Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Pot »

density1 schreef:
14 jan 2020 16:27
Maar ik snap alleen niet waar die 'adoratie' voor Naaz en Post Malone vandaan komt op 3FM eerlijk gezegd.
Naaz maakt gewoon popmuziek. Post Malone wordt gedraaid als hit. Ik erger me meer aan Snelle, Kraantje papie, Arkwasi en nu nog zo'n S10.
Oren open!

density1

Bericht door density1 »

Het kan altijd erger, wat je zegt.

jessica

Bericht door jessica »

Kraantje Pappie met die verschrikkelijke Guus Meewisz cover. Ze kunnen alleen maar zingen met autotune. Klinkt echt voor geen meter dit soort artiesten.

Pot

Bericht door Pot »

jessica schreef:
14 jan 2020 20:05
Kraantje Pappie met die verschrikkelijke Guus Meewisz cover. Ze kunnen alleen maar zingen met autotune. Klinkt echt voor geen meter dit soort artiesten.
Ik hoorde hem al op 2. Ik dacht dat het een grap was. Niet dus...
Oren open!

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

aapdedino schreef:
14 jan 2020 15:48
Vanochtend in de auto naar de laatste twee uur van Jorien geluisterd. Verrassend veel rockclassics die 3FM ooit groot maakte en slechts een paar nummers van nu. Bekijk de playlist voor het gemak even tussen 11 en 1. Met The White Stripes, Kings of Leon, White Lies, Human League, Blur en The Killers
Ik hoor inderdaad ook echt wel een verandering in de playlist.
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

marbles

Bericht door marbles »

Hoe lang zal Kaj nog gehandhaafd blijven in de programmering?
Minder eenheidsworst op de radio please

SB92

Bericht door SB92 »

martheijn

Bericht door martheijn »

Ik hoop dat 3FM afstand van hem neemt. Vind hem al totaal niet bij 3fm passen. Hopelijk gaan ze inzetten op een ervaren radio dj in de algemene programmering die de boel weer wat kan oprekken.

Wellicht dat Michiel Veenstra na zijn Kink avontuur terug kan keren als programma directeur.
Hier had uw advertentie kunnen staan

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Laat Kaj van der Ree eerst maar vervolgt worden voordat hij eventueel geschorst wordt, en veroordeeld voor ontslag. Er zijn al teveel mannen slachtoffer geworden van liegende vrouwen.

density1

Bericht door density1 »

martheijn schreef:
18 jan 2020 09:06
Ik hoop dat 3FM afstand van hem neemt. Vind hem al totaal niet bij 3fm passen. Hopelijk gaan ze inzetten op een ervaren radio dj in de algemene programmering die de boel weer wat kan oprekken.

Wellicht dat Michiel Veenstra na zijn Kink avontuur terug kan keren als programma directeur.
Waarom zou hij? Hij is amper een jaar bezig en heeft het prima naar zijn zin en is nog lllllang niet klaar met KINK.

JulesKluivert

Ik heb ook nooit begrepen waarom hij een plek bij 3FM heeft gekregen. Alleen maar omdat hij radio leuk vond en groot op YouTube is, als een soort instrument om meer jongeren naar de zender te krijgen? Zoals Ruud de Wild wel eens heeft gezegd: radio is een vak. En Kaj van der Ree (en niet alleen hij hoor, er zijn er meer) ziet het meer als een van zijn vele werkzaamheden.

Maar Veenstra gaat inderdaad echt niet terug naar 3FM - sowieso de komende 5 jaar niet.
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

aapdedino

Bericht door aapdedino »

@marbles, het antwoord is 'per direct niet meer'.
https://nos.nl/artikel/2319178-presenta ... gezet.html

Pot

Bericht door Pot »

Ik had hem op non-actief gezet. Eerst duidelijkheid. Blijkt het waar te zijn, vind ik dat hij ontslagen moet worden.
Oren open!

JulesKluivert

Pot schreef:
18 jan 2020 16:32
Ik had hem op non-actief gezet. Eerst duidelijkheid. Blijkt het waar te zijn, vind ik dat hij ontslagen moet worden.
Hij is toch ook niet ontslagen? Zijn programma’s zijn voorlopig gestopt en BNNVARA gaat de samenwerking met hem heroverwegen

SB92

Bericht door SB92 »

Dit lijkt mij wel einde verhaal.

Plaats reactie