heleanne95 schreef: ↑13 feb 2018 23:10
Wat mij betreft mag Ivo de Top40 overnemen. Op zondag vind ik het altijd erg fijn om te horen in de auto. Jeroen Nieuwenhuize zit beter op zijn plaats bij Veronica. Tijd voor verjonging. :P
Overbodig top 40 op zondag als die vrijdag al uitgezonden is, hoop dat ze eens iets beters gaan verzinnen.
Anoul maakte vanavond zijn debuut overdag (als je nieuwjaarsdag ochtend niet meetelt
Wat vonden jullie ervan? Moet nog een beetje aan hem wennen, maar hij zit er ook pas een paar maanden natuurlijk
Was Dr. Doofenschmirtz ook erbij? Hij is altijd het leukste deel van zijn nachtshow. Ik heb van 18-19 uur geluistert en vond het een beetje saai, maar beter dan Edwin. Mark was ook echt goed met de top 40.
Lexje word de vervanger van Menno de boer, dat kan niet anders. Je gaat niet van ochtendshow naar 538 om in het weekend gestopt te worden... Maar wie gaat daar de ochtend doen? Frank Dane?
Zou het strategisch een opmerkelijke keuze vinden van Talpa radio. Waarom de dj van de ochtendshow op radio 10, die steeds beter beluisterd wordt, op de low profile uren van 538 programmeren. 538 heeft ttalent genoeg in huis om dat goed in te kunnen vullen, en weer een nieuwe ochtendshow op 10 lijkt me een groot risico, juist omdat deze het prima doet en goed aansluit bij de zender.
Daarbij is Lex al 34, relatief oud om nog bij 538 in te stromen. Ik zie het ook niet gebeuren tenzij ze echt een grote naam voor de ochtend op 10 hebben weten te strikken, wat gelet op de stijgende luistercijfers wel een optie is.