Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Welke conclusies zou je trekken dan?
-
Waarschijnlijk bepaalt Menno dat niet en gaat dat via John de Mol.
Alleen alternatief is echte muziek.
Dat is dus precies het punt, Hannelore haar inbreng is gewoon heel mager.
Dat uitroepteken heeft mij overtuigd!
Wietze doet het wat mij betreft erg tof! Het is erg gezellig opstaan en hij maakt met een leuk team een mooie ochtendshow.. Had ik in eerste instantie niet verwacht 

Het valt mij op dat nog nergens is gecommuniceerd door 538 op welke tijden Igmar programma gaat maken. En ook niet wat voor invloed dat heeft op de rest van de programmering.
Iemand die hier meer over weet?
Iemand die hier meer over weet?
Op zaterdag- en zondagavond, werd meteen bekendgemaakt bij het bericht dat hij de overstap naar 538 maakte. Dus de doordeweek-dj's hebben nu een 'volledig' weekend.
Ja klopt. Je zou in eerst instantie denken dat Igmar dan za 18-20 gaat doen en zo 18-21. Maar ik vraag me af of er nog meer gaat veranderen in de weekendprogrammering. Sowieso moet de huidige dj's daar weg.
Maar bovenal snap ik niet waarom 538 dat niet communiceert en waarom Igmar nog niet in de programmering staat. Zou daar wat achter zitten?
Maar bovenal snap ik niet waarom 538 dat niet communiceert en waarom Igmar nog niet in de programmering staat. Zou daar wat achter zitten?
Misschien nog een concurrentiebeding? Q had er in ieder geval een in het contract met Mattie en Wietze staan, wellicht ook bij meer dj's. Nadat zijn overstap naar 538 bekend werd, verdween Igmar direct van Q.Daan! schreef: ↑02 mei 2019 18:51 Ja klopt. Je zou in eerst instantie denken dat Igmar dan za 18-20 gaat doen en zo 18-21. Maar ik vraag me af of er nog meer gaat veranderen in de weekendprogrammering. Sowieso moet de huidige dj's daar weg.
Iemand gisteravond geluisterd?
Yes gewoon Daniel die verveeld hitjes zat weg te tikken zoals altijd op dit tijdslot. Alleen was zijn toon nu gepast vanwege dodenherdenking. Die is blij als Igmar begint volgens mij. Maar is ook een lastig slot denk ik, voor die twee uurtjes.
Een paar jaar geleden, toen ik nog vaak 538 luisterde, deed Edwin Noorlander altijd op de weekendavonden Weekend Vibe. Vond het zelf toen altijd een leuk programma kan ik me nog herinneren. Dus ligt er maar aan wie het presenteert.
Vind het sowieso jammer dat 538 zo goed als alle programmanamen heeft geschrapt. Is (waarschijnlijk toevallig) samengegaan met het feit dat ik weinig 538 meer luister.