Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Tim is een top DJ zonder arrogantie! Luistert altijd heerlijk weg.
Hij klinkt veel natuurlijker dan Frank als vervanger bij ESO. Ik vond het prima klinken in ieder geval.
Was het alleen vandaag of morgen en vrijdag ook nog?
Edwin is er in ieder geval morgen en overmorgen nog niet zei Tim vanochtend.
Ik vind Tim juist geen goede invaller voor Evers, hij is daar te gewoontjes voor, te saai.
Luister nu liever een paar daagjes naar Ekdom.
Nee ben blij dat we Frank Dane straks in de plaats van Evers krijgen en geen Tim Klijn.
Luister nu liever een paar daagjes naar Ekdom.
Nee ben blij dat we Frank Dane straks in de plaats van Evers krijgen en geen Tim Klijn.
Tim Klijn zou een 'flexibele' invaller binnen Talpa kunnen worden, zodat hij in de ochtend Ekdom (radio 10), Evers en/of Dane (radio 538) kan vervangen. Het klonk in ieder geval goed vanmorgen, ik zeg terughalen naar 538 die Tim! ;)
-
Grappig, de bovenstaande reacties. Ik denk dat heel veel mensen prima verder konden leven met Tim als Evers vervanger. Met Frank Dane neemt men toch een gokje. Had ik persoonlijk niet gedaan.
Natuurlijk gaan de oudere luisteraars verder kijken, maar je moet als jongerenzender durven vernieuwen. Frank heel anders dan Evers en dat zorgt ook voor verfrissing. De 538 luisteraar is inmiddels aan hem gewend en hij is de afgelopen jaren ook in alle uitingen al meegenomen. Slimme zet. Tim Klijn is iemand die kwa klank op Evers lijkt, verder geen personality waar je iets van weet of wilt weten. En onbekende kop en niet interessant voor tv shows. Dus juist veel groter risico.VoiceOverMan schreef: ↑10 okt 2018 21:01 Grappig, de bovenstaande reacties. Ik denk dat heel veel mensen prima verder konden leven met Tim als Evers vervanger. Met Frank Dane neemt men toch een gokje. Had ik persoonlijk niet gedaan.
-
Ik denk dat je hier zeker een goed punt hebt Melvin.Melvin26 schreef: ↑10 okt 2018 22:58Natuurlijk gaan de oudere luisteraars verder kijken, maar je moet als jongerenzender durven vernieuwen. Frank heel anders dan Evers en dat zorgt ook voor verfrissing. De 538 luisteraar is inmiddels aan hem gewend en hij is de afgelopen jaren ook in alle uitingen al meegenomen. Slimme zet. Tim Klijn is iemand die kwa klank op Evers lijkt, verder geen personality waar je iets van weet of wilt weten. En onbekende kop en niet interessant voor tv shows. Dus juist veel groter risico.VoiceOverMan schreef: ↑10 okt 2018 21:01 Grappig, de bovenstaande reacties. Ik denk dat heel veel mensen prima verder konden leven met Tim als Evers vervanger. Met Frank Dane neemt men toch een gokje. Had ik persoonlijk niet gedaan.
-
Tim Klijn is de perfecte schoonzoon, dat heeft de dj van radio 2 in de ochtend. Gewoon een veilige keuze om je ochtend mee op te vullen. Toch zou ik het met Tim nog een keer aandurven om een ochtend of middagshow te laten doen.
Qua zijn presentatie liever in de morgen met goede sidekicks,smiddags moet je denk ik meer een out of the box dj zijn.2unlimited schreef: ↑11 okt 2018 09:38 Tim Klijn is de perfecte schoonzoon, dat heeft de dj van radio 2 in de ochtend. Gewoon een veilige keuze om je ochtend mee op te vullen. Toch zou ik het met Tim nog een keer aandurven om een ochtend of middagshow te laten doen.
Klijn is mischien bescheidener in persoonlijkheid dan andere dj’s die meer in de media optreden.
Het gaat volgens mij om zijn beroep Dj ,de rest is bijzaak.
De “bijzaak” is tegenwoordig belangrijker dan vroeger. Dat is je marketing. En Tim kun je niet marketen. Je kunt nog zo goed zijn, maar wanneer niemand weet wie je bent en waar je zit zal het niets opleveren.VoeJoe schreef: ↑11 okt 2018 10:20Qua zijn presentatie liever in de morgen met goede sidekicks,smiddags moet je denk ik meer een out of the box dj zijn.2unlimited schreef: ↑11 okt 2018 09:38 Tim Klijn is de perfecte schoonzoon, dat heeft de dj van radio 2 in de ochtend. Gewoon een veilige keuze om je ochtend mee op te vullen. Toch zou ik het met Tim nog een keer aandurven om een ochtend of middagshow te laten doen.
Klijn is mischien bescheidener in persoonlijkheid dan andere dj’s die meer in de media optreden.
Kun je Jan Willem Roodbeen wel marketen?
Ben ik niet eens,een beroeps dj valt op door zijn vakmanschap en zijn manier van presenteren,als je daardoor op de landelijke radio bent te beluisteren heb je je zelf wel in de kijker gezet.Melvin26 schreef: ↑11 okt 2018 10:38De “bijzaak” is tegenwoordig belangrijker dan vroeger. Dat is je marketing. En Tim kun je niet marketen. Je kunt nog zo goed zijn, maar wanneer niemand weet wie je bent en waar je zit zal het niets opleveren.VoeJoe schreef: ↑11 okt 2018 10:20Qua zijn presentatie liever in de morgen met goede sidekicks,smiddags moet je denk ik meer een out of the box dj zijn.2unlimited schreef: ↑11 okt 2018 09:38 Tim Klijn is de perfecte schoonzoon, dat heeft de dj van radio 2 in de ochtend. Gewoon een veilige keuze om je ochtend mee op te vullen. Toch zou ik het met Tim nog een keer aandurven om een ochtend of middagshow te laten doen.