Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
SB92

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door SB92 »

Oortjes schreef: 30 okt 2020 10:30
Herman ven Schippers schreef: 30 okt 2020 10:21 Daar hadden ze bij de PO zeker meer aandacht aan mogen en moeten geven, het vrije woord is verworven in de gehele cultuursector binnen de PO en onthoofd in Frankrijk. Maar is blijkbaar niet zo belangrijk als iemand die wordt neergeschoten in Amerika.
Nee, het nieuws uit Frankrijk is geen ruimte meer voor omdat er paniek moet worden gezaaid over Corona. Inderdaad bizar dat er zo weinig aandacht voor is. Wel goed dan Sander deze nachtuitzending maakt trouwens.
Jij leest een bepaald tijdschrift dat te verkrijgen is bij de Bruna? :D
Oortjes

Bericht door Oortjes »

SB92 schreef: 30 okt 2020 14:14 Jij leest een bepaald tijdschrift dat te verkrijgen is bij de Bruna? :D
Het enige wat ik bij de Bruna koop, is een vijfde staatslot.
Rock 'n roll is better than music!
marbles

Bericht door marbles »

Herman ven Schippers schreef: 30 okt 2020 10:21
Phoenix schreef: 30 okt 2020 09:05
DavyGer schreef: 30 okt 2020 08:02
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze dit objectief gaan proberen te illustreren. Of gaat het goedkoop Trump bashen worden? (Ik vind zowel Biden als Trump clowns, alsmede het gehele Amerika een overhypte poppenkast, maar dit terzijde)

Daar hadden ze bij de PO zeker meer aandacht aan mogen en moeten geven, het vrije woord is verworven in de gehele cultuursector binnen de PO en onthoofd in Frankrijk. Maar is blijkbaar niet zo belangrijk als iemand die wordt neergeschoten in Amerika.
Precies.
Minder eenheidsworst op de radio please
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

petoi schreef: 30 okt 2020 13:54 Over de Amerikaanse verkiezingen, Veenstra is in 2008 natuurlijk een paar maanden in de USA geweest met de verkiezingen, dacht dat er daarna altijd wel aandacht was met Wijnand die ook een aantal rapportage maakte voor ik meen 3voor12 (of wel de hele zender).
Veenstra was er vooral om de pretparken te bezoeken geloof ik :lol:
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Ik heb afgelopen week een aantal keer Olivier Bakker opgezet om te kijken of ik het de moeite waard vond. Het radioprogramma van Jorien is bij mij een no-brainer, maar bij Olivier heb ik 'm echt uitgezet. Afgezien van het feit dat ik hem geschikte radiostem vind hebben, vind ik hem vooral onrustig, geforceerd vrolijk en druk. Mijn conclusie is dat hij gewoon vrij slecht wordt begeleid. Er zit echt een wereld van verschil tussen de spreeks van Jorien (zelfvertrouwen, enthousiast maar toch rustig) en Olivier, die ik vaak geforceerd enthousiast en druk vind klinken. Terwijl hij best wat interessante dingen te vertellen heeft (vast met hulp van de productie en ook omdat hij zelf bij de muziekredactie zit). Mits hij goede begeleiding krijgt (Pierre Papa kom er maar in) denk ik dat hij zich echt kan ontwikkelen, maar hij komt nu echt veel tekort. Had liever Kevin of Wijnand op de plek van Jorien gezien
Tone

Bericht door Tone »

JulesKluivert schreef: 02 nov 2020 10:18 Ik heb afgelopen week een aantal keer Olivier Bakker opgezet om te kijken of ik het de moeite waard vond. Het radioprogramma van Jorien is bij mij een no-brainer, maar bij Olivier heb ik 'm echt uitgezet. Afgezien van het feit dat ik hem geschikte radiostem vind hebben, vind ik hem vooral onrustig, geforceerd vrolijk en druk. Mijn conclusie is dat hij gewoon vrij slecht wordt begeleid. Er zit echt een wereld van verschil tussen de spreeks van Jorien (zelfvertrouwen, enthousiast maar toch rustig) en Olivier, die ik vaak geforceerd enthousiast en druk vind klinken. Terwijl hij best wat interessante dingen te vertellen heeft (vast met hulp van de productie en ook omdat hij zelf bij de muziekredactie zit). Mits hij goede begeleiding krijgt (Pierre Papa kom er maar in) denk ik dat hij zich echt kan ontwikkelen, maar hij komt nu echt veel tekort. Had liever Kevin of Wijnand op de plek van Jorien gezien
Opvallend vind ik ook wat je op de webcam ziet. Zodra er platen worden gedraaid is hij eigenlijk altijd rustig en relaxed, maar zodra de microfoon opengaat zit hij te stuiteren op z'n stoel.

Zeker voor dat tijdstip is hij te aanwezig en druk.

Zijn meest irritante vaste zin vind ik: "Zou je dat deze kant op willen sturen?" (3FM app) met een smekerige toon.

Verder ben ik het met je eens.

Zijn nachtshow "Programmatitel Onbekend" vind ik dan wel weer leuk. Ik heb het idee dat hij daar ook meer zichzelf is!
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Ach Olivier; Die man is me iets te vaak op de zender. Kan er helemaal niets van. Bovendien is hij erg vol van zichzelf. Luister altijd graag naar Jorien maar haak deze weken even af. Snap echt niet wat NPO 3FM in die man ziet. Hij heeft gewoon geen fijne stem en zijn spreeks en presentatie irriteren me. Er is toch echt wel een betere vervanger/vervangster voor Jorien te vinden lijkt me?
pietdevries

Bericht door pietdevries »

Moorkop schreef: 02 nov 2020 11:43 Ach Olivier; Die man is me iets te vaak op de zender. Kan er helemaal niets van. Bovendien is hij erg vol van zichzelf. Luister altijd graag naar Jorien maar haak deze weken even af. Snap echt niet wat NPO 3FM in die man ziet. Hij heeft gewoon geen fijne stem en zijn spreeks en presentatie irriteren me. Er is toch echt wel een betere vervanger/vervangster voor Jorien te vinden lijkt me?
Ik denk dat het ook wel genoeg zegt dat ze Sophie Twee Vier hebben gegeven na 2 weken Olivier. Bij AvroTros hebben ze een beetje een gekke uitdaging. Rob is niet geschikt voor office hours invallen. Jorien zit er al. Herman is ziek, dus zit Sophie er ook al. Dan blijven Olivier, Jaimie Reuter en Yoeri Leeflang over. Dan snap ik de keuze voor Olivier ook wel, al zou hij inderdaad wat rustiger kunnen presenteren. Zelf vind ik het ook altijd rommelig en licht hysterisch.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Sterker nog, Jamie Reuter is niet van AVROTROS maar van KRO-NCRV. Die hebben ze zelfs nodig om het probleem op te lossen.
R. Adio67

Bericht door R. Adio67 »

@ Joop,
Euh Rob Stenders zit al een aantal jaren op NPO Radio 2... :smile:
Phoenix

Bericht door Phoenix »

R. Adio67 schreef: 02 nov 2020 13:17 @ Joop,
Wie is Joop? Op wie reageer jij?

ps. Welkom op het forum.

Update:

Ow, wacht. Ik zie het al. Je reageert op een bericht van 26 mei 2013 :lol:
Joop schreef: 26 mei 2013 15:36 Ik vind de vrijdag nog wel voor verbetering vatbaar, bijvoorbeeld 2x een programma met Rob Stenders.
Niet dat ik iets tegen hem heb, maar ik vind het een beetje rommelig.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
SB92

Bericht door SB92 »

Vroeger vond ik de stem van Olivier Bakker ook helemaal niks. Kon mij niet voorstellen hoe je met zo'n stem op de nationale radio kon komen. Nu ben ik er aan gewend en vind ik Olivier een redelijke DJ. Zijn nachtprogramma 'Programmatitel Onbekend' geeft dat oude Freaknacht gevoel en is leuk om naar te luisteren. En als hij even afgeeft op het radioforum tijdens zijn programma is dat natuurlijk extra leuk ;)

Olivier is een enorme muziekliefhebber en wordt ieder jaar beter als DJ. Ik begrijp wel waarom hij daar rondloopt. Heeft ook een jongere uitstraling dan vele DJ's die er bij de zender rondlopen. Heeft een mening, heeft een goede muzieksmaak en als hij de vrije hand heeft dan kan hij een interessant programma maken.

Zou hem wel eens op de plek van Luc Sarneel op vrijdagavond willen horen. Kijken hoe hij een leuke vrijdagavondshow op poten zou zetten.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

pietdevries schreef: 02 nov 2020 12:00

Ik denk dat het ook wel genoeg zegt dat ze Sophie Twee Vier hebben gegeven na 2 weken Olivier. Bij AvroTros hebben ze een beetje een gekke uitdaging. Rob is niet geschikt voor office hours invallen. Jorien zit er al. Herman is ziek, dus zit Sophie er ook al. Dan blijven Olivier, Jaimie Reuter en Yoeri Leeflang over. Dan snap ik de keuze voor Olivier ook wel, al zou hij inderdaad wat rustiger kunnen presenteren. Zelf vind ik het ook altijd rommelig en licht hysterisch.
Sophie is voor mij van hetzelfde niveau als Olivier. Nietszeggende verhaaltjes en een ontzettend irritante stem. Zo slecht, ik ben afgehaakt. Jammer dat Herman al zo lang afwezig is.
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 02 nov 2020 13:31

ps. Welkom op het forum.

Update:

Joop schreef: 26 mei 2013 15:36 Ik vind de vrijdag nog wel voor verbetering vatbaar, bijvoorbeeld 2x een programma met Rob Stenders.
Volgens mij ging het hier om: Rob Janssen
Pot

Bericht door Pot »

jessica schreef: 03 nov 2020 18:35
Phoenix schreef: 02 nov 2020 13:31

ps. Welkom op het forum.

Update:

Volgens mij ging het hier om: Rob Janssen
Nee Stenders, Joop heeft al een tijdje niet gereageerd (volgens mij). R. Adio67 is waarschijnlijk niet op deze 'pagina' (708).
Oren open!
Plaats reactie