Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Feivel

Re: Veranderingen 538

Bericht door Feivel »

Pot schreef:
21 feb 2020 20:35
Feivel schreef:
21 feb 2020 20:26
Tijd om een talent van hun talententraject XM Radio in te zetten ;-).
Zeker. Ze gaan net zolang door totdat ze echt niet meer kunnen rondkomen. In de nacht kunnen er best wel eens wat talenten geplaatst worden, of zijn die niet goed genoeg?
Ik vrees dat laatste. Ik weet niet waarom, maar de XM-talenten stralen niet zoveel uit, als je naar ze luistert. Het klinkt bijna alsof ze het niet leuk vinden om te doen. Alsof ze verplicht van een scherm een tekst zitten op te lezen. Vanavond was er iemand live die het in zijn hele eerste uur alleen maar over alcohol had. Bier dit, flugeltjes dat, whiskey.. whatever. Geen idee hebben wat de Merwedebrug is (“Ik heb daar echt nog nooit van gehoord!”), dat soort dingen.

Het is gewoon niet zo heel erg goed, niet interessant om naar te luisteren. Het lijkt soms wel een lokale omroep gesponsord door Talpa. Interne grapjes die voor niemand te begrijpen zijn, flauw gedoe op elkaars instagram-profielen.. Hoe moeten die talenten toch de toekomst voor 538 gaan worden? Ik zou me er een gat in het hoofd mee zien.

RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Feivel schreef:
21 feb 2020 20:55
Pot schreef:
Feivel schreef:
Zeker. Ze gaan net zolang door totdat ze echt niet meer kunnen rondkomen. In de nacht kunnen er best wel eens wat talenten geplaatst worden, of zijn die niet goed genoeg?
Ik vrees dat laatste. Ik weet niet waarom, maar de XM-talenten stralen niet zoveel uit, als je naar ze luistert. Het klinkt bijna alsof ze het niet leuk vinden om te doen. Alsof ze verplicht van een scherm een tekst zitten op te lezen. Vanavond was er iemand live die het in zijn hele eerste uur alleen maar over alcohol had. Bier dit, flugeltjes dat, whiskey.. whatever. Geen idee hebben wat de Merwedebrug is (“Ik heb daar echt nog nooit van gehoord!”), dat soort dingen.

Het is gewoon niet zo heel erg goed, niet interessant om naar te luisteren. Het lijkt soms wel een lokale omroep gesponsord door Talpa. Interne grapjes die voor niemand te begrijpen zijn, flauw gedoe op elkaars instagram-profielen.. Hoe moeten die talenten toch de toekomst voor 538 gaan worden? Ik zou me er een gat in het hoofd mee zien.
Het meest gênante voor die talenten is dat ze vooral overal mensen weg halen. Igmar, Wietze, Barend, Ivo, Daniel, noem maar op. Weinig toekomst perspectief.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

slam538q schreef:
21 feb 2020 19:31
Igmar scoort wel op de social media kanalen van 538 en voor de rest hebben ze weinig in huis kwa djs.
Ben ook benieuwd wanr bas menting is ziek. Desmond heeft nu 2 weken vakantie en mart meijer plaatste op insta deze weej dat hij ziek aan worden is. Dan vallen er dit weekend goede gaten als wietze er ook niet is.
Igmar is toch ook alleen maar gehaald wegens het tijdelijke succes van dat typetje?

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Feivel schreef:
21 feb 2020 20:55
Pot schreef:
Feivel schreef:

De meeste van die talenten zijn tieners die met de brommer naar Hilversum komen omdat ze nog geen rijbewijs mogen halen. Erg jonge gasten dus. Weet niet of je het hen helemaal kwalijk kan nemen dat het er nog niet uit komt. Denk dat die gasten echt veel te jong zijn om een radioprogramma te dragen.

Ik kan zo niet in de portemonnee van Talpa Radio kijken, maar mijns inziens zouden ze 4 talenten tegelijk moeten opleiden. Geef die gasten een contract van 2 jaar en zet ze dagelijks 3 uur op XM. Dan maken ze flink meters en hebben ze de tijd om te leren en te groeien. Is het naar twee jaar niets, dan krijgen ze een enkeltje terug naar de lokale omroep, bieden ze potentie, dan er mee verder gaan.

slam538q

Bericht door slam538q »

Ach daniel doet maandagnacht 4 tot 6 en vrijdagnacht vanaf 4 uur igmar. Draaiuren laten maken dan maar

Daan!

Bericht door Daan! »

Vanaf volgende week is Win met de zin terug op 538.

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Wat een armoe bij 538 win met de zin.... beetje creativiteit. Maar ik snap het, Q-Music moet nog een paar jaar doorgaan met iets populairs en dan kopieert 538 het vast wel.....

radiodaan

Bericht door radiodaan »

Deradiokenner schreef:
24 feb 2020 09:35
Wat een armoe bij 538 win met de zin.... beetje creativiteit. Maar ik snap het, Q-Music moet nog een paar jaar doorgaan met iets populairs en dan kopieert 538 het vast wel.....
Win Met de Zin bestaat ook al zo'n ruim 5 jaar hoor, niet dat ze dat pas nu hebben bedacht sinds Q beter scoort in de cijfers.

RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Deradiokenner schreef:
24 feb 2020 09:35
Creatief? Bij een stationsactie? De luisteraar wil weten waar ie aan toe is en/of wil winnen. Als het creatief moet zijn ga je wel naar een kunsthal bijvoorbeeld.

JopisBack

Bericht door JopisBack »

Daan! schreef:
24 feb 2020 08:57
Vanaf volgende week is Win met de zin terug op 538.
Pffff kom is met wat nieuws als ik kijk naar vroeger dan had 538 behoorlijk wat acties.

Daan!

Bericht door Daan! »

Welke acties vind je dat er terug moeten komen dan?

Als ik denk aan acties die er nu niet meer zijn, denk ik aan de 53j8, 538 Wintersportweek en verder kom ik even niet.
538 is wel minder op locatie dan dat ze ooit waren. Evers zond nog wel eens uit bij een band, bij Guus Meeuwis in het stadion, vanuit Oostenrijk met de wintersportweek. Die wintersportweek heeft Q-music mooi overgenomen.

castmember

Bericht door castmember »

Zou het niet mooi zijn als 538 for Warchild weer terug kwam, was ook een mooie radio week vond ik altijd.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

castmember schreef:
24 feb 2020 13:28
Zou het niet mooi zijn als 538 for Warchild weer terug kwam, was ook een mooie radio week vond ik altijd.
Dat zou nu het glazen huis verleden tijd is, wel weer mooi zijn. Maar niet voor War Child

castmember

Bericht door castmember »

Deradiokenner schreef:
24 feb 2020 13:59
castmember schreef:
24 feb 2020 13:28
Dat zou nu het glazen huis verleden tijd is, wel weer mooi zijn. Maar niet voor War Child
Voor welk doel ga ik de discussie niet over in, vind ik er ook niet echt toe doen eigenlijk. Gaat mij meer om het mooie radio concept van die actie!
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

JopisBack

Bericht door JopisBack »

Daan! schreef:
24 feb 2020 13:14
Welke acties vind je dat er terug moeten komen dan?

Als ik denk aan acties die er nu niet meer zijn, denk ik aan de 53j8, 538 Wintersportweek en verder kom ik even niet.
538 is wel minder op locatie dan dat ze ooit waren. Evers zond nog wel eens uit bij een band, bij Guus Meeuwis in het stadion, vanuit Oostenrijk met de wintersportweek. Die wintersportweek heeft Q-music mooi overgenomen.
Bijvoorbeeld die actie radio met 6 mensen in een auto! Die actie was geniaal want je moest je rivaal eruit werken,of de 538 super prijs op donderdag ook een actie die meer dan 8 jaar heeft geduurd,het 538 Rabobank Studentenfeest met bekende artiesten,de Citroen Saxo 538 actie uit 1999 in de kleuren paars en groen de nieuwste Citroen.

Plaats reactie