Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Jrdy

Re: Veranderingen 538

Bericht door Jrdy »

Heel de vormgeving is vernieuwd. Verkeer en TOTH klinken nu meer dance/house achtig.
hoerooierhoemooier

Bericht door hoerooierhoemooier »

De nieuwe TOTH is veeet!

Hier de nieuwe vormgeving voor 2014-2015: http://www.talpadownloads.nl/index.php? ... &scope=new" onclick="window.open(this.href);return false;
Daan!

Bericht door Daan! »

Morgen wel een opvallend iets; de Edwin Evers band is bij Evers Staat Op te gast. Tim doet de ochtendshow.

Wat vinden we van de nieuwe vormgeving?
user113434

Bericht door user113434 »

Vind de nieuwe TOTH wel goed klinken, maar heeft alleen weinig vaart erin zitten. Merk ook dat het voor de dj's nog een beetje aftasten is om de nieuwe TOTH echt eigen te maken. Voor de rest vind ik de vormgeving een verbetering ten opzichte van de vorige (begrijp me niet verkeerd, de uuropener vind ik ook wel een verbetering hoor :wink: ).
Passie voor radio is belangrijk. Zonder passie geen vrucht.
user113434

Bericht door user113434 »

Vind de nieuwe TOTH wel goed klinken, maar heeft alleen weinig vaart erin zitten. Merk ook dat het voor de dj's nog een beetje aftasten is om de nieuwe TOTH echt eigen te maken. Voor de rest vind ik de vormgeving een verbetering ten opzichte van de vorige (begrijp me niet verkeerd, de uuropener vind ik ook wel een verbetering hoor :wink: ).
Passie voor radio is belangrijk. Zonder passie geen vrucht.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Vind de nieuwe uuropener niet echt geweldig. Veel te traag. Rest van de vormgeving vind ik wel een verbetering, zeker rondom het nieuws.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

De TOTH is ongeveer 125-130 bpm, misschien niet zo enorm snel maar echt wel voldoende om de vaart er in te houden. Gezien de ouder wordende luisteraars en wat de trend is in pop helemaal geen gekke uitkomst dit.

De nieuwe slogan: tja...
Offtopic is het nieuwe ontopic.
RadioRambo

Bericht door RadioRambo »

Wat minder vaart of niet, een dergelijke vernieuwing van de vormgeving geeft mij als luisteraar een fris gevoel :)
De Nachtwacht

Martin Garrix en Hardwell gaan beide een programma maken op 538. Ik als groot danceliefhebber vind dit zeker 2 aanwinsten, al vind ik het jammer dat Dance Department door de komst van hardwell een uur moet inleveren.

Ik vraag me wel steeds meer af wat nu de bedoeling van de 538 groep is met slam fm. De zender lijkt enkel nog te dienen voor de doorstroom naar 538. Eerst Nicky Romero, toen menno de Boer en de Avondploeg, en nu Hardwell. De zender kan toch zo geen eigen identiteit criéren? En voor de luistercijfers lijkt het mij ook niet bevorderlijk.
Daan!

Bericht door Daan! »

Ik snap het ook niet helemaal, want vannacht om 3 uur zenden ze een herhaling van Jacked uit.
De Nachtwacht

Daan Bakker schreef:Ik snap het ook niet helemaal, want vannacht om 3 uur zenden ze een herhaling van Jacked uit.
Ik gok dat die eruit gaat zodra Martin Garrix begint eind november. 1-2 Garrix, 2-4 Armin van Buuren. Kan me het tijdslot van hardwell verder wel voorstellen, je haalt de nummer 1 dj van de wereld niet om 'm midden in de nacht te programmen.
John2000

Bericht door John2000 »

Nog meer EDM bullshit van Martin
Vroegah was alles beter (wat betreft Dancedept.)

Jajaa, Martin is nu hot, zal allemaal wel.
Als ie niet meer hot is wordt ie weer gedumpt, en dat liever vandaag dan morgen.

#bringbacktherealhouse
John
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

John2000 schreef:Nog meer EDM bullshit van Martin
Vroegah was alles beter (wat betreft Dancedept.)

Jajaa, Martin is nu hot, zal allemaal wel.
Als ie niet meer hot is wordt ie weer gedumpt, en dat liever vandaag dan morgen.

#bringbacktherealhouse
Of je het nou tof vindt of niet, EDM artiesten zoals Garrix, Hardwell, Calvin Harris zijn extreem populair. Als je als hitzender zoals 538 aansluiting wilt houden bij je doelgroep moet je dat dus draaien en ook die mixshows programmeren.

Zelf trek ik veel "EDM" (vage verzamelterm trouwens!) ook niet, maar dat is niet aan de orde voor 538. Er is uiteraard ook een underground in de dance, ik zou zeggen verleg je aandacht daarnaar :)
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Pieterbooy

Bericht door Pieterbooy »

Tim Klijn verruilt Radio 538 voor Radio 10, hij gaat de ochtendshow vanaf februari presenteren.

http://www.showbizznetwork.nl/website/t ... -radio-10/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daan!

Bericht door Daan! »

Jammer. Ik vind Tim echt een goede jock en zoals ik al vaker heb laten blijken, vind ik dat 538 Tim de ochtend had moeten gaan doen toen de hele programmering veranderde. Zijn talks zijn veel strakker dan die van Edwin en dat maakt dat 538 over de gehele dag meer een eenheid had geworden.

Zelfde geldt voor Ruud de Wild en Frank Dane en eerder Niek van der Bruggen.
Plaats reactie