Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Orange

Re: Veranderingen 538

Bericht door Orange »

Domol2 schreef:
24 mar 2020 11:25
Bedankt voor je info.
Vindt je dat niet een beetje veel man dan voor een simpele ochtendshow?
Maar ben wel een beetje klaar met deze site als je gewoon wat vraagt wordt je meteen aangevallen door van die radio rukkers.
En gelukkig is radio over een paar jaar dood is deze site ook overbodig.
Je stelt een goede vraag. Maar had het gewoon gevraagd, dan had je ook vast een normaal antwoord gehad. Je had nogal een suggestief verhaal en trok een logische conclusie dat mensen eruit kunnen. Kijk ook even in de spiegel ipv het af te schuiven op de reacties. Als het hier niet meer zo gezellig is, ben je er denk ik mede debet aan.

Persoonlijk vind ik het ook allemaal erg veel. Bijvoorbeeld Henk Blok als nieuwslezer. Ik ging er vanuit dat hij zelf het nieuws regelde (via ANP), maar blijkt daar nog iemand tussen te zitten. Ik wist dat niet en vraag me af waarom. En het hierboven genoemde lijstje klopt volgens mij niet helemaal. Er zijn volgens mij ook vaak stagiairs bij die ook van alles kunnen doen. Is dat echt allemaal nodig?

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Domol2 schreef:
Bedankt voor je info.
Maar ben wel een beetje klaar met deze site als je gewoon wat vraagt wordt je meteen aangevallen door van die radio rukkers.
Ja, er zitten bij Radio 538 inderdaad teveel mensen in de studio. Ben dat volledig met je eens. Een radiostudio zou een plek moeten zijn waar radiomakers hun ding doen. Ieder ander moet er wegblijven.

Als ik naar 'De 538 Ochtendshow met Frank Dane' luister vallen mij altijd drie dingen op. Het team komt na een jaar samenwerken op mij nog steeds over als los zand, Hannelore Zwitserlood mist het talent om een goede sidekick te zijn en de kaketoe van stemmen omdat de studio vol mensen zit.

Daan!

Bericht door Daan! »

Hannelore werkt momenteel thuis. Haar inbrengen zijn gedaald naar bijna onder nul.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

WinnaarRadioring2023 schreef:
24 mar 2020 16:21
Domol2 schreef:
Bedankt voor je info.
Ja, er zitten bij Radio 538 inderdaad teveel mensen in de studio. Ben dat volledig met je eens. Een radiostudio zou een plek moeten zijn waar radiomakers hun ding doen. Ieder ander moet er wegblijven.

Als ik naar 'De 538 Ochtendshow met Frank Dane' luister vallen mij altijd drie dingen op. Het team komt na een jaar samenwerken op mij nog steeds over als los zand, Hannelore Zwitserlood mist het talent om een goede sidekick te zijn en de kaketoe van stemmen omdat de studio vol mensen zit.
Met alle respect voor jouw mening, ik vind het juist een super hecht team. En in deze barre tijden voelen ze bijna als familie ❤️. Enige vind ik de bijdrage nu van Hannelore vanuit thuis, dan is ze wel erg minimaal te horen.

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Johanneke schreef:
24 mar 2020 16:39
WinnaarRadioring2023 schreef:
24 mar 2020 16:21
Domol2 schreef:
Bedankt voor je info.

Met alle respect voor jouw mening, ik vind het juist een super hecht team. En in deze barre tijden voelen ze bijna als familie ❤️. Enige vind ik de bijdrage nu van Hannelore vanuit thuis, dan is ze wel erg minimaal te horen.
Dat geeft al aan wat het verschil van interpretatie is. Ik vond Hannelore erg sterk als nieuwslezer bij Coen & Sander, maar in deze functie een beetje buiten de boot vallen. Zal morgen even luisteren hoe het nu klinkt.

Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

538 op 10,7 procent marktaandeel ik vind dat een mooi aandeel in het post-Evers tijdperk.

Plaats reactie