Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henk34

Re: Veranderingen 538

Bericht door Henk34 »

Deradiokenner schreef: 12 sep 2020 23:05 Ik dacht laat ik eens 538 opzetten op een donderdag. De ochtendshow van Frank, mij te druk. Ik zit niet te wachten op de mening van Hannelore laat haar lekker het nieuws lezen. Wat je bij evers had dat je met smacht zat te wachten tot het nieuws kwam, Frank maakt dit weer kapot. Dan Mark, de show heet Greatest hits maar ik vind het geen Greatest hits aan. Zet daar een Ruyer of een Tim Klijn meer, maar geen Mark! Dan Wietze, ohohoh kleuter radio ten top... wat Frank en Tim in het verleden goed deden maakt hij kapot, ik ben afgehaakt. Ivo heb ik niet mee gepakt. Coen en Sander was ik snel zat toen Sander weer leuk probeerde te zijn en Coen hier heel hard om moest lachen, trok ze al niet bij 3FM nu merk je, alles is al 100x gedaan en het werkt niet meer. Waarom ze nog goede luistercijfers hebben? Omdat ze op 538 zitten! Zet daar een Barend van Deelen neer met alleen maar hits en nog scoort hij goed! Het maakt niet uit! Ik Begrijp nu wat er mis bij 538. Ga vernieuwen, haal die Coen en Sander weg zet ze in het weekend. Haal voor je ochtend een Ruyer of Klijn weg bij Veronica en zet Mark met zijn strakke talks op 12 uur en Wietze?Alsjeblieft laat die man iets anders doen! Maar die kleuter radio hoort niet thuis als ik aan het werk ben. Dat ze daar vertrouwen in hebben, snap ik op recht niet!
Zozo, alle frustratie komt er in een keer uit??

Ik kan me in het commentaar op Hanelore wel vinden, wat is de toegevoegde waarde van Hanelore??
Verder lijkt me zowel Mark als Ivo vervangbaar door elke jock, deze uren zijn meer music driven...
ik vindt Wietze en Chris een opluchting ten opzichte van de extra uren van Mark en Ivo.
Bij Coen en Sander is het toch al vanaf dag 1:je vindt t leuk of niet
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Deradiokenner schreef: 12 sep 2020 23:05 Ik dacht laat ik eens 538 opzetten op een donderdag. De ochtendshow van Frank, mij te druk. Ik zit niet te wachten op de mening van Hannelore laat haar lekker het nieuws lezen. Wat je bij evers had dat je met smacht zat te wachten tot het nieuws kwam, Frank maakt dit weer kapot. Dan Mark, de show heet Greatest hits maar ik vind het geen Greatest hits aan. Zet daar een Ruyer of een Tim Klijn meer, maar geen Mark! Dan Wietze, ohohoh kleuter radio ten top... wat Frank en Tim in het verleden goed deden maakt hij kapot, ik ben afgehaakt. Ivo heb ik niet mee gepakt. Coen en Sander was ik snel zat toen Sander weer leuk probeerde te zijn en Coen hier heel hard om moest lachen, trok ze al niet bij 3FM nu merk je, alles is al 100x gedaan en het werkt niet meer. Waarom ze nog goede luistercijfers hebben? Omdat ze op 538 zitten! Zet daar een Barend van Deelen neer met alleen maar hits en nog scoort hij goed! Het maakt niet uit! Ik Begrijp nu wat er mis bij 538. Ga vernieuwen, haal die Coen en Sander weg zet ze in het weekend. Haal voor je ochtend een Ruyer of Klijn weg bij Veronica en zet Mark met zijn strakke talks op 12 uur en Wietze?Alsjeblieft laat die man iets anders doen! Maar die kleuter radio hoort niet thuis als ik aan het werk ben. Dat ze daar vertrouwen in hebben, snap ik op recht niet!
De zwakte van de programmering lag tijdens de office hours. De drive time slots scoren hogen dan de office hours, dus is het logisch dat 538 de drive time programma's laat staan en ingrijpt tussen de 10 en 16 uur. Ik denk dat 538 voor Dennis Ruyer en Tim Klijn een gepasseerd station is, hoewel ik beiden betere jocks dan Labrand en Van Breukelen vind. Wietze is geen strakke 'plaatje-praatje' jock en zie ik op termijn wel een drive-time programma gaan maken. Bij de keuze om hem het lunchslot te laten doen zet ik ook mijn vraagtekens. Ik had daar ook eerder Niek van der Bruggen neergezet en Wietze in de weekend behouden. Het is echter nog te vroeg om hier al conclusies aan te verbinden.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Phoenix schreef: 13 sep 2020 11:34
De zwakte van de programmering lag tijdens de office hours. De drive time slots scoren hogen dan de office hours, dus is het logisch dat 538 de drive time programma's laat staan en ingrijpt tussen de 10 en 16 uur. Ik denk dat 538 voor Dennis Ruyer en Tim Klijn een gepasseerd station is, hoewel ik beiden betere jocks dan Labrand en Van Breukelen vind. Wietze is geen strakke 'plaatje-praatje' jock en zie ik op termijn wel een drive-time programma gaan maken. Bij de keuze om hem het lunchslot te laten doen zet ik ook mijn vraagtekens. Ik had daar ook eerder Niek van der Bruggen neergezet en Wietze in de weekend behouden. Het is echter nog te vroeg om hier al conclusies aan te verbinden.
Ik snap wel waarom ze voor Wietze kiezen. Die gaat op den duur drivetime doen. Niek van der Bruggen gaat dat voor 538 niet meer zo snel doen denk ik. Daarbij is Niek ook niet echt een perfect uithangbord als gezicht. Wietze is frisser en bekender. Dat speelt ook mee tegenwoordig.
JopisBack

Bericht door JopisBack »

Wietze word op den duur de opvolger van Frank Dane in de ochtend.
RadioLove95

JopisBack schreef: 13 sep 2020 12:17 Wietze word op den duur de opvolger van Frank Dane in de ochtend.
Bron?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

RadioLove95 schreef: 13 sep 2020 12:37
JopisBack schreef: 13 sep 2020 12:17 Wietze word op den duur de opvolger van Frank Dane in de ochtend.
Bron?
Wij wachten ook nog op bronnen.
RadioLove95 schreef: 13 aug 2020 21:28
Patrick Kicken schreef: 13 aug 2020 21:15 Er gaat nog wel meer verkocht worden dan alleen Radio Veronica hoor ;-)
Yes. Ik denk dat we dezelfde bronnen hebben Patrick. Straks zegt iedereen hier: “jullie hadden toch gelijk of ze zullen er te trots voor zijn. Ik vrees dat laatste 🤣
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Pot

Bericht door Pot »

Wietze zie ik eerder de opvolger worden van Coen en Sander. Zij zijn ook niet meer de jongste. Frank is 1,5 jaar bezig en de cijfers zijn goed (net als bij C&S). Ze gaan voorlopig nog niets veranderen; zeker niet de ochtend- en middagshow
Oren open!
RadioLove95

Pot schreef: 13 sep 2020 12:50 Wietze zie ik eerder de opvolger worden van Coen en Sander. Zij zijn ook niet meer de jongste. Frank is 1,5 jaar bezig en de cijfers zijn goed (net als bij C&S). Ze gaan voorlopig nog niets veranderen; zeker niet de ochtend- en middagshow
Dat denk ik ook in alle eerlijkheid. Voorlopig zie ik ook geen veranderingen. Coen en Sander zullen wel verlengen eind dit jaar.
JopisBack

Bericht door JopisBack »

RadioLove95 schreef: 13 sep 2020 12:37
Bron?
Ik bedoel in de latere toekomst denk ik.
Pot schreef: 13 sep 2020 12:50 Wietze zie ik eerder de opvolger worden van Coen en Sander. Zij zijn ook niet meer de jongste. Frank is 1,5 jaar bezig en de cijfers zijn goed (net als bij C&S). Ze gaan voorlopig nog niets veranderen; zeker niet de ochtend- en middagshow
Nee voorlopig nog niet nee.
Barendforum

Bericht door Barendforum »

marbles schreef: 10 sep 2020 09:31
JanL schreef: 09 sep 2020 21:02 Het is dan wel weer jammer dat Barend z'n Twitteraccount heeft verwijderd.
heeft hij al langer geleden verwijderd, nadat ie oa Sander Schimmelpennick boos gemaakt had
Hoi Forumkameraden! Ik heb mijn Twitter niet verwijderd vanwege een aanvaring met Sander Schimmelpenninck of de aanvaring met de BTS clan. Ik heb Twitter gedelete omdat ik nadat ik voor de zoveelste keer weer een discussie had met net zo een wijsneus als ikzelf en dat is vermoeiend. Alleen maar negatief gedram. Onder mijn show open ik gewoon de homepagina zonder in te loggen. Dan zie je alsnog wat er trending is zonder dat je zelf weer hoeft deel te nemen aan een totaal zinloze discussie 😉

Groet! Barend.

Ps: Lullen over radio. Bijna net zo mooi als radio zelf. Meer posten dus!🤪
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Barendforum schreef: 13 sep 2020 17:30
marbles schreef: 10 sep 2020 09:31
JanL schreef: 09 sep 2020 21:02 Het is dan wel weer jammer dat Barend z'n Twitteraccount heeft verwijderd.
heeft hij al langer geleden verwijderd, nadat ie oa Sander Schimmelpennick boos gemaakt had
Hoi Forumkameraden! Ik heb mijn Twitter niet verwijderd vanwege een aanvaring met Sander Schimmelpenninck of de aanvaring met de BTS clan. Ik heb Twitter gedelete omdat ik nadat ik voor de zoveelste keer weer een discussie had met net zo een wijsneus als ikzelf en dat is vermoeiend. Alleen maar negatief gedram. Onder mijn show open ik gewoon de homepagina zonder in te loggen. Dan zie je alsnog wat er trending is zonder dat je zelf weer hoeft deel te nemen aan een totaal zinloze discussie 😉

Groet! Barend.

Ps: Lullen over radio. Bijna net zo mooi als radio zelf. Meer posten dus!🤪
Ik vond je verhaal op de radio heel goed. Gewoon vanuit het hart en spot on.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

RadioLove95 schreef: 13 sep 2020 13:00
Dat denk ik ook in alle eerlijkheid. Voorlopig zie ik ook geen veranderingen. Coen en Sander zullen wel verlengen eind dit jaar.
Ik mag toch hopen van niet! Het is tijd voor een andere dj! En ik vindt dat Barend daar klaar voor is! Laat hem zijn maatje Wijnand overhalen om naar 538 te komen en laat hun de middag doen! Wietze lekker aanklooien tijdens de lunch, en Frank vervangen.
Sqwest

Bericht door Sqwest »

Deze programmering gewoon even de tijd geven. Dj’s die er nu zitten zijn gewoon goed wat mij betreft. Ja de Coen en Sander show moet je bevallen, mij niet perse maar slecht vind ik het zeker niet.

Frank Dane hoop ik nog steeds van dat hij zijn creativiteit wat meer mag/laat tonen. Sfeertje bij de Frank en vrijdagshow past hem wat beter dan het ESO light jasje.

Verder vind ik het tussen 10:00 en 16:00 goed verbeterd.

En dat gezwets van Patrick ‘Orakel’ Kicken wordt je toch spout zat. Alsof hij het heeft uitgevonden.. waar was jij nou zo bekend van? Kicken hoe is ie.. that’s it. En typemachine gooien.. was de Telegraaf toen niet mede eigenaar van Veronica? Het is heel makkelijk om alles af te zeiken en iedereen beschuldigen van vriendjes politiek. Zelf was hij toch ook niet goed genoeg, anders had hij (jij) wel bij een NPO radio 2 terecht gekomen en a la Stenders kunnen doen wat je wilt. Sorry maar werd al dat zure gedoe een beetje zat in z’n columns etc.
Smid70

Bericht door Smid70 »

Sqwest schreef: 14 sep 2020 11:33 En dat gezwets van Patrick ‘Orakel’ Kicken wordt je toch spout zat. Alsof hij het heeft uitgevonden.. waar was jij nou zo bekend van? Kicken hoe is ie.. that’s it. En typemachine gooien.. was de Telegraaf toen niet mede eigenaar van Veronica? Het is heel makkelijk om alles af te zeiken en iedereen beschuldigen van vriendjes politiek. Zelf was hij toch ook niet goed genoeg, anders had hij (jij) wel bij een NPO radio 2 terecht gekomen en a la Stenders kunnen doen wat je wilt. Sorry maar werd al dat zure gedoe een beetje zat in z’n columns etc.
Wat onnodig deze alinea.
Daan!

Bericht door Daan! »

Ik vind anders dat er best wat van gezegd mag worden.
Plaats reactie