 17:01 Heb het idee dat 538 nu langzaam overstapt op echt een strak hitradio format. Vandaag 3 keer op een dag hetzelfde nummer gehoord en vrijwel alleen hits. Ook wat meer dance muziek overigens.
Klopt, het valt me ook op dat ze meer 10s platen als classics draaien. En veel minder 00s en 90s.
Vandaar dat ze ook gestopt zijn met Greatest Hits denk ik.
Hitje

Bericht door Hitje »

Mark Labrand die de top 50 deed was echt een verademing afgelopen vrijdag. Een hitlijst presenteren doet hij echt heel strak! En inval duo Barend en Iris maken ook verrassend leuke radio. Was gezellig om naar te luisteren.

Weet nog niet wat ik van het nieuwe avondprogramma van Mart en Bas vind. Ik vind dat Mart soms best vel reageert tegenover Bas. Misschien de spanning van de eerste week? Ik heb geen idee. Zou ook hun vriendschap kunnen zijn, maar het komt soms een beetje gefrustreerd over. Is me al een paar keer opgevallen.

Ik begrijp dat je de jongste dj's in de avond programmeert, maar die twee maken apart veel betere radio dan samen. Had liever Niek met Mark daar zien zitten. Vond ik het beste duo tijdens de avondklokshow.
IkbennlXD schreef: 18 mei 2021 17:01 Heb het idee dat 538 nu langzaam overstapt op echt een strak hitradio format. Vandaag 3 keer op een dag hetzelfde nummer gehoord en vrijwel alleen hits. Ook wat meer dance muziek overigens.
Overigens is 3 keer op een dag het zelfde nummer horen bij 538 niet perse iets nieuws. Ze staan er juist om bekend veel van het zelfde te draaien :lol:
''Spotify?''
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Hitje schreef: 18 mei 2021 19:00 Weet nog niet wat ik van het nieuwe avondprogramma van Mart en Bas vind. Ik vind dat Mart soms best vel reageert tegenover Bas. Misschien de spanning van de eerste week? Ik heb geen idee. Zou ook hun vriendschap kunnen zijn, maar het komt soms een beetje gefrustreerd over. Is me al een paar keer opgevallen.

Ik begrijp dat je de jongste dj's in de avond programmeert, maar die twee maken apart veel betere radio dan samen. Had liever Niek met Mark daar zien zitten. Vond ik het beste duo tijdens de avondklokshow.
De show van Bas & Mart vind ik ook niet bijzonder, straalt niks bijzonders uit. Niet echt spannende radio ofzo, dat Mart fel reageert snap ik maar dat was in de AvondKlokShows ook dus dat is niks nieuws. Ik heb liever Barend gewoon tot 22u en daarna Mart solo, maar goed blijft een mening natuurlijk.

Mark & Niek vond ik inderdaad ook het beste duo uit de AKS, maar als je die samen zou zetten moet de dagprogrammering weer op de schop.
Terwijl Mark prima zit overdag en ze ook niet met heel veel dj's zouden kunnen schuiven. Ik zou ze eerder laten invallen als Bas & Mart vrij zijn.
Zet Mark & Niek dan in ieder geval na de Global Dance Chart 2 uurtjes samen waar ze lekker kunnen freaken. Of laat ze een wekelijke podcast doen :D
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

DJ_Nick schreef: 18 mei 2021 19:39
Hitje schreef: 18 mei 2021 19:00 Weet nog niet wat ik van het nieuwe avondprogramma van Mart en Bas vind. Ik vind dat Mart soms best vel reageert tegenover Bas. Misschien de spanning van de eerste week? Ik heb geen idee. Zou ook hun vriendschap kunnen zijn, maar het komt soms een beetje gefrustreerd over. Is me al een paar keer opgevallen.

De show van Bas & Mart vind ik ook niet bijzonder, straalt niks bijzonders uit. Niet echt spannende radio ofzo, dat Mart fel reageert snap ik maar dat was in de AvondKlokShows ook dus dat is niks nieuws. Ik heb liever Barend gewoon tot 22u en daarna Mart solo, maar goed blijft een mening natuurlijk.

Mark & Niek vond ik inderdaad ook het beste duo uit de AKS, maar als je die samen zou zetten moet de dagprogrammering weer op de schop.
Terwijl Mark prima zit overdag en ze ook niet met heel veel dj's zouden kunnen schuiven. Ik zou ze eerder laten invallen als Bas & Mart vrij zijn.
Zet Mark & Niek dan in ieder geval na de Global Dance Chart 2 uurtjes samen waar ze lekker kunnen freaken. Of laat ze een wekelijke podcast doen :D
Jullie hebben beide volledig gelijk hoor. Die 2 jongens maken alleen prima radio, maar nu ze samen zitten lijken ze een soort strijd te voeren wie de grootste heeft.

Deze twee radiomakers samen zetten is vernietiging van hun talent. Zonde.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

En weer is Wytze waarschijnlijk 3 weken niet aanwezig. In de vakantie 1 week de ochtendshow en middagshow gedaan en nu al 2 weken weg en volgende week ook volgens de 538 site. Dat is voor mijn gevoel al het geval sinds hij het tijdstip van 12:00-14:00 kreeg. Ik denk dat hij misschien net de helft van de 12:00-14:00 tijd heeft gevuld sinds september. Daarom denk ik dat hij in het najaar een ander tijdstip gaat krijgen. En dat moet dan wel een grotere show zijn.

Zijn “Weekend Wietze” show op vrijdagavond doet hij al helemaal nooit meer zelf. Barend en Iris zitten daar nu voor 5 weken hebben ze gezegd afgelopen vrijdag.
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

Omdat het zo ontzettend inspannend was voor hem die week denk ik? Dat 'ie nu uitgeblust 3 weken op de bank moet zitten. Maar elke keer als 'ie iets invalt is hij wekenlang aan het revalideren inderdaad. Had ik dat ook maar. Ff een weekje knallen en daarna 3 weken vrij
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

IkbennlXD schreef: 19 mei 2021 17:45 Omdat het zo ontzettend inspannend was voor hem die week denk ik? Dat 'ie nu uitgeblust 3 weken op de bank moet zitten. Maar elke keer als 'ie iets invalt is hij wekenlang aan het revalideren inderdaad. Had ik dat ook maar. Ff een weekje knallen en daarna 3 weken vrij
Je kent de reden niet. Beetje makkelijk oordelen zo. Niet nodig toch?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

IkbennlXD schreef: 19 mei 2021 17:45 Omdat het zo ontzettend inspannend was voor hem die week denk ik? Dat 'ie nu uitgeblust 3 weken op de bank moet zitten. Maar elke keer als 'ie iets invalt is hij wekenlang aan het revalideren inderdaad. Had ik dat ook maar. Ff een weekje knallen en daarna 3 weken vrij
Of hij heeft gewoon een beter contract en arbeidsvoorwaarden dan jij… ;-)
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

Ingebruik schreef: 19 mei 2021 19:16
Je kent de reden niet. Beetje makkelijk oordelen zo. Niet nodig toch?
Ja nou dan moet 'ie dat maar bekendmaken
Plaats reactie