Marathonuitzending Top 40 Hitdossier

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Plaats reactie
Moorkop

Marathonuitzending Top 40 Hitdossier

Bericht door Moorkop » 07 jun 2013 18:18

Sinds vrijdagmiddag 7 juni vanaf 12:00 u is er een marathonuitzending van de "Top 40 Hitdossier"op Radio Veronica. Daarin wordt er ieder uur een Top 40 van een bepaald jaar uitgelicht. De luisteraar kan dan door zijn/haar verhaal een bepaalde herinnering er aan koppelen. Wat vinden jullie van dit iniatief?

Persoonlijk vind ik het jammer dat hierdoor Somertijd komt te vervallen. Ik luister graag naar dit programma. Dat je het programma dan uitzendt van 12:00 u tot 16:00 u: Ok! Maar daarna mogen de reguliere programma's wel weer uitgezonden worden. Ik zie het nut niet in van zo'n marathonuitzending. Wat is het nut er van? Bovendien hoor je nu uren aan een stuk Erik de Zwart. Dat wordt een beetje saai! Ze hadden er toch ook voor kunnen kiezen om meerdere Veronicadeejays de uitzending te laten presenteren? Weet iemand tot hoe laat deze uitzending duurt?

Mick

Re: Marathonuitzending Top 40 Hitdossier

Bericht door Mick » 07 jun 2013 18:27

Ik kan me niet voorstellen dat alles vervalt??? Shows als Weekend Rick en Somertijd Zondag zullen toch wel doorgaan!? Alleen maar Erik de Zwart? Het zal toch niet!

Moorkop

Bericht door Moorkop » 07 jun 2013 18:33

[quote="Mick"]Ik kan me niet voorstellen dat alles vervalt??? Shows als Weekend Rick en Somertijd Zondag zullen toch wel doorgaan!? Alleen maar Erik de Zwart? Het zal toch niet![/quote]

Nou: Er wordt aangegeven van 7 t/m 9 juni. Dus ik ben bang van wel!

Piet Puk

Bericht door Piet Puk » 07 jun 2013 20:05

Het Top 40 hitdossier is normaal gesproken een Voice track programma. Ik heb niet geluisterd maar is dat dit weekend ook het geval? Wellicht zijn alle Veronica Djocks een lang weekend teambuilden in de Belgische Ardenen of zoiets :D ?
Ik vind het wel gek maar ik vind het niet raar - Morrison

Budweiser

Bericht door Budweiser » 07 jun 2013 22:32

Ik heb het zelf niet beluisterd verder, maar...
Ze hadden er toch ook voor kunnen kiezen om meerdere Veronicadeejays de uitzending te laten presenteren?
dat klinkt beter idd... zou ik ook voor kiezen denk ik :)
Wellicht zijn alle Veronica Djocks een lang weekend teambuilden in de Belgische Ardenen of zoiets :D ?
Hahaha, met z'n allen op een skippybal enzo in het kader van de teambuilding :D
Bababooey !
Twitter

rutgrrr

Bericht door rutgrrr » 08 jun 2013 04:18

Er wordt eens iets origineels gedaan, dat is het.

Het nut is dat de luisteraar zijn of haar verhaal over muziek kwijt kan, en dat terughoort op de radio. Wellicht geeft dat meer herkenning dan de moppentrommel van Rob van Someren.

In elk geval is het een originele aktie.
Aan bovenstaande uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend.

Moorkop

Bericht door Moorkop » 08 jun 2013 09:58

Ik kan me ook niet voorstellen dat Erik de Zwart daar continue live zit. Dat houd je toch niet vol! Wellicht is het programma deels gevoicetracked maar dat is niet hoorbaar.

Het idee is origineel. Maar waarom een heel weekend en dan ook nog met dezelfde presentator/deejay? De eerste uren vond ik het nog wel leuk gisterenmiddag; maar ik heb Erik de Zwart nu al weer lang genoeg gehoord. Het schiet zijn doel voorbij nu in mijn ogen. Het is gewoon saai!

En de moppentrommel van van Someren niet herkenbaar? Ik durf te wedden dat er een hoop luisteraars zijn die om 16:10 u speciaal voor de radio gaan zitten om naar de moppen te gaan luisteren als ze daarvoor in de gelegenheid zijn. Ik mag graag naar Somertijd luisteren en heb het echt gemist gisterenmiddag! Dat Rutgrrr er misschien niet van houdt is het tweede punt!

rutgrrr

Bericht door rutgrrr » 08 jun 2013 13:00

Zelf vind ik het nogal plat ja :D . Maar er zullen genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden. Maar dit is toch een eenmailg event? Er is toch niet zo veel aan de hand dan verder?
Aan bovenstaande uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend.

Oortjes

Bericht door Oortjes » 08 jun 2013 20:11

Het hele weekend Erik de Zwart vind ik persoonlijk ook wat teveel van het goede. Origineel is het wel. De mensen die hier regelmatig klagen over de muziekkeuze van Veronica, worden in ieder geval op hun wenken bediend. Gevarieerder kan het bijna niet.
Rock 'n roll is better than music!

Plaats reactie