Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
2unlimited

Re: Veranderingen 538

Bericht door 2unlimited »

Nou wat leuk voor wietze! een nachtprogramma want dat gaat het natuurlijk worden... of in het weekend. Ik denk niet dat het extra veel luisteraars gaat opleveren voor 538.... wat een aardsverschuiving....
Jrdy

Bericht door Jrdy »

Of wie weet wel 10-12? Je weet het nooit!
Greatski

Bericht door Greatski »

Ik denk geen nacht, ik gok op 19-21 uur
2unlimited

Daar zit pas sinds 6 maanden Ivo van Breukelen. Die heeft dat echt verdiend. Ik denk als Menno de Boer stopt dat Edwin Noorlander hem overneemt. Dan komt het weekend vrij tussen 18-21 en dat kan iemand weer opvullen. Dat zal Wietze wordeb of een talent. Ik zou het wel vreemd vinden als je als desmond bijvoorbeeld jaren bij die club zit, opgeleid en al, wordt gepaseerd door Wietze de Jager die in die 5 jaar amper een mengpaneel heeft aangeraakt, meer als sidekick heeft geacteerd. Het is misschien een bekende naam maar radio alleen maken is toch een vak apart. Ik zou mijn conclusies trekken!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wat een triest nieuws zeg! Zal wel weer gemoeten hebben van John de Mol die echt weinig snapt van radio...
Het zal wel 12-15 in het weekend worden dan. (Barend naar de plek van Edwin N, die doordeweeks wel een plek zal krijgen ipv Menno).
Ik geef je alvast een goed alternatief voor deze uren: Rob Janssen op 3FM!
Inderdaad triest voor Desmond en Bas! Wietze hoort absoluut niet op de landelijke radio als solo dj.
Stef99

Bericht door Stef99 »

Laten we Wietze eerst maar eens een kans geven. Volgens mij was iedereen ook niet zo enthousiast over Barend van Deelen in het begin, en nu zijn we daar ook positief over...
2unlimited

het verschil tussen barend en wietze is heel anders. Wietze heeft 5 jaar dat hij een duo was met Mattie Het mengpaneel haast niet aangeraakt. Daarnaast is hij solo niet om aan te horen (dat heeft hij al bewezen in de nacht op q). Barend daarentegen heeft meer vlieguren gemaakt dan Wietze als sidekick.... Barend is een echte dj, Wietze weet ik gewoon niet.
Jrdy

Bericht door Jrdy »

Als Menno weggaat op 10-12, en die kans is (helaas) groot, dan gun ik Edwin N dat tijdstip het meest. Hij doet het erg goed op die uren.
Henk34

Bericht door Henk34 »

Volgens mij zijn er voor Wietse genoeg mogelijkheden:

In het weekend:
8:00-12:00: voor een goede weekend ochtendshow (samen met Jeroen Nieuwenhuize of Barend van Deelen),
12:00-15:00: lunchshow (i.p.v. Barend en die dan naar 15:00-18:00)
15:00-18:00: Goede middagshow (top 40 vervalt dan op Zondag, en Mark Labrand op zaterdag ook)

Of heel misschien kunnen ze in t weekend ook slots van 2 uur maken met dan:
12:00-14:00: Wietse
14:00-16:00: Barend
16:00-18:00: Mark (za) & Ivo (zo, met top 40 highlights ofzo)

Door de weeks:
10:00-12:00: i.p.v. Menno
14:00-18:00: i.p.v. Mark (en Mark naar 10-12)
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Ik denk dat het allemaal niet teveel moet gaan kosten bij 538. De reclameopbrengsten zijn in het weekend nou eenmaal lager dan doordeweeks en blokken van 2 uur in het weekend of een eigen ochtendshow kosten dan al snel teveel. Daarnaast levert Het Beste Van Evers Saat Op nog steeds redelijk veel op, dus ik denk niet dat ze dit programma snel laten gaan. Ik denk dat Wietze eerder voor een andere DJ in de plaats gaat komen, zoals Edwin Noorlander zodat hij dan Menno over kan nemen. Al hoop ik stiekem zelf ook dat er weer een leuke middagshow of goede weekend ochtendshow komt.
boxfm

Bericht door boxfm »

2unlimited schreef: 02 feb 2018 15:11 het verschil tussen barend en wietze is heel anders. Wietze heeft 5 jaar dat hij een duo was met Mattie Het mengpaneel haast niet aangeraakt. Daarnaast is hij solo niet om aan te horen (dat heeft hij al bewezen in de nacht op q). Barend daarentegen heeft meer vlieguren gemaakt dan Wietze als sidekick.... Barend is een echte dj, Wietze weet ik gewoon niet.
Vind niet dat je kan zeggen dat iemand heeft 'bewezen' een slechte radiomaker te zijn, als zijn nachtprogramma voor het hele Mattie&Wietze avontuur was. Het gaat wel over 2012 he.... Door de jaren heen is hij erg gegroeid. Nu is solojock anders dan als duo een ochtendshow presenteren, maar hij heeft er ongetwijfeld veel kunnen leren waardoor hij beter is geworden. En hij gaat natuurlijk niet solo een programma maken op 538.

En Barend meer vlieguren dan Wietze als side-kick? Zou je voor de gein eens uit moeten rekenen dan.
Henk34

Bericht door Henk34 »

jordiv30 schreef: 02 feb 2018 20:30 Ik denk dat het allemaal niet teveel moet gaan kosten bij 538. De reclameopbrengsten zijn in het weekend nou eenmaal lager dan doordeweeks en blokken van 2 uur in het weekend of een eigen ochtendshow kosten dan al snel teveel. Daarnaast levert Het Beste Van Evers Saat Op nog steeds redelijk veel op, dus ik denk niet dat ze dit programma snel laten gaan. Ik denk dat Wietze eerder voor een andere DJ in de plaats gaat komen, zoals Edwin Noorlander zodat hij dan Menno over kan nemen. Al hoop ik stiekem zelf ook dat er weer een leuke middagshow of goede weekend ochtendshow komt.
Als het niet teveel mag kosten hadden ze in de nacht ook beter de programmering in blokken van 3 uur kunnen houden. Daarnaast vindt ik dat ze in het weekend met 2 herhaal shows (beste van evers en top40 op zondag) ook wel simpel houden. Na het vertrek van Barry Paf is er niet echt een goede opvolging gekomen...
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

GerjanOpDreef schreef: 02 feb 2018 20:36
Johanneke schreef: 02 feb 2018 13:44 Wat een triest nieuws zeg! Zal wel weer gemoeten hebben van John de Mol die echt weinig snapt van radio...
Of John de Mol is gewoon een heel sociaal mens.

Was het niet Talpa Radio die Mattie en Wietse naar Sky Radio wilde halen. Konden hun toen weten dat Mattie voor matennaaier staat. Maar dan is het wel zo netjes om Wietse te helpen. En dat hebben ze gedaan, eerst een baan bij SBS en nu dus ook weer een eigen programma bij (in dit geval) Radio 538.

Dat vind ik zo vreemd nog niet.
John de Mol en sociaal op de werkvloer is niet echt een match.

Overigens vind ik niet dat Mattie voor matennaaier staat, dus misschien beter dat je je mening niet als feit brengt.

Talpa en dus John kun je ook niet helemaal vrij waren bij invloed op het hele gebeuren rondom de ochtendshow op Sky. Ze hebben Wietze echt niet uit medelijden in dienst genomen hoor, zo werkt het niet.

Jammer dat ze nu proberen te hypen, maar niet concreet worden. Ik denk dat Wietze een te 'kleine naam' is om dat te laten werken.
2unlimited

Ik hoop toch op een leuk weekend programma zoals open radio die timur ooit maakte. Barend en Wietze lijkt mij een erg leuk duo. Ze mogen van mij ook wel de vrijdag aanpakken. 21.00 alleen maar dance is in mijn ogen.wel te vroeg, mis echt het weekendgevoel als ik naar huis rijd van het werk.
Orange

Bericht door Orange »

GerjanOpDreef schreef: 02 feb 2018 20:36
Johanneke schreef: 02 feb 2018 13:44 Wat een triest nieuws zeg! Zal wel weer gemoeten hebben van John de Mol die echt weinig snapt van radio...
Of John de Mol is gewoon een heel sociaal mens.

Was het niet Talpa Radio die Mattie en Wietse naar Sky Radio wilde halen. Konden hun toen weten dat Mattie voor matennaaier staat. Maar dan is het wel zo netjes om Wietse te helpen. En dat hebben ze gedaan, eerst een baan bij SBS en nu dus ook weer een eigen programma bij (in dit geval) Radio 538.

Dat vind ik zo vreemd nog niet.
Of John de Mol een sociaal mens is, weet ik niet, maar verder heb je idd gelijk. Mattie en Wietze zouden naar Sky. Mattie opereerde als een matennaaier (wellicht uit onhandigheid, maar anders dan matennaaier is het niet). Talpa heeft vervolgens Wietze idd niet laten zakken en dat is te prijzen. Solo op de radio is hij niet de beste toevoeging, dus vandaar dat hij Shownieuws mag verjongen. Maar hij mag wel iets op de radio gaan doen. Ik verwacht dat dat dan niet doordeweeks is. In de nacht lukt denk ik niet ivm Shownieuws. Dus zal wel weekend worden.
Plaats reactie