Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Ik vermoed kosten en er staan geen opbrengsten tegenover volgens mij. Weinig reclame namelijk.
Hoewel je ook kunt redeneren dat dat soort programma’s promotie zijn voor de betreffende dj.
Hoewel je ook kunt redeneren dat dat soort programma’s promotie zijn voor de betreffende dj.
-
Tone schreef: ↑19 aug 2020 23:32Dat zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Ten opzichte van een aantal jaar geleden is het al flink uitgekleed.
Waarom zijn dit soort programma's eigenlijk ooit het leven in geroepen? Het wijkt eigenlijk wel erg af van de rest van de programma's. Overigens gebeurt het ook in andere Europese landen. Ik ben oprecht benieuwd wat de reden daarachter is.
Kunnen pronken met de grote namen. Ze hadden op een gegevenmoment de grote 3 op zender, Armin, Tiësto en Afrojack. Deze dj's hebben natuurlijk een groot eigen netwerk en voor de promotie voor beide natuurlijk erg goed.
Jaar of 7 geleden was het nog nieuw en cool om de grote namen op zender te hebben.
Later zijn deze dj's het gaan omvormen tot een podcast en syndicated radioshow over de gehele wereld.
Zo is uiteindelijk ook Dancedepartment en de Global dance chart op meer plekken in de wereld te horen, zoals België, Ibiza, Curaçao enz
-
Talpa heeft dan liever de mensen bij de TV zenders, die kunnen ook wel wat kijkers gebruiken.
Uren waar adverteerders voor de radio niet meer warm lopen, dus non-stop is goedkoopste oplossing
Alsof dat SBS ooit goed gaat komen, ik vind het een soort ingreep ten faveure van de televisietak. De vrijdag was altijd dé avond op Nederlandse radio bij 538.Hoort-u-mij schreef: ↑20 aug 2020 11:20Talpa heeft dan liever de mensen bij de TV zenders, die kunnen ook wel wat kijkers gebruiken.
Uren waar adverteerders voor de radio niet meer warm lopen, dus non-stop is goedkoopste oplossing
Waarop is dit gebaseerd?
Nou, dat valt toch ook wel weer mee. De vrijdagavond is altijd al na 21u nonstop/voicetrack geweest. De beste radio vrijdagavond die ik ken was de combi Ekstra Weekend - Stenders Late Vermaak.
Dit is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak en voorkeur. Vlak de combi Curry/Stenders & Van Inkel en Countdown Café niet uit. Of wat te denken van De Vrijdagavondkeet met Robert Jensen en Edwin Evers.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Haha. Daarom zei ik ook “ik ken”. Ben te jong om naar de voorbeelden te hebben geluisterd die jij noemt.
-
Daarom zegt Mart ook “kwestie van persoonlijke smaak en voorkeur”
Niet in de jaren 90 toen had je tussen 24.00 en 2.00 de piepshow met Kees Schilperoort en Erik de Zwart hier een fragment https://www.mixcloud.com/jl-bostyn/radi ... -0200-uur/ Nostalgie

Er zou eigenlijk wel in 4 topics mogen of een nieuwe.
Maar Spreekbuis.nl meldt het volgende:
https://www.spreekbuis.nl/talpa-radio-in-de-verkoop/
Oren open!
Die geruchten gingen al langer de ronde,nu dus werkelijkheid.Pot schreef: ↑20 aug 2020 14:18 Er zou eigenlijk wel in 4 topics mogen of een nieuwe.
-
Nieuw topic lijkt mij wenselijk.
Eens met Radiofan500.
-
Wat een genot dat Frank deze week weer terug is. Inhoudelijk met gesprekken als Koeman, Arjen Lubach. De humor en sfeer is echt wel heel leuk.
Frank heeft ook altijd een enthousiasme in zijn stem. Wietze zal nog wel even op zijn beurt moeten wachten.
Frank heeft ook altijd een enthousiasme in zijn stem. Wietze zal nog wel even op zijn beurt moeten wachten.