Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jordiv30

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door jordiv30 »

De slogan 'Music Starts Here' wordt ook vaarwel gezegd. Nieuwe slogan is 'Laat je Horen' als we Kevin mogen geloven. Is ook opgenomen in de TOTH.

cassie127

Bericht door cassie127 »

En heeft in de laatste minuten van 3voor12 radio op de schermen van de grote studio gestaan

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

jordiv30 schreef:
01 apr 2020 00:06
De slogan 'Music Starts Here' wordt ook vaarwel gezegd. Nieuwe slogan is 'Laat je Horen' als we Kevin mogen geloven. Is ook opgenomen in de TOTH.
Ik zie het inderdaad, op zich wel een leuke payoff met een dubbele betekenis: 3FM laat je de nieuwste muziek horen, maar ook een call to action om jongeren aan te spreken en om 3FM meer als jongerenplatform te profileren. Maar zoals altijd is dit gewoon marketing en moet de zender ervoor zorgen dat ze die functie echt gaan invullen
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

Pot

Bericht door Pot »

Of ik 'laat je horen' zo'n geweldige slogan vind...
Ik had ook gedacht, gezien de wijzigingen in de programmering en slogan, dat ze de muziek ook wel aangescherpt hadden. Niet gebeurd, daar laten ze weer een kans liggen...
Edit: De muziek bij Timur van het eerste uur vind ik overigens beter.
Laatst gewijzigd door Pot op 01 apr 2020 12:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Oren open!

density1

Bericht door density1 »

Ze hebben dat nog niet overal in de studio aangepast die nieuwe 'pay-off'. Maar ondertussen wel gewoon Taylor Swift blijven draaien...dat hebben ze dan ook nog niet aangepast... :???:

waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Leuk dat Timur nu op 3FM zit, maar zolang ze deze muziek blijven draaien denk ik niet dat dit een vaste stop voor mij gaat worden. Allemaal te middelmatig met teveel compensatieplaatjes.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Eindelijk een fatsoenlijk alternatief voor Gijs tijdens deze uren. Muziek vind ik tot nu toe prima, maar ik ben dan ook niet vies van een hitje na een plaat van QOTSA.

alex..

Bericht door alex.. »

Ik vind het ook wel meevallen afgelopen 2 uur. De compensatieplaten waren om-en-om. Op dat punt zijn ze al lang niet meer.

Wel weer een zwaktebod om Olivier Bakker op de plek van Herman te zetten. Er zijn betere DJ's in huis, die je zeker op een dag dat je jezelf opnieuw presenteert, neer moet zetten.
Hij heeft niet de kwaliteit om een verhaal te vertellen, een slechte stem en een totaal gebrek aan intonatie. Kan het niet vaak genoeg herhalen dat hij niet achter de microfoon hoort te zitten (en dit zeg ik enkel als luisteraar, heb verder geen geschiedenis met hem of iets tegen hem als persoon).

SB92

Bericht door SB92 »

Herman nog altijd ziek?

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Op de eerste dag al Olivier Bakker als invaller neerzetten, zegt alweer genoeg over de ambities van het "nieuwe" 3FM. Ongehoord! 😔

SB92

Bericht door SB92 »

Johanneke schreef:
01 apr 2020 15:58
Op de eerste dag al Olivier Bakker als invaller neerzetten, zegt alweer genoeg over de ambities van het "nieuwe" 3FM. Ongehoord! 😔
Ze hadden de nieuwe programmering niet in moeten laten gaan omdat iemand ziek is? Of gaat het alleen om de persoon?
Ik had ook liever Kevin van Arnhem of Wijnand Speelman gezien. Maar soit.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

SB92 schreef:
01 apr 2020 15:40
Herman nog altijd ziek?
Ja.

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

waterveenmos schreef:
01 apr 2020 12:49
Leuk dat Timur nu op 3FM zit, maar zolang ze deze muziek blijven draaien denk ik niet dat dit een vaste stop voor mij gaat worden. Allemaal te middelmatig met teveel compensatieplaatjes.
Balthazar, Flume, Fontaines DC, Franz Ferdinand, Ten Times A Million, Thomas Azier, Queens Of The Stone Age, SZA, King Princess, Yungblud, George Ezrah... ik vond de muziek juist erg fijn. Compensatieplaatjes, volgens mij val je dan over drie popclassics van Lily Allen, Taylor Swift en Bruno Mars?
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

aapdedino

Bericht door aapdedino »

Er zijn twee redenen denkbaar waarom Olivier vandaag de vervanger van Herman was en niet Kevin.
1. Kevin was er vannacht. Hij moest zijn eigen show doen om niet direct in het eerste de beste programma niet de juiste jock te hebben;
2. Kevin verving de afgelopen dagen Herman, die op zijn beurt Angelique verving. Het programma was dus nog altijd van KRO-NCRV. Vanaf de nieuwe programmering is het definitief van AVROTROS en dus krijgt een vervanger binnen de eigen omroep voorrang.

Maar als je deze twee redenen meeneemt zou er nog altijd ook voor Rob of Sophie gekozen kunnen worden als vervanger.

Pot

Bericht door Pot »

aapdedino schreef:
01 apr 2020 18:15
Er zijn twee redenen denkbaar waarom Olivier vandaag de vervanger van Herman was en niet Kevin.
1. Kevin was er vannacht. Hij moest zijn eigen show doen om niet direct in het eerste de beste programma niet de juiste jock te hebben;
2. Kevin verving de afgelopen dagen Herman, die op zijn beurt Angelique verving. Het programma was dus nog altijd van KRO-NCRV. Vanaf de nieuwe programmering is het definitief van AVROTROS en dus krijgt een vervanger binnen de eigen omroep voorrang.

Maar als je deze twee redenen meeneemt zou er nog altijd ook voor Rob of Sophie gekozen kunnen worden als vervanger.
Ja dit. Olivier probeert zo leuk te doen. Had hij vandaag, in het programma van Herman, een mislukt item. Was niet om aan te horen (het item en hemzelf).
Olivier staat er goed op bij 3FM en AVROTROS, de reden snap ik alleen niet. Als straks andere jocks van welke omroep dan ook afwezig zijn, zal Olivier invallen waarschijnlijk... helaas.
Sophie zou het kunnen. Rob is lastig op vrijdag. Dan zou hij of 4 uur achter elkaar moeten doen en Partij vd Vrijdag of voor alleen op vrijdag een vervanger zoeken.
Kevin vind ik dan de beste optie, hij is qua presentatie ook wel een beetje met Herman te vergelijken vind ik. Nu het tijdslot niet meer van KRO-NCRV is, wordt dit een lastig verhaal. Helaas, daar gaan Kevin's kansen. Helemaal gek als je bedenkt dat hij de afgelopen tijd wel 'gewoon' heeft kunnen invallen.
Oren open!

Plaats reactie