Maar aangezien Evers al jarenlang iedere editie naar de Spelen gaat, lijkt het mij niet dat ze zomaar Frank Dane sturen in 2020?2unlimited schreef: ↑21 feb 2018 17:00 ehm nee, dit staat los van Evers mocht Evers morgen zeggen het is mooi geweest ik wil uitslapen en een middagshow maken. Is dit zijn keus en stuurt 538 degene die dan de ochtendshow maakt naar de spelen simpel!
Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
-
dat heb je als werkgever niet in de hand, als de werknemer besluit niet te verlengen dan verlengt hij niet. En dan zal de werkgever op zoek gaan naar een anders show en dan sturen ze idd diegene daar naar toe die dan de ochtendshow of middagshow maakt. Ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat evers zijn lot verbindt aan de spelen...
Of evers naar Radio10Johanneke schreef: ↑19 feb 2018 22:14GerjanOpDreef schreef: ↑19 feb 2018 22:06 Of Edwin Evers gaat stoppen bij Radio 538 en het nieuwe ochtend programma gaat 'Lex en Wietse' heten.![]()
![]()

De spelen zijn 'hot' en groot. Als zender stuur je daar dan, ook gezien de kosten, je belangrijkste show erheen. Dat is de ochtendshow. En daar zit nu Evers. Als Evers 538 verlaat, dan zal hoogstwaarschijnlijk de nieuwe ochtendploeg naar de spelen gaan.Stef99 schreef: ↑21 feb 2018 21:40Maar aangezien Evers al jarenlang iedere editie naar de Spelen gaat, lijkt het mij niet dat ze zomaar Frank Dane sturen in 2020?2unlimited schreef: ↑21 feb 2018 17:00 ehm nee, dit staat los van Evers mocht Evers morgen zeggen het is mooi geweest ik wil uitslapen en een middagshow maken. Is dit zijn keus en stuurt 538 degene die dan de ochtendshow maakt naar de spelen simpel!
Dus.. Wat gaat wietze doen vanaf maart? Zie in de weekend programmering voor volgende week zaterdag niks anders.
-
https://www.show.nl/top-nieuws/2018/wie ... frankrijk/
hierbij je antwoord... eind maart is hij terug
hierbij je antwoord... eind maart is hij terug
Wie weet hoe het nummer heet die je nu onder de gesprekken hoort?
En Edwin Noorlander vervangt Menno de Boer en Menno de Boer vervangt Frank Dane, snap je hem nog? 

Ik krijg een beetje het idee dat 538 verschillende nieuwslezers aan het ‘testen’ is om te kijken wie het beste bij het team past als Henk op vakantie is. Deze week zijn er drie verschillende nieuwslezers in de ochtendshow geweest, het lijkt me dat ze anders wel alleen voor Bart Jan Cune gegaa waren. Persoonlijk vond ik Meike erg leuk om te horen, dat is ook een keer wat anders dan alleen maar mannen in de ochtendshow.
Kwam door ziekte dat er zoveel nieuwslezers te horen waren.jordiv30 schreef: ↑01 mar 2018 21:12 Ik krijg een beetje het idee dat 538 verschillende nieuwslezers aan het ‘testen’ is om te kijken wie het beste bij het team past als Henk op vakantie is. Deze week zijn er drie verschillende nieuwslezers in de ochtendshow geweest, het lijkt me dat ze anders wel alleen voor Bart Jan Cune gegaa waren. Persoonlijk vond ik Meike erg leuk om te horen, dat is ook een keer wat anders dan alleen maar mannen in de ochtendshow.
En vandaag gewoon weer een andere, Celine Huijsmansjordiv30 schreef: ↑01 mar 2018 21:12 Ik krijg een beetje het idee dat 538 verschillende nieuwslezers aan het ‘testen’ is om te kijken wie het beste bij het team past als Henk op vakantie is. Deze week zijn er drie verschillende nieuwslezers in de ochtendshow geweest, het lijkt me dat ze anders wel alleen voor Bart Jan Cune gegaa waren. Persoonlijk vond ik Meike erg leuk om te horen, dat is ook een keer wat anders dan alleen maar mannen in de ochtendshow.

-
We kunnen nu toch wel stellen dat er geen transfer komt van Lex Gaarthuis. Je hoort er niks meer over...
Die afbeelding bij Lex. Is dat niet deze? http://sublimefm.nl/wp-content/uploads/ ... x1005.jpeg
Zal wel niks zijn idd. Vind het raar dat alles verschoven word op Mark, Coen & Sander, en Daniel na overdag. Is Ivo zijn overuren aan het opmaken nu hij een kleine heeft trouwens?
Zal wel niks zijn idd. Vind het raar dat alles verschoven word op Mark, Coen & Sander, en Daniel na overdag. Is Ivo zijn overuren aan het opmaken nu hij een kleine heeft trouwens?