Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
vabeekman

Re: Veranderingen 538

Bericht door vabeekman »

Ik denk dat er op tijdslot 3-8 in het weekend wel wat zal wijzigen mbt Wietze. Edwin zal zeker plek van Menno overnemen. Wellicht dat Wietze alle oude uren van Edwin overneemt. Deels nacht en deels weekend net als Barend. 2e keuze is zaterdag zondag 3-6.
Erwin!

Bericht door Erwin! »

Johanneke schreef: 02 feb 2018 09:05 Volgens de site van 538 zit Menno vanaf maandag weer van 10-12 en Edwin neemt zijn vertrouwde uren in de nacht weer in, na drie weken.
En nu staat er weer Edwin Noorlander tussen 10-12 doordeweeks
boxfm

Bericht door boxfm »

GerjanOpDreef schreef: 03 feb 2018 20:45 Misschien komt De Avondploeg terug, maar nu met Daniël en Wietse.
Er is al bekend gemaakt dat Wietze samen met een sidekick (Chris dacht ik? Diegene uit het filmpje) een programma gaat maken.
Stef99

Bericht door Stef99 »

boxfm schreef: 03 feb 2018 21:10
GerjanOpDreef schreef: 03 feb 2018 20:45 Misschien komt De Avondploeg terug, maar nu met Daniël en Wietse.
Er is al bekend gemaakt dat Wietze samen met een sidekick (Chris dacht ik? Diegene uit het filmpje) een programma gaat maken.
Chris wordt (en is) zijn producer, bron: https://www.ad.nl/show/wietze-de-jager- ... ~a69c45ea/ > "...waarin hij door Talpa Radio-producent Chris Bergström in een doos wordt afgeleverd bij verschillende radiozenders van Talpa Radio, waar hij onder contract is..."
boxfm

Bericht door boxfm »

Stef99 schreef: 03 feb 2018 21:41
boxfm schreef: 03 feb 2018 21:10
Chris wordt (en is) zijn producer, bron: https://www.ad.nl/show/wietze-de-jager- ... ~a69c45ea/ > "...waarin hij door Talpa Radio-producent Chris Bergström in een doos wordt afgeleverd bij verschillende radiozenders van Talpa Radio, waar hij onder contract is..."
Misschien maar eens het filmpje in het artikel kijken dan ;-). Wietze zegt zelf dat Chris een goede vriend van hem is en dat ze samen een programma gaan maken. Je mag er gezien de opzet van dit filmpje wel vanuit gaan dat Chris als side-kick zal gaan fungeren. Iemand waarvan de microfoon dichtblijft, geef je niet deze rol in een filmpje. En dan gebruik je andere bewoordingen om je verhaal te vertellen.

Chris is trouwens voormalig producer van de 'office hours' van Qmusic (dus oa Lieke Veld). In het verleden ook kort producer geweest bij Mattie en Wietze een maandje. Die twee kennen elkaar al jarenlang dus.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

GerjanOpDreef schreef: 03 feb 2018 20:44 Neemt niet weg dat de man, mijns inziens, wel een matennaaier is.
Mijn inziens niet. Maar laten we die discussie niet over doen verder, ieder z'n mening :-)

Ik denk dat Wietze wel iemand naast zich nodig heeft om het beste te presteren, maar het zou naar mijn idee niet sterk zijn om direct weer met een bekend iemand een stevig duo te gaan vormen, zoals hier al geopperd werd (Barend oa). Dan zou je Wietze gelijk weer in de duo-hoek zetten en dus oude wijn in nieuwe zakken krijgen.

Lijkt me niet sterk voor zijn imago. Zo'n producer ernaast die ook een beetje mee doet kan natuurlijk wel prima.
John6

Bericht door John6 »

Ik ben meer voor DJ's zoals Dimitris Kops, die zie ik niet meer terug komen, dat Qmusic gehalte en 3 FM DJ's dat is zo soft, maar goed is weinig aan te veranderen.
RadioFan!

Bericht door RadioFan! »

John6 schreef: 04 feb 2018 12:39 Ik ben meer voor DJ's zoals Dimitris Kops, die zie ik niet meer terug komen, dat Qmusic gehalte en 3 FM DJ's dat is zo soft, maar goed is weinig aan te veranderen.
Toch grappig dat je dat zegt.. Dimitris Kops heeft ook bij Q gezeten.
John6

Bericht door John6 »

Gezeten ja , ik keek meer naar het totaal plaatje van Qmusic dat is niets, koen en Sander vind ik ook niets. allemaal zo gemaakt, maar het scoort daar gaat het om bij 538.
Stef99

Bericht door Stef99 »

Geef Wietze gewoon een kans en dan horen we het vanzelf wel... Als je nu al negatief gaat oordelen zonder hem nu nog maar 1 keer gehoord te hebben op de radio heeft het ook geen zin. Zoals iemand in een eerdere post al zei, in 9 maanden tijd heeft hij zich kunnen ontwikkelen en wie weet klinkt Wietze dan nu ook heel anders dan toen hij een nachtprogramma had op Q. Dat was in 2011-2012 en dat is dus ook al 6-7 jaar geleden, bovendien is een nachtprogramma iets heel anders dan een programma overdag.

Maar ga nu niet lopen zeuren over hoe 'slecht' Wietze wel niet is, wacht gewoon rustig af tot maart en dan horen we het vanzelf wel.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Volgens de site is Wietze vannacht om 24u al op 538 te horen.

Nu Bas Menting die er vanochtend 8-12 ook zat en vannacht weer van 4-6. Die is niet stuk te krijgen en klinkt elke keer vol energie. Wat mij betreft het grootste radiotalent momenteel.

En ook leuk, komende zondag vervangt Jeroen de stage top 40 van Ivo 😀😀
vabeekman

Bericht door vabeekman »

Klinkt best lekker Wietze op 538. Hij gaf aan dat de nacht niet vast word. Ik gok weekend jock dus aangezien ze door de weeks bijna niks wijzigen.
John6

Bericht door John6 »

Stef99 schreef: 04 feb 2018 18:43 Geef Wietze gewoon een kans en dan horen we het vanzelf wel... Als je nu al negatief gaat oordelen zonder hem nu nog maar 1 keer gehoord te hebben op de radio heeft het ook geen zin. Zoals iemand in een eerdere post al zei, in 9 maanden tijd heeft hij zich kunnen ontwikkelen en wie weet klinkt Wietze dan nu ook heel anders dan toen hij een nachtprogramma had op Q. Dat was in 2011-2012 en dat is dus ook al 6-7 jaar geleden, bovendien is een nachtprogramma iets heel anders dan een programma overdag.

Maar ga nu niet lopen zeuren over hoe 'slecht' Wietze wel niet is, wacht gewoon rustig af tot maart en dan horen we het vanzelf wel.

Dj's zijn zoals ze zijn, het gaat erom wat wil 538, ik kijk naar het totaal en dan is gewoon de conclusie dat ze erg op de centen zijn, en het ze niet echt uit maakt wie er zit. Iedereen mag zijn mening geven, als ik vergelijk met een zeg 3 jaar geleden en nu, dan ren ik terug naar een 2 -3 jaar geleden.
Greatski

Bericht door Greatski »

Vandaag een nieuwe invalnieuwslezer bij Evers, hij heet Peter...? Hoe vinden jullie dat hij het doet?
Afbeelding
Jrdy

Bericht door Jrdy »

Dat is Peter van Oudheusden en zit al heel wat jaren bij het (ANP) nieuws! :))
Plaats reactie