Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Plaats reactie
Lekkerbak

Re: Veranderingen 538

Bericht door Lekkerbak » 09 apr 2018 15:59

Nou, ik moet zeggen, aflevering 2 Wietze de Jager was al en stukje beter dan aflevering 1. Ik was vooral verrasd als hij tijdens het nummer homesick van Dua Lipa en Chris Martin de jingle carglass repareert carglass vervangt draaide. Zo iets doet alleen een echte baas. Maar toch, ik luister liever naar 3fm op dit tijdstip. Dimitris staat ook nog op de site, misschien volgt hij dan Frank Dane op, pure speculatie, maar dat zou toch lekker zijn. Hij heeft ook weer nieuwe pics op instagram waarop hij op vakantie is. Afsluitend nog iets over de ochtendshow: Ik luister meestal naar de verrückte halbe Stunde, die doet Frank veel mooier dan Edwin, ik hoop dat die dan ook nog verder gaat in 2019. Alles daarvoor is voor mij te vroeg en ik begreep het ook niet echt. Ik weet, hij doet zijn typetjes, en die klingen voor mij alle gelijk en niet zo als bij voorbeeld in somertijd. Daarom ben ik benieuwd wat Frank gaat doen, een ochtendshow te maken is namelijk niet zo makkelijk.

John6

Bericht door John6 » 09 apr 2018 16:13

fm94 schreef:
09 apr 2018 13:38
Frank naar de plek van Edwin Evers. Gaan ze sowieso mee verliezen. Veel mensen hebben het in de reacties op facebook over dat ze het jammer vinden dat Wietse het niet gaat doen, maar die is echt nog zijn plek aan het zoeken. Al had ik het wel mooi gevonden als 538 dat aangedurfd had.

Dan zou ik nog maar eens een paar keer gaan luisteren naar Wietse die haalt de 30% van Frank nog niet, het was toch al bekend dat Frank het zou worden, alleen hebben ze het nu bekend gemaakt.

fm94

Bericht door fm94 » 09 apr 2018 21:10

Lekkerbak schreef:
09 apr 2018 15:59
Nou, ik moet zeggen, aflevering 2 Wietze de Jager was al en stukje beter dan aflevering 1. Ik was vooral verrasd als hij tijdens het nummer homesick van Dua Lipa en Chris Martin de jingle carglass repareert carglass vervangt draaide. Zo iets doet alleen een echte baas. Maar toch, ik luister liever naar 3fm op dit tijdstip. Dimitris staat ook nog op de site, misschien volgt hij dan Frank Dane op, pure speculatie, maar dat zou toch lekker zijn. Hij heeft ook weer nieuwe pics op instagram waarop hij op vakantie is. Afsluitend nog iets over de ochtendshow: Ik luister meestal naar de verrückte halbe Stunde, die doet Frank veel mooier dan Edwin, ik hoop dat die dan ook nog verder gaat in 2019. Alles daarvoor is voor mij te vroeg en ik begreep het ook niet echt. Ik weet, hij doet zijn typetjes, en die klingen voor mij alle gelijk en niet zo als bij voorbeeld in somertijd. Daarom ben ik benieuwd wat Frank gaat doen, een ochtendshow te maken is namelijk niet zo makkelijk.
Ik heb geen hoop meer voor dimitris. Daar wordt niks over losgelaten en zelf zegt hij er ook niks over, dat kan alleen maar betekenen dat daar iets aan de hand is. Als er alleen maar vrede was zou het wel anders gelopen zijn.

Wietze is hard aan het werk. Beetje onwennig omdat ze het half met 2 mensen presenteren, maar dat wordt vanzelf leuker. Barend was is het begin ook nog niet op zijn sterkst. En die had ook al veel ervaring.

Mooiedingen

Bericht door Mooiedingen » 09 apr 2018 22:49

Met wie gaat er zitten? Is dat al bekend? Of is Jelte alleen voldoende?

VoeJoe

Bericht door VoeJoe » 10 apr 2018 00:07

-bloos
Mooiedingen schreef:
09 apr 2018 22:49
Met wie gaat er zitten? Is dat al bekend? Of is Jelte alleen voldoende?
Word een kippenhok,veel te druk let maar op :eek:

2unlimited

Bericht door 2unlimited » 10 apr 2018 05:49

Nee ik denk dat Lex Gaarthuis de plek van Frank krijgt bij 538. Het team Frank waarvan ik denk dat die uit jelte en barend gaat bestaan maar dat weet je nooit. Ben benieuwd

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht » 10 apr 2018 07:37

Barend heeft wel net pas een avondshow, die ook wel past bij een wat jonger 538. Dus denk niet dat ze hem daar alweer weghalen na 8 maanden. Daarbij is het ook solo een goede jock, dat lever je dan wel in als zender als je hem in de ochtend sidekick laat zijn.

Lex lijkt me een prima opvolger van Frank op lunchtijd en de vrijdagavond. Hij zou dan als Frank vakantie heeft misschien ook de ochtend kunnen doen, hij heeft daar inmiddels ruime ervaring mee en ik zie binnen het huidige 538 zo gauw geen hele geschikte vervanger (al kan iemand anders altijd verrassen natuurlijk).

fm94

Bericht door fm94 » 10 apr 2018 09:52

De Nachtwacht schreef:
10 apr 2018 07:37
Barend heeft wel net pas een avondshow, die ook wel past bij een wat jonger 538. Dus denk niet dat ze hem daar alweer weghalen na 8 maanden. Daarbij is het ook solo een goede jock, dat lever je dan wel in als zender als je hem in de ochtend sidekick laat zijn.

Lex lijkt me een prima opvolger van Frank op lunchtijd en de vrijdagavond. Hij zou dan als Frank vakantie heeft misschien ook de ochtend kunnen doen, hij heeft daar inmiddels ruime ervaring mee en ik zie binnen het huidige 538 zo gauw geen hele geschikte vervanger (al kan iemand anders altijd verrassen natuurlijk).
Maar waarom zouden ze iemand van buitenaf halen? Ze hebben Wietze misschien wel om Frank te vervangen (ookal verschillen de meningen over hem). En nieuw talent lijkt ook wat meer door te stromen. Edwin Noorlander vervangt hem al heel vaak, klinkt goed en strak. Bas Menting op zondag ochtend luistert ook lekker weg. Fijne eigen stijl met showliedjes, items en grappige gesprekken. Anoul Hendriks die nu op zondag in de avond zit, zou ook een optie kunnen zijn. Vind alleen zijn grappen vaak te ver gezocht, maakt het zichzelf veel te lastig lijkt het, maar kan ook een optie zijn. De baas is naar Q vertrokken, dus er kan best een andere wind waaien

Maar ze zullen uiteindelijk voor wietze gaan denk ik. Die heeft al een naam.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht » 10 apr 2018 10:36

fm94 schreef:
10 apr 2018 09:52
De Nachtwacht schreef:
10 apr 2018 07:37

Maar waarom zouden ze iemand van buitenaf halen? Ze hebben Wietze misschien wel om Frank te vervangen (ookal verschillen de meningen over hem). En nieuw talent lijkt ook wat meer door te stromen. Edwin Noorlander vervangt hem al heel vaak, klinkt goed en strak. Bas Menting op zondag ochtend luistert ook lekker weg. Fijne eigen stijl met showliedjes, items en grappige gesprekken. Anoul Hendriks die nu op zondag in de avond zit, zou ook een optie kunnen zijn. Vind alleen zijn grappen vaak te ver gezocht, maakt het zichzelf veel te lastig lijkt het, maar kan ook een optie zijn. De baas is naar Q vertrokken, dus er kan best een andere wind waaien

Maar ze zullen uiteindelijk voor wietze gaan denk ik. Die heeft al een naam.
Sja, Lex zal toch ook ergens weer een plek moeten krijgen en 10 lijkt me aardig vol of ze moeten de programmering gaan uitbouwen. Maar je hebt gelijk, de koers bij 538 lijkt wel wat te wijzigen en wat meer op eigen talent gericht te zijn, misschien inderdaad wel door de nieuwe directeur. Goeie zaak, overigens.

JopisBack

Bericht door JopisBack » 11 apr 2018 16:15

Coen en Sander nog 3 jaar in de middag
Leugenachtige propaganda,Ruud word beter beluisterd.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -radio-538

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 11 apr 2018 16:34

JopisBack schreef:
11 apr 2018 16:15
Wat is er "leugenachtig" aan dan? Radio 538 is de best-beluisterde zender volgens de meest recente cijfers (al ontlopen ze Radio 2 niet veel), en er staat nergens in dit artikel dat ze de best-beluisterde middagshow hebben.
KinkFM. Juist nu!

JopisBack

Bericht door JopisBack » 11 apr 2018 17:10

waterveenmos schreef:
11 apr 2018 16:34
JopisBack schreef:
Wat is er "leugenachtig" aan dan? Radio 538 is de best-beluisterde zender volgens de meest recente cijfers (al ontlopen ze Radio 2 niet veel), en er staat nergens in dit artikel dat ze de best-beluisterde middagshow hebben.
Sorry staat op Mediacourant

Menno Koningsberger, algemeen directeur van Talpa Radio, is ook enthousiast: “Coen en Sander behoren tot de top van radiomakers. Zij zetten zich vol enthousiasme in voor de gezelligste middagshow van Nederland. Het afgelopen jaar was voor Radio 538 een recordjaar qua luistercijfers, mede dankzij ‘De Coen en Sander Show’. We zijn blij hen in ieder geval de komende drie jaar weer aan 538 te kunnen verbinden.”

Coen en Sander stapten in augustus 2015 over naar Radio 538. Ze volgden de ontslagen Ruud de Wild op. “Het marktaandeel in de doelgroep 15-49 jaar is de afgelopen jaren gestegen naar 19,0 procent in 2017 (jaargemiddelde).”

De Coen en Sander Show is iedere maandag tot en met donderdag tussen 16.00 uur en 19.00 uur te horen op 538.

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 11 apr 2018 17:16

"Een recordjaar (..) mede dankzij Coen en Sander" betekent niet dat ze de best-beluisterde middagshow hebben. Dat zegt ie simpelweg niet.
KinkFM. Juist nu!

JopisBack

Bericht door JopisBack » 11 apr 2018 17:21

waterveenmos schreef:
11 apr 2018 17:16
"Een recordjaar (..) mede dankzij Coen en Sander" betekent niet dat ze de best-beluisterde middagshow hebben. Dat zegt ie simpelweg niet.
Nee klopt maar het behaalde marktaandeel hebben ze niet bereikt

http://www.mediacourant.nl/2017/12/ruud ... ddagspits/
Volgend jaar gaan ze nog meer marktaandeel verliezen als Evers weg is.

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 11 apr 2018 21:33

JopisBack schreef:
Dat is gek, Coen & Sander zouden namelijk niets toevoegen volgens GerjanOpDreef. Waarom zou Radio 538 hun contract dan verlengen?

Plaats reactie